Rakas jumala,(rukous)

uskon sinuun jos saan jonkun järkevän vastauksen ajatuksen lukemis-ketjuuni.

Nämä uskovat täällä manipuloivat ja tekevät vaikka mitä että saisivat edes yhden käännytettyä-silloin kuin heille sopii, ei silloin kun käännytettävälle ja sinulle sopisi.

Itsekkäitä possuja kaikki tyynni.

Tulen kolmen neljän tunnin päästä kotiin ja sitten katson näiden hellureitten ns lähimmäisen rakkauden määrän.

Jumala lightning star ei enää kirjoita. Hän oli ainoa poikkeus kaikista. Hän osasi sen lähimmäisen rakkauden mutta nämä ei arvostaneet ja nyt hänen kirjoituksia ei enään näy.

Anna anteeksi mutta olen lukenut hellureitten odottavan sinun kostoa homomyönteisille ihmisille. Liian monta kertaa. Että he odottavat innolla että putin hyökkää.

Miten heidän uskonsa kestää moista valheellisuutta?

Valhettelen itsekkin ihmisille. Kun se minua hyödyttää. En ole paras sanomaan.

Synnintunnustus.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitälöytyi

      Herra armahda mikä aloitus Auroraboreallikselta.

    • VoihanJuntti

      Oliko Aurooraboreallis nimim. Herätkää?

      • samanenkilö

        Kyllä on. Herätkää= auroraborealis


    • Voihanvitalis

      Hes.38:5 Biblia (1776) Sinun myötäs ovat Persialaiset, Etiopilaiset ja Putilaiset, jotka kaikki kantavat kilpiä ja rautalakkeja.

      • Tarpee

        Hes 18:7 biblia (1776) pala lintuja pallata kukkia ja aamulla nänniesi pihat puhuvat omaa kieltään ja sinun myötäs ovat perselaiset, suomalaiset ja puttelaiset.


    • Jopi48

      Jer.49:31. Hes.38:11 ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jota asuvat turvallisina - asuvat muuria vailla kaikki tyyni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia.

      • Eikiitosjeesus

        Siinä sitä jumalan sanaa..


    • aloittajan.mongerrusta

      Sitähän saa jumalattomana pölistä mitä vain. Ei siinä ole tulta, vaan katoavan huulten höpinää..

    • L_S

      Kylläpä vuodet vierivät... vuonna 2015 olen kirjoitellut tänne LightningStarina... mihin vuodet katovat vain... hmm. Saitko mitään järkevää vastausta siihen ajatustenlukemisketjuusi koskaan?

      • Aurorasarisus

        En muista.vieläkin askarruttaa miten helluntailaiset uskovat että heidän ajatuksia luetaan😃siis hehän rukoilevat ääneti ajatuksissaan.uskoen miten jumala näkee ne ajatukset.minusta se on aivan hullua! Toisaalta jumalahan,luoja,on kaikkivaltias.
        En tiedä...


      • L_S
        Aurorasarisus kirjoitti:

        En muista.vieläkin askarruttaa miten helluntailaiset uskovat että heidän ajatuksia luetaan😃siis hehän rukoilevat ääneti ajatuksissaan.uskoen miten jumala näkee ne ajatukset.minusta se on aivan hullua! Toisaalta jumalahan,luoja,on kaikkivaltias.
        En tiedä...

        Descartes: "Ajattelen, siis olen."


    • L_S

      Vaikuttiko muut uskovat toimintansa kautta siihen... että menetit uskosi Jumalaan? Jos tällaisella palstalla on ja viettää aikaansa... en ihmettele vaikka niinkin voisi käydä.

      Ehkä minä olen palstalaisten väittämä huora(tosin olen luullut, että se on jokin ammattinimike, enkä ole moista työtä tehnyt päivääkään).... mutta että uskovat kokevat oikeudekseen tulla sanomaan jotain sellaista... on minusta totaalisen tyrmistyttävää.... ja ne on vielä uskovaisia ne ihmiset, joiden odottaisi toimivan toisin.

