Olen tehnyt ainakin 15 aloitetta naisia kohtaa!

ktm27

Siis tällä viikolla, ja yhtäkää vitun numeroa ole saanut.
Kyllä tämä elämä vituttaa ja vois köyden jatkoksi mennä roikkuu.

68

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaulakeinuun

Suosittelen lämpimästi menemään kaulakiikkuun. Itsellänikin on jo naru ollut tänäänkin kaulassa mutta, kun aurinko paistaa ei ole hyvä päivä kuolla.

• werwer

Minkälaisia aloitteita missä ja minkälaisia naisia oli kyseessä?

• ällöä

Jos tuossa ajassa on ehtinyt tehdä noin monta aloitetta, mies on vain pillun perässä. Se taitaa näkyä hyvin, ei ihme ettei ketään kiinnosta ruveta patjaksi.

• sluts

Tekopyhä kommentti, jos aloittaja olisi pitkä ja komea ja korkean statuksen omaava niin kaikkia naisia kiinnostaisi ruveta patjaksi.

• ällöä
        sluts kirjoitti:

Tekopyhä kommentti, jos aloittaja olisi pitkä ja komea ja korkean statuksen omaava niin kaikkia naisia kiinnostaisi ruveta patjaksi.

Tuskinpa. Patjana olo tuskin on mitenkään mieltä ylentävää, vaikka se kullin heiluttaja olisi millainen komistus.

• YksLuuseri
        ällöä kirjoitti:

Tuskinpa. Patjana olo tuskin on mitenkään mieltä ylentävää, vaikka se kullin heiluttaja olisi millainen komistus.

Tuskin nämä naiset joille aloitteita tehtiin tiesivät että mies on tehnyt aloitteita muillekkin naisille.

• ätmel
        YksLuuseri kirjoitti:

Tuskin nämä naiset joille aloitteita tehtiin tiesivät että mies on tehnyt aloitteita muillekkin naisille.

Logiikka on vain tiellä, kun naisen pitää päästä motkottamaan.

• Naisasialooser

Idioottiko olet? Mitä se aloitteiden määrä siitä kertoo, että minkä perässä se mies on? Pitäisikö miehen joka ei ole pillunperässä(eli homo tai eunokki)aloitteen ja pakkien jälkeen odottaa viikko ennen kuin tekee seuraavan seuraavalle naiselle ettei vain ole pillun perässä.

Ja mistä se nainen tietää onko se mies tehnyt sen viikon aikana nolla vain sata aloitetta muille naisille?

• Ex__PUA
        sluts kirjoitti:

Juuri näin.

Naisten pinnallisuushan noissa pakeissa näkyy.

Kuitenkin valtaosa miehistä on ihan tavallisia, ja niin on naisistakin, mutta naisen pitää saada YTM.

• Ex__PUA
        ätmel kirjoitti:

Logiikka on vain tiellä, kun naisen pitää päästä motkottamaan.

Näin on.

Naisten omituinen "me osataan lukea ajatuksianne"-kortti on kyllä kerrassaan naurettava.

• 2626
        Ex__PUA kirjoitti:

Juuri näin.

Naisten pinnallisuushan noissa pakeissa näkyy.

Kuitenkin valtaosa miehistä on ihan tavallisia, ja niin on naisistakin, mutta naisen pitää saada YTM.

Pakit antava nainen on pinnallinen??? Pinnallinen nainen antaa pakit???

Eikö ole tullut mieleen, että nainen antaa pakit, koska lähestyvä mies ei miellytä? Täytyy olla täysi idioootti jopa ätmiksi, mikäli olettaa naisen velvollisuudeksi olla antamatta pakkeja jos mies tekee aloitteen.

• hfldgjkfslad
        2626 kirjoitti:

Eikö ole tullut mieleen, että nainen antaa pakit, koska lähestyvä mies ei miellytä? Täytyy olla täysi idioootti jopa ätmiksi, mikäli olettaa naisen velvollisuudeksi olla antamatta pakkeja jos mies tekee aloitteen.

Onhan se pinnallisuutta, jos "antaa pakit, koska lähestyvä mies ei miellytä", koska ei siinä vaiheessa tiedä siitä henkilöstä vielä juuri mitään eli pakit annetaan ulkonäön perusteella. Tietenkin on mahdollista, että mies on niin karmean näköinen, että on syytäkin antaa pakit, mutta mehän emme voi tietää, oliko siitä nyt kyse.

• Ex__PUA
        2626 kirjoitti:

Olen meistä se tyhmä, kun myönnän että nainen joka antaa pakit koska miehellä ei ole pituutta, rahaa ja statusta, on pinnallinen?

