Olen 21v nainen. Olen ollut parisuhteessa 6v ja ehkäisynä käytetty kondomia. Kuukautisten piti alkaa 9pv sitten. Sinä päivänä oli suojaamatonta seksiä, sillä kuvittelin kuukautisten tulevan viimeistään seuraavana päivänä. Eipä ole kuulunut. Tällöin myös käytin paljon alkoholia, koska juhannus.
Voiko olla, että kroppa meni vain sekaisin runsaasta alkoholinkäytöstä ja menkat jäivät välistä? Vai onko mahdollista että olisin tullut tuosta kerrasta raskaaksi, vaikka kuukautisten olisi pitänyt alkaa pikimmiten? Luonnollisesti testi pitää tehdä yms.. mutta onko muilla vastaavia kokemuksia tai tietämystä asiasta?
Raskaanako?
äitikö
3
51
Vastaukset
- yguli
Tuo nyt ei ole todennäköisin kohta kuukautiskierrosta tulla raskaaksi, mutta mitään se ei silti kerro siitä, ettetkö olisi voinut tulla raskaaksi jo aiemmin. Ehkäisyn käyttö ainoastaan pienentää riskiä raskauteen, muttei koskaan poista sitä kokonaan.
- Testaamallaseselviää
Tee raskaustesti.
- Psykooninen
Aika myöhäistä kirjoitella tänne, sillä olet raskaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075