      • Aurorasarisus

        Sen minkä luin teidän kolmen tekstittelyistä(viestejä oli satoja)niin sain sinusta kuvan että olit herätkään suhteen vähän hämilläsi koko ajan etkä uskonut niitä rakkaudentunnustuksiansa..
        Tää on nettipalsta ja kaikenlaisia hörhöjä on liikenteessä.
        Ihmettelen miksi herätkää maalailee kuvia jostain suuresta rakkaustarinasta, vaikka se taisi olla melko yksipuolista.
        Et oo missään nimessä mikään huora. Ja nyt herätkää kuvittelee että me ollaan yksi ja sama.
        Tai sitten hän vain pelaa koska haluaa huomion pois itsestään..


      • Samaatietä
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Sen minkä luin teidän kolmen tekstittelyistä(viestejä oli satoja)niin sain sinusta kuvan että olit herätkään suhteen vähän hämilläsi koko ajan etkä uskonut niitä rakkaudentunnustuksiansa..
        Tää on nettipalsta ja kaikenlaisia hörhöjä on liikenteessä.
        Ihmettelen miksi herätkää maalailee kuvia jostain suuresta rakkaustarinasta, vaikka se taisi olla melko yksipuolista.
        Et oo missään nimessä mikään huora. Ja nyt herätkää kuvittelee että me ollaan yksi ja sama.
        Tai sitten hän vain pelaa koska haluaa huomion pois itsestään..

        Tässä ketjussa sinun Auroora kerrotaan olevan nimim. Herätkää, mutta itse Herätkää sanoo sinun ja L.S.n olevan sama.

        Eikö se ole kuitenkin aivan sama, kuka kukin on. Sekopäistä kirjoititt. Pahan sekopään tunnistaa kyllä, kun kirjoittaa niin ahdistavia juttuja, että alkaa itseäkin ahdistamaan. Kannattaa vältellä, jos oma ahdistus kasvaa.

        Mutta jatkakaa te kirjoittelemista. Anteeksi kun tuppauduin väliinne. En tee enää niin.


      • L_S
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Sen minkä luin teidän kolmen tekstittelyistä(viestejä oli satoja)niin sain sinusta kuvan että olit herätkään suhteen vähän hämilläsi koko ajan etkä uskonut niitä rakkaudentunnustuksiansa..
        Tää on nettipalsta ja kaikenlaisia hörhöjä on liikenteessä.
        Ihmettelen miksi herätkää maalailee kuvia jostain suuresta rakkaustarinasta, vaikka se taisi olla melko yksipuolista.
        Et oo missään nimessä mikään huora. Ja nyt herätkää kuvittelee että me ollaan yksi ja sama.
        Tai sitten hän vain pelaa koska haluaa huomion pois itsestään..

        Ehkä olen osasyyllinen kaikkeen, ehkä kenties? Tiedätkös tämä tämmöinen palsta, tuo kaiken mitä ihmisessä on, esiin... ihmiset sanovat toisilleen asioita, mitä eivät muuten sanoisi, vaikka ajattelisivatkin... täällä he voivat ilmaista vihansa ja näyttää sen. He tavallaan voivat tehdä sen "turvallisesti", koska he ovat täällä anonyymeja nimimerkkejä.

        Eikö se ole hyvä juttu? vai? Ihminen voi olla ihminen toisilleen.


    • Samaatietä

      Aurorasarisus näyttäisi todellakin olevan Herätkää tämän perusteella, mutta voisikohan olla. Ei näistä ota selvää.

      On tämä niin sekava palsta että huhheijaa..

      • selvitä

        Aurora on nainen ja "herätkää" on mies !

        Miten siis voisi olla mahdollista ?


    • Jumalanrakkaus

      Eikö siis vuonna 2015 aloitukseen tullut ainoatakaan vastausta?!

      Mikä tämän ketjun nyt herätti eloon?

      Jumalan rakkaus ei ole meidän ihmisten ajatuksista ja sanoista ja teoista riippuvainen.

      Jumala rakastaa ehdottomalla rakkaudella jokaista luotuaan!

    • Samaatietä

      No samapa tuo, kuka Herätkää on. Ei sillä niin väliä oikeastaan edes ole.

      Auroora sinun kanssasi kerran juttelin tuosta Jumalan rakkaudesta.
      Pohdittiin yhdessä, miten Jumala joka on hyvä, sallii kaiken pahan.

      Jumala, joka on rakkaus, näyttää ihmissilmin tekevän rakkaudettomia tekoja. Noita näyttää täällä moni välillä nostavan esiin. Siis ne,jotka eivät usko.