Mikä ihme on sinun määritemäsi pinnallisesta? :D

• 1412
        Ex__PUA kirjoitti:

Olen meistä se tyhmä, kun myönnän että nainen joka antaa pakit koska miehellä ei ole pituutta, rahaa ja statusta, on pinnallinen?

Mikä ihme on sinun määritemäsi pinnallisesta? :D

Entä mistä tiedät ettei nainen anna pakkeja koska seurustelee? Mistä ihmeestä ylipäätään tiedät pakkien syytä? En tunne yhtään naista, joka kysyy baaritiskillä ensin tiliotetta ja sitten vasta tervehtii.

Ja joka tapauksessa, ellei mies miellytä, annan pakit. En vaivaudu selvittämään hänen statustaan tai pituuttaan.

• Ex__PUA
        1412 kirjoitti:

Entä mistä tiedät ettei nainen anna pakkeja koska seurustelee? Mistä ihmeestä ylipäätään tiedät pakkien syytä? En tunne yhtään naista, joka kysyy baaritiskillä ensin tiliotetta ja sitten vasta tervehtii.

Ja joka tapauksessa, ellei mies miellytä, annan pakit. En vaivaudu selvittämään hänen statustaan tai pituuttaan.

No esim. ulkonäön ja pituuden nainen näkee heti.

Ja koska nainen on hypergaminen, ei häntä paljoa seurustelut pidättele, vaan kuten apina joka pitää kiinni vielä edellisestä oksasta, hän jatkuvasti kurkottelee uutta, ja korkeammalla olevaa oksaa.

Eikö nainen muka ole hypergaminen huora, joka tulisi ruoskia säännöllisin väliajoin jotta muistaisi mikä oikein on?

Lisäksi kaikki pakit jotka tapahtuvat ilman että olet vaivautunut tutustumaan mieheen ovat tapahtuneet pinnallsuudesta käsin. Näin ollen, myös sinut tulee tuomita puhtaasti pinnallisin perustein naisena ja ihmisenä.

• 1412
        Ex__PUA kirjoitti:

Ja koska nainen on hypergaminen, ei häntä paljoa seurustelut pidättele, vaan kuten apina joka pitää kiinni vielä edellisestä oksasta, hän jatkuvasti kurkottelee uutta, ja korkeammalla olevaa oksaa.

Eikö nainen muka ole hypergaminen huora, joka tulisi ruoskia säännöllisin väliajoin jotta muistaisi mikä oikein on?

Lisäksi kaikki pakit jotka tapahtuvat ilman että olet vaivautunut tutustumaan mieheen ovat tapahtuneet pinnallsuudesta käsin. Näin ollen, myös sinut tulee tuomita puhtaasti pinnallisin perustein naisena ja ihmisenä.

Miksi ihmeessä minun pitäisi tutustua jokaiseen baarissa liehuvaan jäppiseen? Kyllä sen aika nopeasti huomaa, onko mies kiinnostava vai ei. Eikä siihen vaikuta pituus eikä tiliote.

Mutta muutaman ilmaisun oppinut papukaija, vaikkapa hypergamia, shaming language, on ehdoton ei. Jopa mieheltä on lupa odottaa älykkäitä lauseita.

• Ex__PUA
        1412 kirjoitti:

Miksi ihmeessä minun pitäisi tutustua jokaiseen baarissa liehuvaan jäppiseen? Kyllä sen aika nopeasti huomaa, onko mies kiinnostava vai ei. Eikä siihen vaikuta pituus eikä tiliote.

Mutta muutaman ilmaisun oppinut papukaija, vaikkapa hypergamia, shaming language, on ehdoton ei. Jopa mieheltä on lupa odottaa älykkäitä lauseita.

Miten sinä voit huomata onko mies kiinnostava vaiko ei, jos et anna tälle edes tilaisuutta tutustua sinuun? Tuohan on nimenomaan kaiken pinnallisuuden määritelmä.

Olet silloin torjuessasi miehen pinnallinen, hypergaminen huora joka ei ansaitse ihmisarvoa.

"Mutta muutaman ilmaisun oppinut papukaija, vaikkapa hypergamia, shaming language, on ehdoton ei. Jopa mieheltä on lupa odottaa älykkäitä lauseita."

Sinä olet elävä esimerkki hypergamista, joka myös syyllistyy shaming languageen.

Ja mitä tulee älykkääseen lauseeseen, ei tuossa sinun lauseessasi ollut järjen häivää, kuten ei siinäkään ettet muka ole pinnallinen kun torjut miehet pituuden ja ulkonäkön peruusteella.

Sinä käytännössä väität tuntevasi toisen, vaikka et tunne. Teetkö sen ajatustenluvun vai minkä avulla?

