Tänään viimein

Hopia

alkaa kesäloma! Alkaakohan ikä painaa kun nämä lomalle lähtemiset tuntuvat vuosi vuodelta paremmalta.... :D
Mutta siis, tervetuloa kesä ja helteet, täällä on yksi lomalainen valmiina nauttimaan teistä. :)

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokueräsvaan

Tässä toinen. Hommat hoidettu, nyt onnellisuuskotiin lomailemaan.

• Pöytä puhdas täälläkin. Maalaismaisemat odottavat ja onnellisuuskoti.
        Kivasti sanottu tuo "onnellisuuskoti", juuri sitä se on :)

• Vähän-pitkäksi-meni

Jäin kesälomalle v 2011 ja sitä on jatkunut näin kauan.

• Et viittis.
      Täällä on jo niin paljon vapaa-aikalaisia.
      Joskus tuntuu että ihan liikaakin :)
      Varsinkin öisin.

Tuu ny kuitenkin, kunhan lupaat että et kirjoitä näin pöljää pulputusta ja
      väkinäistä vääntöä, kuin täällä on yleistä :)
      Yölläkään.

H.

• Hopia

:D

• reppurikka

Minäkin jo luulin pääseväni eläkeputkeen, mutta ei se vain niin onnistunut. Nyt olen kyllä ihan "tarkoituksella" työttömänä ja toivon että saan olla vielä ainakin myöhäsyksyyn. Jos ei työkkäri painosta ennen, niin sitten pitää alkaa taas keräilemään hoidokkeja ja eri tahoilta, että tulee työtunnit täyteen. Se on sitä, että käy siivoilemassa, auttamassa pesuissa, kotitöissä vajaakuntoisia useissa paikoissa. Päivässä saattaa olla neljä - viisikin eri kohdetta, joskus myös viikonloppuisin ja illalla - miten sovitaan.
      Näkyisi noita paikkoja nytkin olevan. Reilut puoli vuotta sitten sattui niin, että useampi jäi pois, jouti laitokseen tai tuli muu järjestely. Pääsin ringistä pois.
      Voi kun se päivä pian koittaisi, että pääsisi lopullisesti "lomalle". Mikäli terveys kestää niin jopa neljä vuotta pitäisi vielä sinnitellä näin. Voihan sitä sittenkin vielä jatkaa jos työhaluja piisaa.

Niin oikein rentouttavaa ja virkistävää lomaa aloittajalle.

• Kiitos :)
        Mennään päivä kerrallaan kohti eläkepäiviä. Onni on tässä ja nyt, ei jossain tulevaisuudessa, "sitku"jen takana.

• näiä.riittää

Loispummi!

• asbetisti
        näiä.riittää kirjoitti:

Loispummi!

Eikös hää ole vielå uskovainen ja tuollalailla varastaa veromarkkoja tahallisella työttömyydellä. Hyi buabelin lohikiärme!

• Kesämökillä

Tee työtä niin kauan kuin saat ja kykenet. Pysyt virkeänä ja ajassa. Ja kun aika on lopettaa, tiedät sen etkä ole kenellekään tilivelvollinen. Paikkasi saa toivottavasti nuorempi. Ole iloisella mielellä - hyvää kesää.

• Hyvää kesälomaa siilimuori ei tuo hopiakaan paha nimimerkki ole.

• Kiitos!
        Hopia on oikein hyvä nimimerkki. Minulle. ;)

• "korpikirjailija"

Et kai sinäkin ala yö-kirjoittajaksi :)
        Jos, niin tässäpä sinullekin uusi nimmari:
        "Korvenmustayökkönen"

Näitä teeveen versioita olis jo riittävästi.

yst.

H.

• ole.hyvä

Kymmenen plussaa korppikselle ;)

• siilimuori

Korppis, minulla ei ole rekisteröityä nikkiä, jos olisi, Se ei olisi hopia vaan kulta :D.

• mettään.meni
        ole.hyvä kirjoitti:

Kymmenen plussaa korppikselle ;)

Täältä kans kymmenen viinisaavillista Korpille väärästä arvauksesta! Älä sitte juo kaikkia kerralla.

• ainaniin
        siilimuori kirjoitti:

Korppis, minulla ei ole rekisteröityä nikkiä, jos olisi, Se ei olisi hopia vaan kulta :D.

Mihis pikkuniina lusiinan kadotti ??

• korppis1
        ainaniin kirjoitti:

Otapas näistä selvää, herramme hiirulaisista ;)

• hyeenako
        korppis1 kirjoitti:

Otapas näistä selvää, herramme hiirulaisista ;)

Muistan kun itse esiinnyit Lorena -nikillä ja kommentoit itsellesi. Jäit kiinni ja tunnustit.

• siilimuori
        ainaniin kirjoitti:

pikkuniinalla ei ole mitään tekoimstä lusiinan kanssa. Onkos teillä täällä menossa jotkut luulotautisten bileet :)?

