Tempausta ei tule

JokuToinen

Tulee toinen Puolustaja, Voittaja

Johanneksen ilmestys 2
26. Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
27. ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään - niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain -
28. ja minä annan hänelle kointähden.
Johanneksen ilmestys 3
21. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

Nostradamus Century VI

18
The great King abandoned by the Physicians,
By fate not the Jew's art he remains alive,
He and his kindred pushed high in the realm,
Pardon given to the race which denies Christ.

Vapaasti suomennettu.

Suuri kuningas, lääkäreiden hylkäämä
Kohtalosta, ei juutalaisten taidosta, hän säilyy elossa
Hän ja hänen sukulaiset nousee korkealle valtakunnassa,
Anteeksi annetaan rodulle, joka kieltää Kristuksen.

24
Mars and the scepter will be found conjoined
Under Cancer calamitous war:
Shortly afterwards a new King will be anointed,
One who for a long time will pacify the earth.

Mars ja Jupiter yhdessä
Krapun merkissä, tuhoisa sota
Pian jälkeenpäin, uusi kuningas voidellaan
Yksi, joka riisuu maailman aseista pitkäksi aikaa.

Johanneksen ilmestys 2

17. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'

Johanneksen ilmestys 19

11. Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
12. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
13. ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
14. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
15. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
16. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omituinensaivartelija

Onhan se kauheeta kun ei tahdo lähteä.

• Eksyttäjänaloitus

Mitä hittoa nyt sotketaan?
        Onpas stanalla, eksyttäjällä kiire.
        Kiire on kun lähtö on lähellä.

Tässä on Jeesus Kristus, mutta sitä ennen tulee eksyttäjä valkoisella hevosella.
        Kuten aloittaja nyt.

11. Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
        12. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
        13. ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
        14. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
        15. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
        16. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".
        ::::::::::::::::::::::::
        Tässä aloituksen eksyttäjä profetoidaan.
        Ilm. 6:2
        Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
        :::::::::::::::::::::::::::
        Toinen puolustaja on totuuden henki, Pyhä Henki.

Joh. 14:16
        Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,

Joh. 15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
        Joh. 16:7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
        Ap.t. 2:4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.

• JokuToinen

Millä perusteella neljän olennon kutsuma valkea hevonen on eksyttäjä? Mitä hän on voittanut ja mitä tulee voittamaan?

• Copypaste

Copypaste

• EräsTietäjä

Nostradamus century VI
      70
      Chief of the world will the great Chyren be,
      Plus Ultra behind, loved, feared, dreaded:
      His fame and praise will go beyond the heavens,
      And with the sole title of Victor will he be quite satisfied.

Maailman johtaja, suuri Chyren tulee olemaan,
      Rakastettu, pelätty, kammottu
      Hänen maine ja ylistys menee taivaitten tuolle puolen
      Ja titteliin Voittaja hän on melko tyytyväinen.

• EräsTietäjä

Jesaja 41
      25 Minä herätin pohjoisesta hänet, ja hän tuli, päivänkoitosta hänet, joka rukoilee minun nimeäni, ja hän tallaa käskynhaltijoita kuin lokaa, niinkuin savenvalaja savea sotkee.

• Mullaontietoa

Xiina
        26.11.2011 19:05
        0
        Sulje
        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
        Vastaukseni: Ei välttämättä
        Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
        Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
        Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.

• Olen sitä mieltä johtopäätöksien kautta että jos joku on sitä mieltä ettei tempausta tule, niin hän ei aidosti halua lähteä Taivaskotiin, vaan haluaa nimenomaan jäädä.
      Ajatellaas asiaa niin että jos sinä haluat päästä loppupeleissä Taivaskotiin mutta olet muiden puheiden ja itsekin Raamatusta ymmärtänyt että Jeesus tulisi vain näkyvällä tavalla. Sitten kuitenkin joku sanoo että kyllä sellainen tempaus saattaa olla mahdollista, niin herää kysymys, miksi panna vastaan ja väittää ettei sellaista tule. Eikös olisi paljon selvempää jos haluat Taivaskotiin, että sanot niin, että et usko sellaisen tulevaksi, mutta jos sellainen tulisi niin lähtisin ilomielin heti.
      Nyt kun on saanut katsella näitä kommentteja, niin tulee mieleen juuri se tilanne missä Mooses lähetti 12 miestä joka sukukunnasta edustajan vakoilemaan LUVATTUA MAATA. No kun he palasivat, vain kaksi sanoi haluavansa sinne Jumalan tarjomaan maahan ja muut kymmenen uhmakkaasti lähtivät tarpomaan erämaahan. Tässä tempausasiassa on samasta kyse, uskosta onko se hyvä vai uhmakkaasti haluat lähteä ahdistusten aikoja kohti erämaahana käärmeiden pistettäväksi ja nälkää ja puutetta nähden.

• saltandpepper

Kyllähän se tempaus tulee, mutta eri asia milloin. Jos sitä odottaa että se tulee nyt heti kohta ahdistuksen ajan alussa, ja ei tulekaan, voi olla kova pettymys. Sitähän heikoimmat luopuu uskostaankin kun on vilu, nälkä, vainot ja sodat ja muut riehuu, eikä haettukaan pois.

Tottakai pitää aina olla taivasasiat kunnossa, ja jos se tempaus tuleekin ennen vaivan aikaa, niin sitten tosiaan tulee. Kyllä Jumala näkee meidän sydämiimme. Ei meidän tarvitse siitä sen isompaa numeroa tehdä mille tempaukselle ollaan lähdössä mukaan tai jotenkin paikka sinne varata. Usko Jeesukseen riittää.

Tuo vääntö siitä onko se tempaus milloin, on ikuisuusasia. Minä näen vain sen yhden tempauksen Raamatussa ahdistuksen ajan jossain vaiheessa. Kyllä joudutaan sitä ahdistuksen aikaa ainakin hetki elää. Siihen olen ainakin varautunut, ja jos tulee tempaus aiemmin, se tietenkin hyvä.

Ja sieltä voi todellakin olla se feikkitempauskin tulossa eliitin tehtailemana, ehkäpä jo syksyllä. Ei kannata masentua jos tulee tempaus ja ei päässytkäään mukaan, se voi juuri olla se feikki vaikka meille uskotellaan muuta.

• saltandpepper kirjoitti:

Kyllähän se tempaus tulee, mutta eri asia milloin. Jos sitä odottaa että se tulee nyt heti kohta ahdistuksen ajan alussa, ja ei tulekaan, voi olla kova pettymys. Sitähän heikoimmat luopuu uskostaankin kun on vilu, nälkä, vainot ja sodat ja muut riehuu, eikä haettukaan pois.

Tottakai pitää aina olla taivasasiat kunnossa, ja jos se tempaus tuleekin ennen vaivan aikaa, niin sitten tosiaan tulee. Kyllä Jumala näkee meidän sydämiimme. Ei meidän tarvitse siitä sen isompaa numeroa tehdä mille tempaukselle ollaan lähdössä mukaan tai jotenkin paikka sinne varata. Usko Jeesukseen riittää.

Tuo vääntö siitä onko se tempaus milloin, on ikuisuusasia. Minä näen vain sen yhden tempauksen Raamatussa ahdistuksen ajan jossain vaiheessa. Kyllä joudutaan sitä ahdistuksen aikaa ainakin hetki elää. Siihen olen ainakin varautunut, ja jos tulee tempaus aiemmin, se tietenkin hyvä.

Ja sieltä voi todellakin olla se feikkitempauskin tulossa eliitin tehtailemana, ehkäpä jo syksyllä. Ei kannata masentua jos tulee tempaus ja ei päässytkäään mukaan, se voi juuri olla se feikki vaikka meille uskotellaan muuta.

Kiitos asiallisesta suhtautumisesta vakavaan aiheeseen. Meillähän on Raamatun lupaus Johanneksen ilmestyksestä 3. luvussa Filadelfian seurakunnalle, ennen sanomaa Laodikean seurakunnalle joka on ihan päinvastainen.
        Jakeet 10-11 Filadelfialle: "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi."
        Jakeet 14-18 Laodikealle: "Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku: Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos. Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit."
        Tässä ovat nämä kaksi seurakuntaa, joissa toisessa on ne jotka lähtevät tarpomaan yltäkylläisyyttään erämaahan ja toisen Jumala pelastaa hädän hetkeltä, joka on tuleva yli koko maan piirin.
        Eli mikä on hädän hetki? Loppu tulee äkisti ja rutosti, eli se on hädän hetki kun se loppu alkaa tulla äkisti ja rutosti. Nämä ns. 7-vuotiset vaivanajat ovat jaettu kahteen osaan, joista ensimmäinen on selvästi lievempi ns. ahdistuksen aika ja jälkimmäinen, jossa lasketaan Jumalan vihan maljat, kutsutaan vihan ajaksi. Mutta ensimmäinen 3,5 vuotta on jo niin kauhea että se on jo se aika jossa hädän hetki lasketaan olevan. Ilmestyskirjan pasuunat jakavat nämä ajat jos haluat lukea, koska ensimmäinen vihanajan pasuuna annetaan yhdessä vihan maljan kanssa, syntyy ensimmäinen VOI-huuto. Se jakaa nämä ajat ja myös Matteus 24-15-20 tapahtuma, jossa Israelin rauha rikkoutuu.
        Elikkäs, ensimmäinen ahdistuksen ajan sekunti, on jo hädän hetkellä. Siellä sanotaan että pelastan sinut hädän hetkestä. Tästä voi päätellä ylösoton hetki.

• lolomg

Johanneksen ilmestys 21
      6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
      7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

Voittaja on oleva Jeesuksen poika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3086
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2401
    3. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      25
      2141
    4. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1996
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1975
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      241
      1964
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1616
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1404
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      71
      1222
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1116
    Aihe