Ai niin, on vain sattumaa että ne kiinnostavat miehet ovat 190 cm pitkiä miesmalleja joilla on päällä merkkivaatteet.

• aikuisten.oikeesti
        Ex__PUA kirjoitti:

En ole asiantuntija mutt mulle tulee väkisinkin mieleen sun mahdottomasta vauhdistas mennä örveltäen naisten keskuudessa, ja näitä kirjoituksias lukiessani:
        oletko sä mahdollisesti hypomaaninen? Kaikki viittaa siihen suuntaan.
        Sun nopeat mielialan muutokset... ärsyyntymistä lähinnä ajattelin.
        '
        Minkä vuoksi naisen pitää olla hypergaminen huora, jos torjuu miehen?
        Eikö mitenkään päähänne pälkähdä ett kyseessä olis monogamisessa suhteessa elävä nainen?
        Hän torjuu siksi vieraat miehet heti;
        ettei miesten "metsästysaikaa" mene hukkaan.. väärän puun haukkumisesta!
        Tämä on kyllä suoranainen ihme; miks pitää aina nähdä nainen "lihapalana"?

• 1412
        Ex__PUA kirjoitti:

Miten sinä voit huomata onko mies kiinnostava vaiko ei, jos et anna tälle edes tilaisuutta tutustua sinuun? Tuohan on nimenomaan kaiken pinnallisuuden määritelmä.

Olet silloin torjuessasi miehen pinnallinen, hypergaminen huora joka ei ansaitse ihmisarvoa.

"Mutta muutaman ilmaisun oppinut papukaija, vaikkapa hypergamia, shaming language, on ehdoton ei. Jopa mieheltä on lupa odottaa älykkäitä lauseita."

Sinä olet elävä esimerkki hypergamista, joka myös syyllistyy shaming languageen.

Ja mitä tulee älykkääseen lauseeseen, ei tuossa sinun lauseessasi ollut järjen häivää, kuten ei siinäkään ettet muka ole pinnallinen kun torjut miehet pituuden ja ulkonäkön peruusteella.

Sinä käytännössä väität tuntevasi toisen, vaikka et tunne. Teetkö sen ajatustenluvun vai minkä avulla?

Ai niin, on vain sattumaa että ne kiinnostavat miehet ovat 190 cm pitkiä miesmalleja joilla on päällä merkkivaatteet.

Sisälukutaitosi onnahtelee -juurihan pääsin toteamasta, ettei miehen kiinnostavuuteen vaikuta pituus eikä tiliote. Mutta mitäpä tässä väitelemään hypergamia-tautologikon kanssa. Ja missä vaiheesa olen väittänyt tuntevani jonkun baarijäppisen?

Seurustelen muuten lyhyehkön pulleahkon rutiköyhän 90-luvun melskeissä omaisuutensa menettäneen entisen liikemiehen kanssa. Hänellä on söpö nenä ja laaja yleissivistys mitkä merkitsevät jotain, pituus ja status on teidän harhaisten ötököiden keksimiä juttuja. Lisäksi iskin hänet ihan itse.

• Ex__PUA
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

En ole asiantuntija mutt mulle tulee väkisinkin mieleen sun mahdottomasta vauhdistas mennä örveltäen naisten keskuudessa, ja näitä kirjoituksias lukiessani:
        oletko sä mahdollisesti hypomaaninen? Kaikki viittaa siihen suuntaan.
        Sun nopeat mielialan muutokset... ärsyyntymistä lähinnä ajattelin.
        '
        Minkä vuoksi naisen pitää olla hypergaminen huora, jos torjuu miehen?
        Eikö mitenkään päähänne pälkähdä ett kyseessä olis monogamisessa suhteessa elävä nainen?
        Hän torjuu siksi vieraat miehet heti;
        ettei miesten "metsästysaikaa" mene hukkaan.. väärän puun haukkumisesta!
        Tämä on kyllä suoranainen ihme; miks pitää aina nähdä nainen "lihapalana"?

Et ole asiantuntija, mutta alat tekemään palstakirjoitusten ja naismenestykseni johdosta minusta diagnoosia jonka mukaan olen hullu?

= Shaming language ja henkilöhyökkäys.

Mitä tulee tuohon torjuntaan, niin johan sitä tässä on käsitelty.

Etkö osaa lukea vai oletko tyhmä?

Ja miksi naisen pitää nähdä mies opportunismin ja hyväksikäytön objektina, joka hyväksytään tai torjutaan vain pinnallisin perustein?

Jos naiset valitsisivat partnerin kuten mies, ei meillä olisi näitä pariutusmiongelmia.