• muistan.muistan
        hyeenako kirjoitti:

Muistan kun itse esiinnyit Lorena -nikillä ja kommentoit itsellesi. Jäit kiinni ja tunnustit.

Niin oli. Hän oli tehnyt aloituksen, joka ilmeisesti ei ottanut "tuulta alleen" ja komentoi itse itselleen ja teki kämmin :) Ja taashan me naiset naurettiin.

• muistan.muistan kirjoitti:

Niin oli. Hän oli tehnyt aloituksen, joka ilmeisesti ei ottanut "tuulta alleen" ja komentoi itse itselleen ja teki kämmin :) Ja taashan me naiset naurettiin.

Kivat teille, mitähän Lorena mahtaa tuumia kun lukee oleens minä ; ) Voi olla ylpeäkin, että hänet on yhdistetty minuun. Ja taas me minä ja variksenpojat naurettiin.

• timmim
        korpikirjailija kirjoitti:

Kivat teille, mitähän Lorena mahtaa tuumia kun lukee oleens minä ; ) Voi olla ylpeäkin, että hänet on yhdistetty minuun. Ja taas me minä ja variksenpojat naurettiin.

No semmonen tyhjännaurajahan sinä oletkin.

• Psykoterapeutitar

Niinpä, vaan "lomanen" jatkuu! Ei tietoa tulevasta, ei muistoa menneestä, vahvasti tässä päivässä kiinni. Ei uskois, että vielä viime vuonna suunnittelin työelämää ja lomia. Nyt niistä molemmista ei ole tietoakaan!
      Elämä tässä päivässä on parasta :-D

• siilimuori

Jaa, mullakin piti alkaa loma tänään viikonloppuvapailla, mutta mönkään meni, nimittäin viikonloppuvapaa. Hyvvää hyvvyyttäin lupasin ensin tehä sunnuntain ja nyt sitten kun puuttu lauantaista työntekijä niin senkin. Mutta sitäkin makiammalt varmaan tuntuu sitten su iltana klo 22 kun jääpi pitemmälle vapaille, siis lomalle.

• Psykoterapeutitar

Aikoinaan tuli itsekin "joustettua" mokomissa jonninjoutavissa duuneissa. Noh, aikansa kutakin ja hyvää ansaittua lomaa sinulle, kun vihdoin lomasi alkaa.

• siilimuori
        Psykoterapeutitar kirjoitti:

Aikoinaan tuli itsekin "joustettua" mokomissa jonninjoutavissa duuneissa. Noh, aikansa kutakin ja hyvää ansaittua lomaa sinulle, kun vihdoin lomasi alkaa.

Kiitos.

• työ.ja.loma.ok

Minä puolestani en olisi millään halunnut jäädä lomalle!

Pääsisin jo vanhuuseläkkeelle, mutta tykkään olla töissä. Tiedän, että joskus on kuitenkin jäätävä ja mitä enempi aika kuluu, sitä arvokkaampana pidän työntekoa ja sitä vähemmän odotan lomaa. Toki saan aikani lomalla kulumaan ja viihdyn kyllä sitten viikkojen myötä, mutta mielelläni menen taas elokuussa työhön.

• kunhan_kysyn

Onko työssäsi jotain ainutlaatuista?

• työ.ok.loma.ok
        kunhan_kysyn kirjoitti:

Onko työssäsi jotain ainutlaatuista?

Ei ole mitään ainutlaatuista . Mutta tykkään työnteosta ja olen pääsääntöisesti viihtynyt kaikilla aloilla ja kaikissa yöpaikoissa joissa olen ollut elämäni varrella.

• sillee.ja.nii

Näkyy tulleen puskasta takaisin meidän hymiötyttökin vaikka lähti niin koppavasti "lomalle" palstalta.

• kuinsääkestät

Ihanko totta,voi kauheaa :/

• henrjii

mulla alkoi toiseksi viimmeinen, ensikesänä viimmeikin, ja sitten vaan eläkettä odottelemaan, jos nyt ei käy niin, että työt loppuu ykskaks yllättäen.
      Täs vähän olen sen korppiksen ojhjeen mukaan aloitellut, kuivaa siidediä spraittia, ja kossua, taidampa tästä lähteä paikkalliseen.

• hymytyttöpuskassako

Huppis kuppis pimpelipompeli henrijii se korppiksen drinkkiä siemaili vaan ei hänestä korppista tullutkaan :)

• 1eero

Nyt olis kossu paikallaa, kun ei ole alkon vierestä kävelin eikä juolahtanu mieleen hyh hyh olisiko rauhoittanut vähä potuttanu, pieniä ongelmia pitkin iltoo.

• senappaakoko

Vain pienen naparterin kossuu, vain pienen naparterin vain...

• hymytyttöpuskassako kirjoitti:

Huppis kuppis pimpelipompeli henrijii se korppiksen drinkkiä siemaili vaan ei hänestä korppista tullutkaan :)

Kivalta tuntuu olla suosittu palstalla. Hercule Poirot ilta ja nyt kohta petiin ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe