Mies, paljonko saat viestejä?

Hiljaista_onnnn

Millä sivustolla ilmoitus?

Paljonko saat naisten oma-aloitteisesti lähettämiä viestejä?

Moniko nainen vastaa lähettämääsi viestiin noin suurinpiirtein?

Ikäsi?

57

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutama viesti tuli, suomi 24 treffeissä, suunnilleen kolmen viikon aikana. Kuvanpoiston jälkeen ei vissiin oo tullut ainuttakaan

• ihminenminäkin

En yhtään eikä yhtään koskaan 6 vuoden aikana. Asiallisiin viesteihin ei vastata eikä tässä maassa ole yhtään naista joka haluaa tutuatua minuun. Olen tämän maan rumin mies.

• mies30v

Niin, oma näkemykseni nettideittiin on se että se toimii lähinnä ihmisillä jotka asuvat kaupungeissa, joissa on myös hakua vastaavia tuloksia.Hyvin harva kun on valmis ajamaan toiseen kaupunkiin edes 50km, puhumattakaan suuremmista etäisyyksistä.Tämä asia siis blokkaa heti osan ihmisistä ulos koko leikistä.

Tämän jälkeen tulee nettideitin pinnalliset tekijät kuten naama kerroin, koulutus, sosiaalinen status, liikunnallisuuden aste yms. tekijät.Näistä ei tarvitse kuin yhden mennä huti niin monelle olet jo turn-off. Sitten tulee muut asiat "lapset", "tupakointi", "alkoholi" yms.

Tähän kun lisätään se fakta että miehiä on naisiin nähden 2-3/1 kohden, paikkakunnasta riippuen, voikin ymmärtää että MIKSI nettideitti ei vain toimi monella miehellä tai naisellakaan.

Joten, on turha vajota synkyyteen ja huonouden tunteeseen kun ymmärtää nämä asiat.Nettideitti on vain tiettyjen ihmisten juttu jotka asuvat lähekkäin ja omaavat samanlaiset asenteet elämään.Se se siitä_ jatketaan matkaa!

Ps. Tämä on 5 vuoden ja satojen eurojen antamaa kokemuksen rikastuttamaa tietoa, useammassa deittipalveluissa koettuna.

• deittinainen

Aika asenteellinen olet: Nettideitti on vain tiettyjen ihmisten juttu jotka asuvat lähekkäin ja omaavat samanlaiset asenteet elämään.
        Ei pidä kohdallani paikkaansa eikä niiden miesten kohdalla jotka olen sitä kautta tavannut.

• jatrotat
        deittinainen kirjoitti:

Aika asenteellinen olet: Nettideitti on vain tiettyjen ihmisten juttu jotka asuvat lähekkäin ja omaavat samanlaiset asenteet elämään.
        Ei pidä kohdallani paikkaansa eikä niiden miesten kohdalla jotka olen sitä kautta tavannut.

... Ja kaikkien kanssa panit ...

• 7plus19
        deittinainen kirjoitti:

Sähän joka toisessa postissasi julistat että haluat nimenomaan kaukosuhteen. Ja kun 90% vähintään haluaa että deittikaveri olisi läheltä. Mieluiten niin, että treffeille voisi kävellä tai mennä bussilla. Tahtoo sanoa, että sun mielipiteelläsi ei kauheasti ole muuta väliä kuin että on teitä outojakin lintuja tietenkin joukossa joka on hyvä.

• deittinainen
        jatrotat kirjoitti:

... Ja kaikkien kanssa panit ...

No enpä ole vielä yhdenkään heistä, edellinen kumppani oli kyllä netin välityksellä myös tavattu, hänen kanssaan tietysti monta vuotta kun yhdessä oltiin.

• deittinainen
        7plus19 kirjoitti:

Sähän joka toisessa postissasi julistat että haluat nimenomaan kaukosuhteen. Ja kun 90% vähintään haluaa että deittikaveri olisi läheltä. Mieluiten niin, että treffeille voisi kävellä tai mennä bussilla. Tahtoo sanoa, että sun mielipiteelläsi ei kauheasti ole muuta väliä kuin että on teitä outojakin lintuja tietenkin joukossa joka on hyvä.

Jokaisen mielipiteellä on aina väliä. Ei pidä puhua kaikkein suilla jos ei pidä paikkaansa. Ja mihinkä perustat tuon 90 % väittämäsi?
        Miksi olen mielestäsi outo lintu?