• Ex__PUA
        1412 kirjoitti:

Sisälukutaitosi onnahtelee -juurihan pääsin toteamasta, ettei miehen kiinnostavuuteen vaikuta pituus eikä tiliote. Mutta mitäpä tässä väitelemään hypergamia-tautologikon kanssa. Ja missä vaiheesa olen väittänyt tuntevani jonkun baarijäppisen?

Seurustelen muuten lyhyehkön pulleahkon rutiköyhän 90-luvun melskeissä omaisuutensa menettäneen entisen liikemiehen kanssa. Hänellä on söpö nenä ja laaja yleissivistys mitkä merkitsevät jotain, pituus ja status on teidän harhaisten ötököiden keksimiä juttuja. Lisäksi iskin hänet ihan itse.

Sisälukutaitoni on siinä määrin hyvä, että näen ongelman siinä, että jos sinä sanot tekstissäsi torjuneesi miehen jota et edes tunne, mutta silti väität ettet ole torjunut tätä pinnallisista syistä. Olet silloin idiootti tai syötät minulle rationalisointihamsterointia, jonka kyllä itse nielet, mutta minä en.

Sano nyt että mistä tiedät minkälainen se mies oli, jos et tuntenut häntä?

Samoin, mitä muita kuin ulkonäöllisiä seikkoja käytit silloin perusteena hänen torjumiselleen?

• aikuisten.oikeesti
        Ex__PUA kirjoitti:

Et ole asiantuntija, mutta alat tekemään palstakirjoitusten ja naismenestykseni johdosta minusta diagnoosia jonka mukaan olen hullu?

= Shaming language ja henkilöhyökkäys.

Mitä tulee tuohon torjuntaan, niin johan sitä tässä on käsitelty.

Etkö osaa lukea vai oletko tyhmä?

Ja miksi naisen pitää nähdä mies opportunismin ja hyväksikäytön objektina, joka hyväksytään tai torjutaan vain pinnallisin perustein?

Jos naiset valitsisivat partnerin kuten mies, ei meillä olisi näitä pariutusmiongelmia.

Mä en pysty tekeen kenestäkään diagnosia ja sen jo sanoin ettei tule väärinkäsityksiä. Tuli vain mieleen toi hypomaninia.
        Mä en jutellut maanis-depressiiviydestä,
        eikä sekään merkitse ett ihminen ois ns.hullu!
        Mä käsitän hypomaanisuuden lähinnä erikoisena luonteen piirteenä,
        kuten agressiivisuuden tai positiivisuuden,
        pienimuotoisena ns. normaaleissa rajoissa se ei ole sairaus.
        Riippuen siitä ymmärsinkö luennon oikein;
        " vai olenko tyhmä."(kuten epäilit?)
        Olisko toi sun mielipide ns. Shaming language ja henkilöhyökkäys?
        '
        "Jos naiset valitsisivat partnerin kuten mies, ei meillä olisi näitä pariutusmiongelmia."

Miehillä ja naisilla on pieniä eroja vähän kaikessa kuten olet huomannut!
        Jos me naiset ei kelvata teille kaikkine eroavaisuuksinemme;
        niin kaikin mokomin herrat pariutukoot keskenään!
        Siitä on lakikin jo voimassa.
        '
        "Ja miksi naisen pitää nähdä mies opportunismin ja hyväksikäytön objektina, joka hyväksytään tai torjutaan vain pinnallisin perustein?"

Tuohon en osaa sulle vastata muuta kuin; kai meillä on siihen oikeus,
        jos miehillä on oikeus on määritellä mitä sinkku nainen tekee tai on tekemättä!

Tämä maa on demokraattinen ja naisillakin on omatahtonsa ja oikeus pariutua
        oman halunsa mukaan.
        Eikä mulla ollut tarkoitus loukata sua, millään mielipiteelläni!
        Pyydän anteeksi jos niin tein omaa typeryyttäni...olen joskus turhan suorasuinen.

Rauha?

• Ex__PUA
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Mä en pysty tekeen kenestäkään diagnosia ja sen jo sanoin ettei tule väärinkäsityksiä. Tuli vain mieleen toi hypomaninia.
        Mä en jutellut maanis-depressiiviydestä,
        eikä sekään merkitse ett ihminen ois ns.hullu!
        Mä käsitän hypomaanisuuden lähinnä erikoisena luonteen piirteenä,
        kuten agressiivisuuden tai positiivisuuden,
        pienimuotoisena ns. normaaleissa rajoissa se ei ole sairaus.
        Riippuen siitä ymmärsinkö luennon oikein;
        " vai olenko tyhmä."(kuten epäilit?)
        Olisko toi sun mielipide ns. Shaming language ja henkilöhyökkäys?
        '
        "Jos naiset valitsisivat partnerin kuten mies, ei meillä olisi näitä pariutusmiongelmia."

