Entisen Neuvostoliiton yksi suurimmista pääarkkitehdeistä oli Josef Stalin joka sekoitteli eri etniset ryhmät sekaisin ympäri silloista Neuvostoliittoa. Tarkoitus oli ajaa kansallishenki alas jolloin kaikkien pitäisi tunnustaa yhteistä "uskontoa" neuvostoliittolaisuutta. Ei saanut olla virolaisia, latvialaisia tai muitakaan kansallisuuksia vaan kaikki olivat neuvostoliittolaisia.
Tähän tarkoitukseen sopivat Stalinin teloituskomppaniat ja väestönsiirrot oikein hyvin. Kaikki olivat toisin sanoen uudessa ympäristössä ja kukaan ei uskaltanut luottaa naapuriinsa Siperian pelossa.
EU:lla näyttää olevan aivan samat tavoitteet kun se ajaa liittovaltioasiaansa ja yrittää vaikka väkisin nujertaa kansallismielisyyden ja kansallisvaltiot. Kaikkien pitäisi olla hyviä EU-kansalaisia ja siihen agendaan sopii oikein hyvin tämä Välimeren ylitse vuotava pakolaisvirtakin. Mitä enemmän sieltä tulee väkeä niin sitä enemmän yhteinen etnisyys eri EU-maissa on uhattuna. Pääomallekin se on suotuisaa koska työnantajien mielestä eurooppalaisten työntekijöiden edut ovat aivan liian avokätisiä. Kun tulee tarpeeksi lähi-idästä tai Afrikasta väkeä niin pakkohan eurooppalaisen työntekijän on nöyrtyä huonompiin ehtoihin työmarkkinoilla.
Luultavasti vuosittaiset Bilderberg-tapaamiset on se sylttytehdas jossa näitä ideoita synnytetään.
EU:n tavoitteet muistuttavat Stalinista!
åkeW
1
171
Vastaukset 1
- Reijo87
Stalin meni pois 1953, yli sata vuotta sitten. Useat meistä ovat syntyneet sen jälkeen. Nykyihmisen kannattaa katsoa nykyisten poliitikkojen tekemisiä. Jussi Niinistö esim sanoi asian, joka oli jokaiselle viisaalle aikuiselle itsestään selvä. Mihin hän tätä haloota tarvitsi? Ja se toinen gosse; hyvä, että hänet jätettiin kotiin laivoja uittamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494