• 4636

Johan nyt on markkinat! Eikö nettideittailun idean pitäisi juuri olla se, että toisistaan KAUKANA asuvat ihmiset voisivat tutustua toisiinsa. Erikoista, että haetaan netistä toista tyyppiä, joka asuu parin kilometrin päässä ja tsäänssit tavata livenä ovat kovat. Nettideittailijoiden ei edes pitäisi aloittaa koko hommaa, jos haluavat etsiä kumppania vain läheltä.

• deittinainen

Nimenomaan, yksi tärkeimmistä syistä miksi siellä olen että voin saada yhteyden muualla asuvaan.
        Minulla ei ole mahdollisuuksia viikolla tavata joten kohdalleni sopii viikonloppusuhde. Tällöin kohtuullisella välimatkalla ei ole väliä. Siitäkin voi ottaa "hyödyn" irti. Jos molemmat asuu eri kaupungeissa, laajenee monien tekemisten mahdollisuus. Samoin on kiva välillä olla pois kotinurkista. Kun tavataan ainoastaan viikonloppuisin on rauhassa aikaa keskittyä toiseen ilman arjen kiireitä. Jos tämä nyt tekee minusta oudon linnun niin sitten kai toisten mielestä olen?

• pohjamies

Profiilin aukaisun jälkeen tuli lyhyen ajan sisällä muutama avaus naisilta. Kaikki oli vanhempia kuin itse. Sitten tietysti näitä ulkomaalaisten "haluan tavata sinut heti" viestejä tulee. Kun itse laittaa viestejä naisille, ehkä 1 tai 2 vastausta tulee / 10 viestiä vastaan. Aika hiljaista tuppaa olemaan. Olen koittanut sekä lyhyitä että pitempiä avausviestejä. Ihan kuvallisella profiililla olen liikkeellä. Ja asiallisia viestejä laitan. Tuntuu monet olevan vain katselemassa ja vähissä määrin on ne jotka ovat oikeasti etsimässä jotain.

• erhtjyku

oisko toi ympäripyöreä

• Suomi24:n treffeissä ja muistini mukaan 4 naiden itse tekemää aloitusviestiä sinä 3-4vuoden aikana mitä profiili on ollu esillä. Muuten n.1viesti/viikko näiltä 'natashoilta' jotka postittaa tuhansia viestejä päivässä.

Vastaus aktiivisuus on arviolta 10-25% luokkaa.

• Rumasuinen_sinkula

Ikää on 40v ja asun Satakunnassa, treffailun jarruna tuntuu olevan lähinnä se että olen keskitasoa lyhyempi eli alle 170cm

Profiileja on kaksi, yksi täällä ja yksi pannukakussa...

Täällä on tullut muutamia kymmeniä viimeisen vuoden aikana jos noita massapostittajia ei lasketa. ...pannukakussa taas hieman harvemmin mutta laatu ollut parempi.

Vastausprosentti on alhainen. ...keväällä ja syksyllä siinä kymmenen prossan tietämissä ja kesällä ja talvella lähes olematon.

Noista jotka on aloitteen tehnyt olen tavannut noin joka neljännen, ja onhan noista kehkeytynyt viimeisen viiden vuoden aikana kaksi suhdettakin, seurustelusuhde ja alle vuoden kestänyt avoliitto. Tähän saakka kahviseuralla on tuntunut mielessä lähinnä enemmän raha kuin oikea ihmissuhde, onneksi tuollaiset toivottomat onnenonkijat alkaa jo tunnistaa tällä iällä.

Pärjään hyvin yksin mutta aina voi katsoa mitä on tarjolla, eihän sitä koskaan tiedä keneen törmää reissuillaan.

• Frozenprofil

Silloin kun avasin profiilin, muistaakseni kolme naista otti yhteyttä. Yksi itseäni vanhempi baariruusu, yksi teinibimbo ja yksi korkeasti kouluttautunut lähes 40v sinkkunainen, jolla tuntui olevan asenne, että ensi viikolla kihloihin ja sitten perhettä perustamaan. Kaikille vastasin, että ei kiitos.
      Mitään muuta sitten ei ole tullut. Noin 10 % naisista vastaa viesteihin, mutta lopettaa saman tien...en vain osaa kaupitella itseäni.
      Päällimmäinen fiilis on, että naisista todella harva on oikeasti etsimässä ketään.
      Toisekseen ihmetyttää nämä naiset, joilla on kuvallinen profiili kuukausitolkulla. Arvatenkin saavat viestejä paljonkin, mutta miksi kukaan ei kelpaa?

• miesyksin39

Asun helsinkissä. Olen lähettänyt naisille 435 viestiä 2 vuoden aikana ja olen saanut kaksi vastausta ja ne naiset ei sitten vastanneet toista kertaa. Omanikäisille olen lähettänyt , en alle 30 vuotiaille. En ole edes seksiä vonkannut.

• helsingissävongannut

Etkö osaa käyttää g-kirjainta ?

• Tällä hetkellä ilmoitus S24:ssa, HappyPancakessa, OkCupidissa ja deitti.netissä.
      Olenkohan yhden viestin saanut S24:ssa 6 vuoden aikana, mutta sekin vaan mainosti erästä facebookin harrasteyhteisöä.
      Muistaakseni kaikki ovat vastanneet lähettämiini viesteihin. Tosin olen lähettänyt vain muutaman viestin.
      Olen 36 vuotias.

• ööööööööhh

Antaa todella epätoivoisen kuvan miehestä jos monessa paikkaa ilmo, itse en vastaisi.

• ööööööööhh kirjoitti:

Antaa todella epätoivoisen kuvan miehestä jos monessa paikkaa ilmo, itse en vastaisi.

Pitää käyttää kaikki keinot, kun on 36 vuotiaana täysin parisuhdekokematon.

• 14plus19

Millä sivustolla ilmoitus?
      S24
      Paljonko saat naisten oma-aloitteisesti lähettämiä viestejä?
      0
      Moniko nainen vastaa lähettämääsi viestiin noin suurinpiirtein?
      0
      Ikäsi?
      34

Asun kaikenlisäksi suurkaupungin kupeessa. Haen kattavalla profiililla ikäistäni -5v naisia kohtuullisilla kriteereillä mutta ei vuosiin ole muita viestejä tullut kun venäläisiltä massapostittajilta. Kyllä jopa live elämää täysin mahdottomampaa on nykyään nettitreffit etenkin jos olet ihan perus duunari jamppa. Ehkä joku hyvä tuloinen hunksin näköinen on se henkilö joka kerää koko kerman tuolta.

• mitensetaasolikaan

Oletko nyt aivan rehellinen ja tosissasi ettet ole saanut yhtään viestiä naisilta? Vai etkö ole saanut viestiä kelvollisilta naisilta eli et laske lainkaan sitä rumaa/ niitä rumia?

• sotuli

Hemmetti jopas on ollut karmeeta.. Mikäs tässä touhussa mättää..

Naisena voin kertoa vastaavani pääsääntöisesti jokaiseen tulleeseen viestiin, jos se on ikäalueelta, miltä haen, eli liian nuoret ja vanhat jätän kyllä väliin, sorry..

Näistä vastauksista pikkasen paistaa läpi se, ettei sitä itsevarmuutta löydy..se vetoaa naiseen. Jos mies pyytelee heti ensi viestissä itseään anteeksi, niin vastausta ei varmasti tule. Sellaisesta viestistä tulee vain kiusaantunut olo..
      Mutta jos yrittäisitten saada viestiin sellaisen vireen, että olet mikä olet, mutta olet hyvä valinta ja olet sinut itsesi kanssa, niin naisenkin olisi helpompi sinut hyväksyä..
      Lopettakaa itsenne vähättely ja ennen kaikkea vastatkaa niihin naisten viesteihin mahdollisimman pian.. Nainen tulkitsee vastaamattomuuden kiinnostamattomuudeksi ja jatkaa matkaansa..

• KunNaamaEiKelpaa

Ihan sama. Kaikki on kokeiltu itsevarmuudesta masennukseen. Tulos pyöreä nolla. Kuten tälläkin palstalla se on selväksi tullut, niin komea ulkonäkö on se joka sanelee vastaukset tai jatkot. Jos sitä ei ole, saa heittää hyvästit koko deittailulle kuten itsekin tein vuosien nolla tuloksilla.

• sotuli

Minä vastasin pääsääntöisesti ilman kuvaa oleviin ilmoituksiin ja myös sellaisiin laitoin itsekkin aloitusta, ainuttakaan viestiä en miehiltä takaisin saanut..eli osaa ne miehetkin.
        On meitä naisia, jotka ei siitä ulkonäöstä piittaa.. Ei sillä ole suuriakaan merkityksiä jos jutut menee yksiin.
        Kyllä siihen mököttävään äijään kypsyy huomattavasti nopeammin oli kuinka komea hyvänsä kuin siihen vaatimattoman näköiseen, joka puhuu ja pussaa..
        Herttileijaa jos se olisi vain naamavärkistä kiinni, niin meikäläisenkin mahdollisuudet olisivat jo aikaa sitten pyyhkäisty kokonaan pois.
        Mutta kun se ei ole, vaan siitä minkälainen ihminen sinne profiilin taakse kätkeytyy..
        Myönnän, että nykyään elämä on niin pintapuolista ja nopeaa, ettei toiseen vaivauduta tutustumaan ja se on paha. Pitäisi tehdä itsestään niin pirun kiinnostava, harrastaa kaikkea vuorikiipeilystä upposukellukseen..mutta ei kaikki hae tällaista.. Mistä sitten sen henkisen naisen löytää..en minä tiedä.. Mutta minut on jo isketty..vai onko se sitten, että naiset älyää sen sielukkuuden merkityksen vasta myöhemmällä iällä..minulla ikää yli 40..

• olintosissani

Herttileijjaa, missä ne on ne edellä mainitunlaiset naiset kun emme kohtaa...
      En hakenut mitään prinsessa vaan sinut itsensä kanssa olevaa ja muutenkin iloista ja elämäänsä tyytyväistä naista mutta jatkuvasti törmäsin juuri eronneisiin ja siitä katkeroituneisiin tai sitten moniongelmaisiin, alkoholi yms.
      Itse sain ja laitoinkin monesti kuvattomille aloitteita vaikka itse kuvallisella profililla meninkin ja monesti naiset laittoi kuvansa pyytämättäkin ja useammat treffit kävinkin mutta ensitreffien jälkeen ei jatkoa saanut vaikka kuinka mukavat, kivatkin treffit olisi olleet ja selkeästi viihdyimmekin toistemme seurassa kun oli useamman tunninkin treffejä...?

Kyllä sain aloitteitakin ihan kiitettävästi naisilta ja vastauksiakin 40 miehenä mutta olin kyllä maksullisella saitilla missä naiset on kai sen verran tosissaan kun joutuu jopa maksamaankin mutta sen vakampia suhteita en saanut kuin parit seksisuhteet kun niissä naisilla ei ne kriteerit ole niin kovat mutta muuten löin päätäni "tiiliseinään"....ja siksi poistin profiilini.

• herttileijaa

Ihan vinkiksi että herttileijaa ei kuulosta kovin miehekkäältä.

• Suomi24 treffit, keskimäärin yksi viesti uudelta naiselta per viikko. Nyt kesällä hiljaisempaa. Usein nuo mulle kirjoittavat naiset on yli oman ikähaitarin. Jos vastaan naisten profiileihin, niin sanoisin että yksi viidestäkymmenestä vastaa takaisin.

Ikä 39

• Unohtui mainita, että Happy pancakessa tulee ehkä yksi viesti uudelta naiselta per kuukausi. Jotain kuvatykkäyksiä ja vastaavia tulee joka viikko, mutta lähinnä merkittävästi itseä vanhemmilta naisilta. Tähän mennessä kukaan ei oo vastannut Happy Pancakessa takaisin jos oon lähettänyt jollekin viestiä.

Tinderissä tulee ehkä yksi viesti per kuukausi.

• Tinderistä vielä pakko mainita, että täällä itä-Suomessa on turha edes haaveilla, että joku nainen laittaisi viestiä. Kaikki vähäiset aloitteet naisilta tulee pääkaupunkiseudulla saaduilta matcheiltä ja ne keskustelut tyrehtyy melkeinpä heti kun ilmenee, että asun 450 kilometrin päässä.

• Nainenokokok

Varmaan on niin, että koska miehiä on enemmän, he saavat jo viestitajoitustenkin takia harvemmin vastauksia. Itse pyrin vastaamaan fiksuihin, tavallisiin yhteydenottoihin, kuvalla tai ei oleviin profiileihin. Jos yhteydenotto on kuitenkin tyyliin " yritän nyt, muttet kummankaan vastaa" tai " olen tavallinen, en pelaaja, joista naiset kiinnostuvat".... kyllä nämä kitkeröttämä asenteet johtaa siihen, etten halua itsekään lähteä vastaamaan. Myös profiilitekstissä saattaa olla miehellä ajatus, että yrittää vaikkei tästä mitään tule. Miten kiinnostua tutustumaan noin negatiiviseen ihmiseen?
      Suurin osa yhteydenotoista on ollut fiksuja. Itselläkin pitkä nettideitissä alulle lähtenyt suhde takana. Välimatka ei ollut este.
      Miehille tsemppiä!