Miehillä ja naisilla on pieniä eroja vähän kaikessa kuten olet huomannut!
        Jos me naiset ei kelvata teille kaikkine eroavaisuuksinemme;
        niin kaikin mokomin herrat pariutukoot keskenään!
        Siitä on lakikin jo voimassa.
        '
        "Ja miksi naisen pitää nähdä mies opportunismin ja hyväksikäytön objektina, joka hyväksytään tai torjutaan vain pinnallisin perustein?"

Tuohon en osaa sulle vastata muuta kuin; kai meillä on siihen oikeus,
        jos miehillä on oikeus on määritellä mitä sinkku nainen tekee tai on tekemättä!

Tämä maa on demokraattinen ja naisillakin on omatahtonsa ja oikeus pariutua
        oman halunsa mukaan.
        Eikä mulla ollut tarkoitus loukata sua, millään mielipiteelläni!
        Pyydän anteeksi jos niin tein omaa typeryyttäni...olen joskus turhan suorasuinen.

Rauha?

Saat toki anteeksi, pahoittelut myös jos on särähtänyt. Peace.

Mutta sinun täyyy ymmärtää, että toisen hulluksi sanominen (vaikka miten sitä selittelisit ja silottelisit) ei ole asiallista keskustelua, eikä millään tavalla ratkaise asioita jotka riitelevät.

Ja mitä tulee tuohon että naisella on oikeus - tehdä ihan mitä vaan - niin ei ole.

Vaan se on todiste siitä, että joka kannattaa naisten oikeuksia, kannattaa naisten ylivaltaa ja miesvihaa.

Se taas joka vastustaa niitä, on jalo lähimäisensä rakastaja ja oikeuden pioneeri joka nousee sortoa, epätasa-arvoa ja syrjintää vastaan.

• YksLuuseri

Tuo ei ole yhtään rohkaisevaa minun kannalta. Ei ne naiset halua tutustua ainakaan rumaan ja ujoon kokemattomaan mieheen jos ne ei halua tutustua edes tavalliseen mieheen.

• Naisasialooser

Ruma on ihan samalla tasolla taviksen kanssa mitä tulee naisen kiinostuksen kohteena olemiseen. Miksi tätä yksinkertaista asiaa ei vieläkään ymmärretä?

• nnnainennnn

Jos ne naiset on nähny et teet muillekin alotteita niin eivät varmasti suostu.
      Se on TODELLA tärkeää ettei nainen näe jos mies on eka tehny vaik baaris alotteen jollekin, saapuu naisen luo ja koittaa iskeä. Sillon nainen ajattelee et on kakkosvaihtoehto ja kukaan siis kukaan ei halua miestä joka on saanut pakit toiselta naiselta!!!!!

• ätmel

Tarkemmin sanottuna on tärkeää, että nainen ei näe miehen epäonnistuvan jonkun toisen naisen kanssa. Jos mies tekisi aloitteen yhdelle naiselle, kävisi panemassa tätä vessassa ja tulisi sitten tekemään aloitetta toiselle naiselle, tämä olisi ok, koska silloin mies olisi myös muiden naisten haluama.

• nnnainennnn
        ätmel kirjoitti:

Tarkemmin sanottuna on tärkeää, että nainen ei näe miehen epäonnistuvan jonkun toisen naisen kanssa. Jos mies tekisi aloitteen yhdelle naiselle, kävisi panemassa tätä vessassa ja tulisi sitten tekemään aloitetta toiselle naiselle, tämä olisi ok, koska silloin mies olisi myös muiden naisten haluama.

Aivan. Tärkeintä ettei näe sitä ettei mies kelpaa toiselle naiselle! Iskemiset pitää hoitaa niin salassa ettei ole ilmiselvää että mies on saanut pakit.
        Muistan joskus kun joku mies koitti iskeä järjestäin kahdessa pöydässä istunneita naisia ja itse istuin kavereineni kolmannessa pöydässä niin kyllä tuli niin arvoton olo kun hän tuli meidän kolmatta pöytää iskemään vaikka mies kulki järjestyksessä ja esim aiemmissa pöydissä on voinut olla vain varattuja naisia! Minulle kelpaa vain mies joka tulee suoraan luokseni ja sanoo haluan Sinut. Vain Sinut. Sillon saa tilaisuuden tutustua, muuten saa pakit automaattisesti.

• Ex__PUA
        ätmel kirjoitti:

Juurikin näin.

Esim. pahimpia tapoja pommittaa baarissa tai missä yleisessä tilassa tahansa, on tehdä massalähestymisiä, sillä jos naiset huomaavat sinun saavan pakit, saat ihan jo pelkän joukkosieluisen naisen logiikan vuoksi pakit naiselta, joka ehkä saattaisi harkita numeronsa antamista sinulle.