      Uskonkautta ymmärrämme ja luotamme siihen, että Jumalan ohjauksessa kaikki menee parhain päin. Suunnitelmien päämäärähän on, että mahdollisimman moni pelastuisi, koska Jumala haluaa rakkaudessaan pelastaa jokaisen.

      Samoin uskovat haluavat muidenkin ihmisten pelastuvan, rakkaudesta heitä kohtaan.

      Mutta pakottaa ei voi ketään.
      Jumala ei vihaa uskosta osattomia. Jos joku vihaa muita ihmisiä, se on ihmisestä lähtöisin, lihasta, ei Jumalasta.

      Semmosta höpinää tällä kertaa.

    • tuhkaläjän.arvoinen.Jos

      Uskon sinuun JOS, uskon sinuun JOS, jne.
      Mitä virkaa sellaisella JOS uskolla on. Eli ihminen ehdollistaa uskonsa kuka nyt mihinkin JOS väitteeseen.

      Tuuliviirejä on nämä JOS ihmiset, ei heillä ole uskoa, eikä sellaiseen perustukseen JOS uskolla voi rakentaa iankaikkisuutta.

      Voi näitä jossittelijoita. Minkänäköinenhän olisi taivas ja usko - jos, ja jos ja jos rakennettaisiin jos, ja jos näköaloihin.

    • L_S

      oletko saanut puhua kenenkään kanssa, asioista... mitä tapahtui silloin, kun olit uskossa? Niistä asioista, joissa koit ehkä traumoja? En halua sinua psykologisoida, että sinun tarvitsisi ja ettetkö olisi riittävän vahva...

      Minä olen itse aika heikko ihminen ja minuun vaikuttaa asioita, mitä muut eivät ehkä pidä minään... jossain asioissa olen lähes neuroottisen tunnollinen esimerkiksi... ja toisaalta, koen...aika paljon epävarmuutta omasta itsestäni, koen olevani huonompi suhteessa toisiin.
      En tosin tiedä, onko asioiden käsitteleminen ja puhuminen/kirjoittaminen, koskaan muuttanut mitään... ehkä ei se ole tuonut mitään hyvää aikaiseksi.

      Entä sinulla?

      • L_S

        Tiedätkös... jos ihminen voi vihata itseään, voiko kukaan vihata enemmän... jossainhan täytyy olla hyvä, edes itsensä vihaamisessa :) tunnen välillä itseni äärimmäisen yksinkertaiseksi ja tyhmäksi ja joskus minusta tuntuu, näillä palstoilla... että kirjoittajat haluavat kertoa sen... aivan kuin en sitä itse tietäisi? Sanoisit tieten, että sitä kuvittelee kaiken... mutta ei se taida olla niin. Voikohan itsesääliin kuolla :) varmaan.


    • Anonyymi

      Ahaa okei, nyt ymmärrän ja nyt tiedän juonen. Piti vähän penkoa ja muistella.

    • Anonyymi

      Lähimmäisen rakkaus ei pelasta ketään.

      Jumalan rakkaus pelastaa.

      Se on totta, että lähimmäisen rakkaus on hävinnyt helluntailaisista.

      Menestysteologiaan kun ei kuulu lähimmäisen rakkautta.

    • Anonyymi

      Voi kuinka monimutkaiseksi eksyttäjät ovat eksytetyt saaneet uskossaan, niin, ettei heille uskovaisina kelpaa edes Lait antaneen Kaikkivaltiaan selvät opit!
      Kaikkivaltias kristillisten Jeesus on uskomiset kieltänyt laittomuuden vääriin profeettoihin ja asettanut tuomion jotka sitä kieltoa rikkovat;
      Kaikkivaltiaan ja Lait antaneen Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      -
      Näihin, kristittyjen paavalilais-luterilaisuuden laittomuuden herroihin uskominen on kielletty ja uskoville tuomiot annettu niin ei tarvitse odottaa sitä viimeistä....
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      -
      Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      • Anonyymi

        Sinä olet harhaoppinen lakisaarnaaja etkä edes ole uudestisyntynyt ja tänne sinä tulet uskovaisia opettamaan etkä ymmärrä hävetä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      184
      4035
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      205
      2011
    3. 133
      1607
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1273
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      59
      986
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      74
      961
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      160
      926
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    9. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      894
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      76
      886
    Aihe