• 7plus12

No on se kumma että täällä kirjoittaa aina nämä "vastaan kyllä asiallisille" naiset mutta todellisuudessa sellaisia naisia ei tuolla itse nettitreffeillä ole ainoatakaan. Joten anteeksi vaan ihan kokemuksesta sanon että ette te vastaa jos mies ei miellytä silmää. Kivaltahan se kuullostaa että muka vastaisitte mutta vuosien ja satojen viestien kokemuksella uskallan jopa omaa faktaa laittaa pöytään tässä asiassa.

• Nainenokokok
        7plus12 kirjoitti:

No on se kumma että täällä kirjoittaa aina nämä "vastaan kyllä asiallisille" naiset mutta todellisuudessa sellaisia naisia ei tuolla itse nettitreffeillä ole ainoatakaan. Joten anteeksi vaan ihan kokemuksesta sanon että ette te vastaa jos mies ei miellytä silmää. Kivaltahan se kuullostaa että muka vastaisitte mutta vuosien ja satojen viestien kokemuksella uskallan jopa omaa faktaa laittaa pöytään tässä asiassa.

Kyllä minäkin faktaa laitan pöytään : kun olen vastannut asiallisiin ja kirvoihin viesteihin, olen. Ja monta vuotta kestänyt avosuhdekin tuollaiseen perustui. Eli kyllä näitä naisia on. Tiedän muitakin samoin toimineita tuttuja. Eli miehille vastaajat eivät ole mitään yksisarvisua tarujuttuja, ihan faktanaisia.

• Aika hiljaiselta vaikuttaa nykyään. Eilen laitoin profiilin ja tietty jotakin lyhyttä juttua linjoille heitin mut ei vastakaikua.. ei edes kirjautuneena käydä kattomassa kuka viestiä heitti. Viestirajoitukset varmaan suurin syy, ei haluta haaskata "saldoja".

Monella tuntuu olevan sposti siinä myös esillä mut mitä ite olen sen aiemmin laittanut niin joku "pena" käyny asiasta heti vasikoimassa.. ja varmaan näin tapahtuu uudestaan aika nopeesti, kun tänne kirjoittelen :D hahah..ha..haa.. mut aika se ja sama.

Jos nappaa niin nappaa nopeesti tai ei sitte ollenkaan. En ole yleensä pitänyt profiilia viikkoa pidempää, eiköhän nuo pärstät ole siinä ajassa käyty jo läpi. Kovasti on samoja naamoja esillä mitä vuosia, vuosia sitte ja samalla kuvalla edelleen naisia näkyy hakevan "tosi tarkoituksella seuraa" :D

• nähnyt_kaiken

Minulla oli ilmoitus useammassakin paikassa, mutta huomasin kiinnostuksen olevan kovin laimeaa, ei yhtään mitään mistä saisi kiinni.
      Naiset vastaavat hyvin laimeasti. Sanoisin myös että naama ratkaisee ensikädessä.
      Jos ei ole naamaa niin netti ei ole oikea paikka. Ihan sama minkä näköinen nainen on.
      Naiset ei ota yhteyttä itse vaan miehen on otettava jos mielii yhteyksiin päästä.
      Vakavasti otettavia ehdokkaita puhdas nolla. En tule itse tuhlaamaan aikaani nettideitteihin. Laatu on aivan olematon. Tarkoitan halukkuutta tutustua uusiin ihmisiin. Naama on ainoa mikä ratkaisee. Jutut jos jotenkuten ovat normaaleja niin menestys on taattu.
      Status ratkaisee joillakin tietysti hiukan tai vähän enemmän, mutta aika vähän kokonaisuutena jos naama on kunnossa.
      Jos jutut ei sitten pitemmän päälle nappaa niin erohan siitä tulee, mutta mitä siitä tällä tasolla kun aloitetaan seurustelu mitä muuta on odotettavissa.
      Eikä pidempiä suhteita taideta muutenkaan harrastaa.

Itse ehdottaisin kaikille tapaamisia muiden asioiden merkeissä kuin netin.
      Netti ei sovi suomalaisen asenteelle, jonka sosiaalisuus on lähinnä näennäistä.
      Festarit, baarit, harrastukset, tanssilavat, kaikki paikat missä naiset käy on sopivia tuttavuuden hierontaan.