Vastapainoksi, jos olet suosittu, niin todennäköisyys menestymiseen kasvaa.

• bfkjnjnvjksa

Niin idiootilta naiselta on hyväkin saada pakit, eihän sitä kestäisi suhteessa kuitenkaan.

• fgfdg

Hei anna pillua, laita numero niin soitan sulle missä pannaan x15 ja ei ihme ettei lohkee.

Tiesitkö muuten että vain ytmit ja jännämiehet panee? Tiesitkö keitä ne panee? No niitä lihavia kurppia joilta on mahdottoman helppo saada ravintolaillan päätteeksi, niitä ne panee.

• YksLuuseri

Paneeko ne ytmit muka vain niitä rumia läskiakkoja ja kauniit naiset ei harrasta seksiä ollenkaan tai ovat kaikki lesboja, häh?

• fdsgf
        YksLuuseri kirjoitti:

Paneeko ne ytmit muka vain niitä rumia läskiakkoja ja kauniit naiset ei harrasta seksiä ollenkaan tai ovat kaikki lesboja, häh?

Kauniit naiset ovat varattuja, joko seurustelusuhteessa tai avo- avioliitossa.

Luuletko että ravintolassa ytmit ja jännämiehet jaksaa vaimomateriaalia yrittää, kun on helppo ja varma polku ilman vaivaa?

• aikuisten.oikeesti
        YksLuuseri kirjoitti:

Riippuu vähän kuka sinusta on kaunis, mut jos tarkoitat sopusuhtaista ja pikkunättiä naista niin meitäkin on monen moisia, kuten tukevimmissakin naisissa.
        Ja kun otat vielä luonteet huomioon niin johan sulla on koko kirjava kavalkadi.
        Ne todella kauniit..extra priimat, valkkaa kyllä ne kuuluisat ja rahaisat miehet.

Mut sun olis ehkä syytä huomioida ett naisetkin puhuu keskenään, kuten miehet.
        Sitt kun erehtyy tekeen niitä aloituksia turhan tiheään samoille naisille...
        juttu kulkee jo sun edelläs!
        Ei ainakaan me jotka haetaan pidempää/kestävää parisuhdetta
        haluta edes esiintyä sun vierelläsi, tanssimaan ehkä pääset,
        mutt et edes kaikkien kanssa.
        Yks ´metsästäjä` jäbä täss hiljan juur pilas sen orastavan suhteensa:
        yritti ´tollo`toista neitosta samasta pöydästä!
        Ei lähtenyt kumpikaan nainen enää edes tanssiin,
        ja kummankin kiinnostus oli tasan nolla!

Toinen mielenkiintoinen juttu on jos teet sellaisen sanattoman kysymyksen...
        olettaen ett nainen vastaa siihen; niin kauan saat ehkä odottaa vastausta.
        Vastauskin saattaa tulla samassa muodossa kuin kysymyskin esitettiin,ehkä.

• tätineuvoo

En ihmettele, jos aloitteisiisi ei tule vastakaikua.
      Kiroileleminen on monelle naiselle punainen vaate. Sillä karkotat jo 70%. Lopeta kiroileminen ja kohtele tapaamiasi naisia kunnioittaen.
      Epätoivoon ei kannata vaipua, koska ei milloinkaan tiedä, mitä huominen tuo tullessaan!

• useless.crap

Siinä taas hyvä esimerkki miten naisten neuvot on aina täysin hyödyttömiä.

• ätmel

Nainen ei tiedä, koska miehet tekevät kaiken työn ja nainen vain ajelehtii ajopuuna läpi elämän. Kaikki "vain tapahtuu" naiselle.

• aikuisten.oikeesti
        ätmel kirjoitti:

Nainen ei tiedä, koska miehet tekevät kaiken työn ja nainen vain ajelehtii ajopuuna läpi elämän. Kaikki "vain tapahtuu" naiselle.

Niinpä, ollaanpa me onnekkaita! Ne haaksirikotkin "vain tapahtuu" meille,
        miehen toimesta joka tekee kaiken sen myyrän työn!
        Ihan oikeesti samassa veneessä ollaan...me naiset itkemme hetken surkeuttamme ja noustaan taas jaloillemme. Matka jatkuu....ei saa lannistua

• Hehhehhh

Miksi etuoikeutettu prinsessa lannistuisi? Helpon elämän takia?

Korkkarit jalkaan ja valitsemaan uusi :)))

• YksLuuseri

"Epätoivoon ei kannata vaipua, koska ei milloinkaan tiedä, mitä huominen tuo tullessaan!"

Kyllä kannattaa sillä ei elämä meille alempitasoisille miehille tuo mitään tullessaan. Sama vaikka tekis itsarin saman tien kun pelkkää surkeutta vain on luvassa vielä vuosikymmenten ajan. Vai miten muka luulet että ruma ja arka mies joka ei uskalla edes aloitteita tehdä voisi naista saada?

Todennäköisesti se aloitteellisuuskin olis täysin turhaa kuten aloittaja sen jo todistikin. Enkä usko että aloittaja niille naisille kiroili vaan ainoastaan täällä kun purki omaa vitutustaan sen johdosta kun sai pakit jokaiselta naiselta.

• kilttiätmitosiätmi

Niin, koska naisethan tunnetusti ihastuvat kiltteihin kunnollisiin miehiin.

• Kiroilevathan naiset itsekin.

• moimoi30

Tein aloitteen kuukausi sitten naiselle kun olin baarissa katsomassa yhtä bändiä. Tämä nainen pyysi saada istua samaan pöytään ja sanoin sille vitsillä että jos lähdet treffeille niin saat istua. Nainen antoi heti numeronsa ja siinä sit juteltiin pari tuntia. Pyysin sitä yhteen ulkomusa tapahtumaan seuraavalla viikolla ja se suostui. Oltiin siellä mut satoi vettä niin ei oltu kovin kauaa.
      Ollaan tapailtu 6 kertaa. Tänään meidän piti mennä veneilee mutta on niin kova tuuli että peruin sen.

• erkki-täti

Tuohan oli hyvä avaus ja hyökkäys samaan aikaan :)

Erittäin hyvä repliikki, koska siitä tulee ilmi, että olet jo aiemmin silmäillyt toista osapuolta (vaikket olisikaan) ja olet päättäväinen. Lisäksi se oli omaperäinen, kun vain täräytit ajatuksesi ilmoille. Niin sitä pitää :)

Ottakaahan opiksi muutkin!

• atännä
        erkki-täti kirjoitti:

Erittäin hyvä repliikki, koska siitä tulee ilmi, että olet jo aiemmin silmäillyt toista osapuolta (vaikket olisikaan) ja olet päättäväinen. Lisäksi se oli omaperäinen, kun vain täräytit ajatuksesi ilmoille. Niin sitä pitää :)

Kieltämättä ihan hauska :)

• mythbuster
        erkki-täti kirjoitti:

Usein tulee tilanteita jolloin pitää valita sanooko jotain josta tietää naisten pitävän vai ottaako riskin ja sanoo sittenkin jotain omaan ajatusmaailmaan sopivaa. Tuollaiset töksäytykset ovat varmasti tehokkaita, mutta jotenkin niin näsäviisaita ja käsikirjoituksen mukaisia että kieleni ei taivu niihin. Tai jos taipuukin niin paha maku jää. Maltillisempi tyyli ei ole omaperäistä eikä naisten yllätyksiä ja jännitystä kaipaavat aivosolut innostu siitä, mutta ainakin itselle jää olo että on edes yrittänyt tutustua omana itsenään.

• Ex__PUA

Minustakin tuo oli ihan hyvä.

Mutta ennen kun annan sille enemmän krediittiä, on sanottava että se vain paljasti todellisen syyn sille, miksi nainen halusi tulla pöytääsi: se oli sinusta jo kiinnostunut.

Vaan eipä haittaa, kun tuo ei sitä kiinnostusta tuhonnut.

• vewvvnvnvvnwe
        erkki-täti kirjoitti:

Surkea idea, koska toimii vain jos nainen on jo tehnyt aloitteen. Koska jos mies tekee aloitteen, ei hän voi samalla ladella ehtoja "jos lähdet treffeille".

• Totuus1

Olet aisuri.

• FeministilleTurpaan

Miehen pitää tehdä aloite - eeeeiii ole seksismiä ei :D

Miehen pitää tehdä X ja Y - eiiii ole seksismiä ei :D

• 3563265

Satsaa laatuun, äläkä määrään. Moni pienikin asia voi vaikuttaa negatiiviseen lopputulemaan.

• Ex__PUA

Jep olen samaa mieltä.

Massalähestyminen voi johtaa todella pahaan downward spiraliin, jos sattuu kohdalle osumaan 15 naista joista ketään ei kiinnosta.

Tuohan on ihan ammuskelua pimeässä.

• I-know33

Menkää tapahtumiin, konsertteihin, festareille, missä on paljon naisia. Helposti tututstuu naisiin vaikka heittäis kuivaa läppää. Siitä vaan menee suoraan juttelee naisille ja kysyy vaikka jostain bändistä mihin aikaa tulee lavalle niin pääsee juttelee. En ole mikään komea mutta olen saanut naisia aika paljon.