Useampi vuosi kokemusta netistä ja ja aina sama päätelmä siitä tulee.
      Itse olen jo tajunnut pysyväni netistä erossa. Ei mitään hyvää sanottavaa.
      Tietenkin lottovoittajia löytyy ja käyvät täällä sanomassa että hyvin menee netissä.
      Mitä siitä voittaa, mulle käy mielummin ihan oikea raha. Leikkiraha ei käy valuuttana missään.

• Hirvi-ö

Eiköhän jokainen saa hake tuolla nettideitissä ihan mitä itse haluaa! Minä haen siellä kumppania joka asuu samalla suunnalla kuin minä. En minä rupea siellä hakemaan toisella puolella Suomea asuvaa kumppani ihan vaan sen takia, että teidän nyssyköiden mielestä pitäisi, jotta kaikilla peräpohjolassakin asuvilla peräkammarin mammanpojilla olisi mahdollisuus...!!

• opulis

Vaan ei niitä peräpohjolan peräkammarin poikia oman maakunnan naiset kiinnosta.. Kyllä minä yritin, mutta tulos oli pyöreä nolla.. Jopa treffeillä kävin kolmen kanssa, mutta ei natsannut, katosivat kuin pieru saharaan..
        Nyt minun on tyydyttävä sadan kilometrin päässä olevaan eronneeseen mieheen, mutta en minä tainnut hävitä tässä kaupassa.. Hän osasi napata, kun oli tarjolla.

• 164cmM

En kerro missä mutta muutamassa treffipalvelussa olen.
      En ole saanut naisilta lainkaan oma-aloitteisia viestejä.
      Toki muutama vastaa riippuen siitä mitä sinne olen kirjoittanut mutta treffeille en ole päässyt koskaan.

Ikää 26 vuotta ja noin 7 vuotta eri nettideiteissä.

Jos nyt pitää hakea se juttu miksi naisia ei yksinkertaisesti kiinnosta on se että olen erittäin lyhyt. Naamassa ei ole mitään vikaa ja profiilin tekstit ovat olleet huoliteltuja.
      Toki jos tutustumisasteelle päästäisiin niin minun elämästä paljastuisi sellaisia seikkoja että nainen lähtisi juosten karkuun mutta sille asteelle en ole vielä päässyt.

• myös164cm

Älä välitä tuosta pituudesta kun nettisaittien sääntö vaikka nainen olisi sen 150cm niin nainen kuin nainen hakee sitä 180cm koska se on numero uno.

Itse olen vähän vanhempi mutta saman pituinen mies vaikka kuinka ilmoitan ja yhtään itseäni väheksymättä profiilissani pituuteni niin olen saanut jopa aloitteita naisilta ja treffeillekkin olen päässyt mutta ehken se johtuu iästäni mutta se on eri asia onko ne treffitkään johtaneet pidemmälle...

Olen muuten seurustellutkin ihan vakavasti useamman naisen kanssa jotka ovat olleet jopa päätäpidempiä mutta nämä olen tavannut kyllä livenä eli silloin jyllää persoona mutta ei mitään "napoleon" sun muitakaan alemmuuskompleksia niinkuin monet naiset kirjoittaa tästä.

Älä heitä kirvestä kaivoon mutta nettimahdollisuus se ei ole muuta kuin sillä satutat vain itseäsi ja itsetuntoa syöden ja keskityt vain livemaailmaan,

• Sssyyy

Suomi24

Saan 1-2 aloitusta päivässä. Toiselta puolelta suomea tai yli 40 vuotiailta tulee kehuja kirjoituksistani, arvoistani ja näöstä. Sit harmitellaan sitä kun asun kaukana Itä-Suomessa. Nämä naiset vaikuttaisivat ainakin fiksuilta .
      Sit lähemmät naiset on yleensä monen lapsen yh , järestään yli kolmea lasta. Monta on löytynyt mielenterveys ongelmaisia joihin on lääkitys. Yli sata kiloisia jne. Läheltä ei ole tullut yhtään aloitetta naiselta joka kiinostas.

Profiilin laitoi esille pari viikkoa sitten ja aloitteita en ole nyt itse tehnyt, rehellisesti sanottuna ei löydy yhtään kuvallista profiilia jolle tekisin aloitteen, kuvattomia en ole edes selaillut. Talvella tein muutamia aloituksia, alta puolet vastas.

33 v

• 6plus10

Ja sitten heräsit unestasi:D

• Sssyyy

Ei se ole uneksintaa ja enkä kehunut että hyvin menee. Jos sanoisin että saisin niitä viestejä tasoisiltani, ikäisiltäni ja lähempää kuin 300 kilsaa niin sit olis uneksintaa.

• sinkku38

Saan aloituksia naisilta jotka ei osaa edes kommunikoida. Luultavasti rumia lihavia naisia kun eivät uskalla kuvaa näyttää. Epämääräisiä viestejä jossa naiset ei osaa kertoa mitä etsivät eivätkä vastaa kysymyksiin.

• Mullekin tulee suomi24 treffeillä viestejä naisilta, joilla on suuria vaikeuksia mm. oikeinkirjoituksessa ja lauseiden muodostamisessa. Välillä ihan mietin, että kännissäkö ne niitä viestejä kirjoittelee.

• SalamaVastaus

Mahtavaa sain HYVÄN NÄKÖSELTÄ naiselta vastauksen aloitteeseen MUUTAMASSA sekunnissa kun haukuin sen nartuksi. Mahtavaa saada naiselta nopea vastaus suomi24 fi treffeillä.

• Zaijac

Miksi siellä deittisaitilla olet? Tuskin se hyvännäköinen päättelee, että tuohon nimittevään tyyppiin haluaa paremmin tutustua?
        Pitäisikö sun miettiä tuota strategiaa vähän?

• SalamaVastaus

Kohta kai tulee lisää "kehuja" kun nyt se kävi profiililani :D

• masamasi

Se on jostain syystä näille deittaileville hyvän näköisille arka aihe tuo narttu.

• kaunismutteityhjäpää

Uskallan sanoa olevani vielä kaunis nainen, ainakin siitä päätellen, että miehet ikään katsomatta kääntyvät vielä katsomaan, mutta nettideitissä on suuri ongelma miesten kanssa. Minulla on ihan asiallinen kuvallinen profiili. Kuva ei ole mitenkään paljastava, mutta kuvani vetää miehiä puoleensa kuin herhiläisiä, mutta millaisia! En etsi mitään kiiltokuvapoikaa, vaan ihan tavallista miestä joka on edes vähän hoidetun näköinen ja huolehtinut itsestään. Lähes poikkeuksetta minuun ottavat kuitenkin yhteyttä vain suoraan sanottuna aivan karmeat tapaukset. Ja älkää nyt ymmärtäkö väärin, tarkoitan siis miehiä joita ei edes kadulla tapaa, vaan todella surkeat tapaukset ja enimmäkseen jostain perähikiältä. Heidän profiilissaan saattaa olla tuhruinen kuva jostain 20-vuoden takaa ja siinäkin kuvassa istuu lasi kourassa, epäsiisti olemus, ilman paitaa makkarat roikkuen, naama turpea paljon juomisen ansiosta. jne. Olen itse laittanut viestejä aivan päinvastaisille miehille jotka ovat edes hieman omaa tasoani, mutta tulos lähes nolla. Normaalinnäköiset ja hoidetut miehet eivät näköjään vastaa kauniille naiselle, vaan etsivät ainoastaan niitä parikymppisiä tyhjäpäitä. Siis miehet, panostakaa niihin kuviinne ja hoitakaa itseänne, niin kyllä ne naiset ottavat yhteyttä.

• miesyli40

Monesti naiset eivät lähesty komeita koska pelkäävät pakkeja ja me mihet ajatellaan, että ei kaunis nainen voi meistä tykätä. Minä laitoin kerran viestiä hyvin kauniille naiselle ja hän halusikin tavata. Siitä alkoi meidän suhde. Minä olin ihan varma, että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia noin kauniiseen naiseen, mutta rohkaistuin silti jotenkin laittamaan viestiä, kun ajattelin että mitäpä siinä häviää. Voi olla että tuolla lailla moni mies ajattelee, mutta ei rohkaistu viestiä laittamaan. Sitten nuo muut tyypit, joita kuvailit, laittaa varmaan ihan kaikille niitä (törkeily)viestejä.

• naistenaloitteet

Vastausta vähän ...eityhjäpäälle, se kun sen ns. normaalin miehen on melkein turhaa ja epätoivoistakin laittaa aloiteviestejä kun monesti et vastausta edes saa ja jos saatkin pidemmänkin aloituksen jälkeen niin vastaus saattaa olla parinlauseen pituinen ja jos jo katselee ihan saatuja viestimääriäsi niin alkaa vaikuttaa sekin aika epätoivoiselta vaikka kuinka selität ettei niitä oikeanlaisia...ja näyttää jo kirjoituksesi että ne ulkoinen olemus kuvineen on niin tärkeä.