• 62791843

Entä jos ei oikeasti käy konserteissa ja festareilla? Vaikka epärehellisesti menisikin sinne pokaamaan, niin se toinen osapuoli on siellä kuitenkin oikeasti, eli ei paljon toivoa suhteesta. Ja pitäisi vielä keksiä jotain sanottavaa. Lähinnä stoorisi kertoo sen, että festarinaiset tykkäävät tyhjänpuhujista. Fiksulla miehellä ei mahiksia.

• mies-29

Käyn usein yksin baareissaja tapahtumissa että ei kaverit ole häiritsemässä kun vonkaa naisia. Kaverit on usein pilanneet sauman saada naista.

• erkki-täti

Oletko pannut merkille, että yksin tulleita naisiakin on? Vai menetkö vain naisporukoisihn kalastelemaan?

Miten kaverit voisi pilata mitään, jos menet jollekin yksin olevalle höpöttelemään?

• hmmmmmmmmmmmm

Jos noin moneen peräkkäiseen aloitteeseen ei ole vastattu niin olet atm, et ktm.

• xzzdfkmdlzf

On kyllä ainakin aktm, jos on löytänyt noin monta naista joille tehdä aloite.

• Älä.luovuta

Aloittajalla on liian kovat vaatimukset, niistä pitää tinkiä. Hänen pitää keskittyä rumiin lihaviin naisiin, niiltä saat kyllä numeron. Voit saada pesääkin joten älä luovuta vaan jatka sinnikkäästi.

• Ex__PUA

Tässä on hyvä esimerkki ketmistä jolla on ns. kuivat kaudet.

Se on helvetin raskasta, kuin kivireen vetämistä tuolloin.

Itse olen nyt märillä kausilla, ja jo pelkkä naisille puhuminen saa heidät näyttämään kiinnostuksen merkkejä. Ja ensimmäinen iskuyritys onnistui ja johti yöksi naisen luokse.

Joten kyllä se tuuli siitä vielä kääntyy, ja kun se kääntyy se kääntyy suuntaan mitä olet odottanut.

Ehkä sinun kannattaisi kuitenkin pitää nyt pieni tauko, kunnes pahin turhautuminen on laantunut? Ei kovin hyvä lähtökohta aloitteisiin.

• nainenitsekin

vituissa ei ole numeroita.

• taviseikelpaa

Lähestyisit muita kuin niitä huippumallin näköisiä, ei olisi mitään ongelmaa.

• jokumies83

Ite en ole tehnyt aloitetta kenellekään naiselle puoleen vuoteen kohta ja senki aloitteen jonka tein näin netissä etenemisen lopetin itse ennen kuin ehti alkaakaan.
      Helppoa elämää kun yksin vaan touhuu, kun sopivaa ei ole.

• Karvamuna

Kirjoitin kerran numeroni pääsylippuun ja annoin yhdelle naiselle. Esittelin itseni ja sanoin että soittele joskus niin mennään treffeille. Nainen sitten soitti 3 päivän päästä ja mentiin korkeasaareen katsomaan eläimiä.

• tiuiuuiyiuoi

Niinpä tietenkin, nainen lähtee treffeille jännämiehen kanssa, josta ei tiedä mitään. Fiksu hyvä mies ei kelpaa, vaan nainen haluaa aina huonomman.

• todellisuustta

Jos et vastaviestiä ole saanut, sinua on ehkä huijattu.
      Naisilla voi olla monta nimimerkkiä ja silloin ne sut sekkaa ja merkkaa.
      Eivätkä sinulle vastaa. Unohda kirjevaihto naiset ja lähde etelään todellisia naisia katsomaan.

• miesyli40

Minkäs takia köyden jatkoksi noin uuteran miehen pitäisi mennä? Suorastaan loistavaa ahkeruutta ja omistautumista naisille. Jatka vain samaan malliin, kyllä sinulla vielä tärppää. Jos olet saanut noin paljon pakkeja, niin sehän kertoo siitä, että olet löytänyt jo osan niistä naisista, jotka sinulle eivät kerta kaikkiaan sovi ja se joukko on siis pienempi ja se tuleva sinulle sopivan naisen löytyminen on todennäköisempää. Ei kun uutta matoa koukkuun. Tsemppiä!

• Nim30202

Pojat jahtaa tyttöjä.
      Naiset miehiä.

Eli pitää kasvaa isoksi (fyysisesti ja henkisesti).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      144
      5282
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      132
      3397
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3299
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3203
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      43
      2674
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      37
      2265
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      22
      2208
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      229
      1996
    9. prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!

Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".
      Maailman menoa
      11
      1884
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      89
      1795
    Aihe