Itse jätin kokemuksieni kautta aloitteiden teon naisille ja mainitsinkin sen profiilissani ja ihan kiitettävästi sain kyllä aloitteita naisilta ja panostinkin profiilitekstiini ja kuviini ja niitä aloitteita oli laidasta laitaan ja vastasinkin kaikille vaikka ihan hakuani ei edes vastannut (ei kriteerit niin kovat kuin monella naisella...) koska koin sen jo eräänlaisena velvollisuutena kun nainenkin on "astunut sen kynnyksen yli".

Todellisiakin helmiä löysin kuvattomista ja mitäänsanomattomista profiileista ja jutunjuurta monesti saimmekin heidän profiileistaan ja kyllä nämä monesti lähettikuvansakin pyytämättäkin melkein ensiviesteissä ja aivan nättejäkuviakin oli mutta sanoivat itse olevansa aktiivisia aloitteiden tekijöitä ja jäi nuo seksinvonkaus ja "hörhöjen" viestit pois....
      Pidemmälle me pääsimme niillä naisten tekemillä aloitteilla koska koin sen jo heidän aktiivisuudeksi ja monen monta treffiäkin kävin mutta eipä ne johtaneet sen vakavimpiin suhteisiin,

• Aloitteeton

Itse tein samoin. Kymmenet viestit nolla vastaus prosentilla sai mut laittamaan profiiliini tekstin että en tee ainoatakaan aloitetta mutta mielelläni vastaan kaikille kiinnostuneille ja panostin profiiliin. Avauksia tulikin ja muutama suhdekin niistä kehkeytyi. Jokatapauksessa nainen on aina se päättävä osapuoli alkaako suhde joten yhtälailla he tehköön avauksetkin. Onpahan se ainakin heti merkki kiinnostuksesta.

• hohhoijjaa

kun ihan yhtä paljon se mies päättää alkaako suhde ja varsinkin jos se EI ala vaikka nainen "päättäis" mitä. Joten jätän alotteet miehille, enkä tyrkytä itteeni kellekään. Ei tuu mitään kuitenkaan jos miestä ei kiinnosta, niin ei ne mitään vastaa.

• sotkuli

Minä yritin laittaa itsekkin aloitteita ja vastaus oli tasan yksi, hän ilmoitti, ettei aio perustaa haaremia, joten ei vastaa minulle.. heh.
        Oli, miten tasa-arvoista tahansa, mutta on se pitkälti miehestä kiinni. Itse vastasin ja kerroin suhteellisen avoimestikkin itsestäni ja ennen kaikkea rehellisesti, mutta se olikin ehkä liikaa. Olisi vain pitänyt leikitellä ja piirrellä kiiltokuvamaisia vastauksia, niin mies olisi ehkä jaksanut nähdä vaivaa siinä tutustumisessakin.
        Tuntuu, että kaikki hakevat noista nettideiteistä vain sitä pikavoittoa ja palavaa rakkautta, mikä sokaisee ensiviestistä lähtien..

• pieniherra1967

Omat kokemukseni ovat myös selaisia, että mikäli nainen tekee aloitteen, niin pääsee varmemmin treffeille. Tosin edellisen kaksivuotisen suhteen aloitteen tekijä olin minä. Samoin koin alkukesästä pienen yllätyksen, kun parikin erittäin kaunista naista oli kiinnostunut minusta. No, toisen kanssa tapaillaan nyt. Varsinaisia naisten aloitteita tuli parin kuukauden S24 treffailun aikana ehkä kerran viikossa. Kaikille vastasin, vaikka osa oli sellaisia, ettei kiinnostanut yhtään. Suhteen olisin saanut aikaiseksi jo parin ensimmäisen päivän aikana kun tulin nettitreffeille, mutta kauniin ulkokuoren alta paljastui sellaista, mikä ei kiinnostanut yhtään. Kyllähän noita naisia riittää tällaiselle hieman pätkälle kaljuuntuvalle tavismiehellekin, mutta kyllä sen pitää kolahtaa molemmin puolin, että hommasta tulee jotain.

• 164cmM

Täytyy sitten odottaa semmoinen 20 vuotta että tulee tuota ikää lisää. On tullut hyvin selväksi että en kelpaa näin nuorena naisille kun ikää on vasta 26. En netissä enkä livenä.

• liian-ruma-mies

noin 300 viestii ja 0 vastausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      118
      6144
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      3956
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3315
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2793
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      273
      1795
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1463
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1416
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1310
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe