Sosiaalisesti kyvytön nainen

1709

Täällä kirjoittaa nainen. Ujo ja hiljainen, sosiaalisesti kömpelö, kiltti hiirulainen, joka on kyllästynyt olemaan yksin. Ikää on jo 27 ja vähitellen alkaa usko mennä siihen, että koskaan löydän ketään. Koska miehet ovat aktiivisempi sukupuoli, saan kyllä alotteita miehiltä, mutta vääriltä sellaisilta. Olen tapaillut muutamia, jotka olen kokenut kilteiksi, samanhenkisiksi kuin minä itse. Lopulta jokainen näistä miehistä on paljastunut tunteillani leikkiväksi kusipääksi, joilla tähtäimenä oli vain taas uuden naisen valloittamienn (= ihastumaan saaminen), kun huomaavat tämän, niin häipyvät takavasemmalle.

Ongelma on se, että koska voidaan päätellä että minua lähestyy vääränlaiset miehet, olisi loogisinta, että itse ottaisin ohjat käsiin ja lähestyisin miehiä, jotka aidosti vaikuttavat kilteiltä. Mutta kun minä olen niin onnettoman kyvytön sosiaalisesti. En osaa tehdä alotteita ja miehet sitä paitsi osaltaan "kannustavat" passiivisuuteen tekemällä itse alotteita. Tosin nyt, kun huomaan että kiltinkin oloiset lähestyjät näyttävät olevan kusipäitä, on turha odotella että se prinssi oikea tulee itse luokseni. Toisaalta olen epäillyt sitäkin, onko jokainen mies pohjimmiltaan tänä päivänä kusipää.

Joka tapauksessa, kyllä meitä yksinäisiäkin naisia on. Tähän joku tokaisee varmaan, että saanpahan edes aloitteita, mutta mitä sitten, yhtä tyhjän kanssa. Siinä vaiheessa kun mies saa minut ihastumaan ja häipyy kuvioista, tajuan etten ollut tuolle miehelle YHTÄÄN mitään. En oikein jaksa suoranaisesti edes uskoa, että maailmassa olisi yhden ainuttakaan miestä, joka välittäisi..

31

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5plus17

Ei se, että olet kiltti ja hiirulainen tarkoita että jos onnistut tutustumaan mieheen niin suhde onnistuisi. Ei sun kannata siitä murehtia jos joku paljastuu erilaiseksi kuin olikin.. se on meillä sosiaalisimmillakin ihan samanlaista hakuammuntaa. Jatkat vain kuten ennenkin. Ellei sitten otanta ole jo kymmeniä miehiä jotka kaikki ovat vain pillun perässä. No sitten kannattaa miettiä tutustutko vääränlaisiin miehiin.

Kohta joku palstan "ätmi" tulee kertomaan, että sinä sentään pääset tutustumaan miehiin. No niinhän se on.. olet kuitenkin aika hyvässä asemassa.

• edellinen

Ja koita nyt herranjestas itse aktvoitua myös! Ei sun oikeasti tartte kirjoittaa kiinnostavalle "hiirulaismiehelle" kun tyyliin terve vaikutat mukavalta, haluatko tutustua.

• Faktat.peliin

"Ellei sitten otanta ole jo kymmeniä miehiä jotka kaikki ovat vain pillun perässä."
        Onko joku teistä nähnyt heteromiestä joka ei olisi pillun perässä?
        Jotkut vaan odottaa kauemmin mutta kyllä se päätavoite kaikilla on saada pillua. Jos miehen on vaikea saada pillua, hän saattaa suostua parisuhteeseen, jopa uskolliseen parisuhteeseen JOS uskoo voimakkaasti ettei kukaan suostu pettämään hänen kanssaan.

• Faktat.peliin kirjoitti:

"Ellei sitten otanta ole jo kymmeniä miehiä jotka kaikki ovat vain pillun perässä."
        Onko joku teistä nähnyt heteromiestä joka ei olisi pillun perässä?
        Jotkut vaan odottaa kauemmin mutta kyllä se päätavoite kaikilla on saada pillua. Jos miehen on vaikea saada pillua, hän saattaa suostua parisuhteeseen, jopa uskolliseen parisuhteeseen JOS uskoo voimakkaasti ettei kukaan suostu pettämään hänen kanssaan.

Puhu vain itsestäsi ja kaltaisistasi......

Tottakai erillainen yksilö, kuin sinä olet voi olla yhtä seksuaalinen tai jopa seksuaalisempi yksilö, mutta kaipaa eri asioita, kuin sinun kaltaisesi.......eivätkä he ajattele asiaa noin yksioikoisesti kuin "pinmpaa....pinmpaa...pakko saada pinmppaa, ihan sama mistä ja keneltä, kun nyt vain jostain saa".

Tuo on esineellistäjän ajatusmaailmaa.....ihan kuin lapsi haluaa tikkaria, niin joku haluaa pinmppaa.... ;D

• Kiinnostaisi.tutustua

Jos on aidosti kiltti mies ja on saanut myös kuulla asiasta niin miten aloittajaan saisi yhteyden?
      Onnistuisiko että laittaisit sähköpostia:
      [email protected]

• ätmioon

Minusta kiltteys loppui neljännessä virkkeessäsi. Toki mielipiteeni.

Ja epäsosiaalisuus ja epäaloitteellisuus ovat voineet työntää miehet pois.
      Melkein kaikki pitävät itseään mukavana ja kilttinä. Monet sitä eivät ole kuitenkaan.
      Liian monet menee tuolla minä minä asenteella ja ihmettelee kun mies ei kiinnostu.

• ätmel

Minne päin Suomea hiirulainen on tehnyt pesänsä?

• Mitenkä tuo tunteilla leikkiminen käytännössä ilmenee?
      Päättyvätkö nämä suhteet ensimmäiseen aktiin vai mitä?
      Puretaampa tämä homma oikeasti osiin, et nähään onko meillä edes mitään todellista tässä.

• Kilttiatm

No mut kelpaako kunnollinen kiltti mies? Miten tunteillä leikitään. Olen ruma epäsuosittu että en saa koskaan mitään naista joten ei ole mitään kilpailijoita. Olisin onnellinen pelkästä ystävyydestä.

• Yvyvyvuubub

Et voi leikkiä tunteilla koska sinulla ei ole varaa siihen koska naisen saanti on niin mahdottoman vaikeaa sinulle. Sinun on pakko olla tosissasi yhden naisen mies. No choices.

• zek

Terve! Mä olen pitkään sitä miettinyt, että haluan tutustua juuri sinun kaltaiseesi, tai sellaiseen naiseen, jonka aloituksessa kuvaat. Olen oikeastaan aina tiennyt, että haluan löytää kaltaisesi naisen ja olen aina tiennyt, että haluaisin löytää sinun kaltaisesi ihmisen parisuhteeseen.
      Olen nähnyt vääränlaisia naisia, joiden kanssa en halua parisuhteeseen. Olen tapaillut niitä ja olen nähnyt niitä lähipiirissäni. Vääränlaisia siis sikäli, että ovat sosiaalisesti taitavia, toisista piittaamattomia ja omaavat hyvin erilaisen arvomaailman, kuin minä.

Olen itse sosiaalisesti hieman kömpelö, en kovin aktiivinen sosiaalisesti ja etenkin nuorempana olin todella ujo. Olen myös kiltti ihminen ja hieman nörttimäinen. Urheiluakin on tullut harrastettua...
      Kaipaisin tosiaan kumppaniksi naista, joka katsoo maailmaa samanlaisesta perspektiivistä ja kaipaa elämäänsä välittämistä ja hellittelyä molemminpuolisesti.

Nykyään ihmiset tutustuvat toisiinsa liikaa ulkoisten määreiden mukaan ja varsinainen tutustuminen toiseen ihmiseen on jäänyt merkityksettömäksi. Halutaan vain olla yhdessä jonkun kanssa ja saada jonkinlainen kumppani, joka on mielellään tarpeeksi cool, mutta ei välitetä siitä, millainen toinen on sisältä. Haluaisin tavata naisen, jonka kanssa on mahdollista tutustua toisiimme ja oikeasti välittää toisistamme.

Ainoa asia, mikä kirjoituksessasi jäi hieman mietityttämään, on tuo, että kerrot tutustuneesi jo useisiin miehiin, joiden kanssa on tullut ongelmia. Väität tutustuneesi ujoihin ja kiltteihin miehiin, jotka ovat paljastuneet täydellisiksi kusipäiksi.
      Jäin miettimään tästä sitä, että oletko sinäkin vain yksi näitä tapauksia, jotka haluavat vain jonkinlaisen kumppanin ja tutustuvat toiseen ulkoisin perustein... määrittävät toisen vaikkapa kiltiksi ja ujoksi ulkoisin perustein ja sitten pettyvät, kun toinen ei vastannutkaan omaa stereotypiaa... Vai onko niin, että ihmistuntemuksesi on vain todella heikko... Vai onko sittenkin niin, että olet tietoisesti tutustunut paskoihin miehiin, mutta et pysty hyväksymään valintojasi ja kiukuttelet siitä nyt ujoille ja kilteille miehille täällä palstalla...

• ihmettelen

Näin tämä taas menee, nainen tekee itsesääliä sisältävän aloituksen s24-foorumille ja parin tunnin sisällä on jo pari halukasta miestä tutustumaan.
      Jos mies tekisi vastaavanlaisen aloituksen niin moniko nainen olisi halukas tutustumaan?

• ätmel

Tyypillistä on myös se, että nainen häviää kuin pieru Saharaan heti, kun joku mies ilmaisee kiinnostusta. Nainen tekee aina valinnan. :-(

• häviäminen.complete
        ätmel kirjoitti:

Tyypillistä on myös se, että nainen häviää kuin pieru Saharaan heti, kun joku mies ilmaisee kiinnostusta. Nainen tekee aina valinnan. :-(

Juu, nainen valittaa yksinäisyyttään ja vaikka miehiä olisi ojossa niin silti ei kelpaa.

• KokematonMies26v
        häviäminen.complete kirjoitti:

Juu, nainen valittaa yksinäisyyttään ja vaikka miehiä olisi ojossa niin silti ei kelpaa.

Jep, näin on. Naisten ei pitäisi valittaa yksinäisyyttä kun aina on miehiä tarjolla ja jopa niitä oikeasti kunnollisia miehiä. No mutta minkäs sille tekee kun ei kelpaa.

• Vaikea sanoa oikeastaan yhtään mitään, kun ei oikeasti tunne sinua, näitä miehiä, eikä myöskään tilanteita yms.....ovat aika hankalia juttuja....

Pitäisi vain olla avoin ja rehellinen, toinen toiselle, mutta sekään ei ole aluksi niin helppoa, kun toista ei tunne....paitsi joskus "onnellisten tähtien alla", jos molemmat tunnistavat toisen sellaiseksi, että siihen pystyy....

Joillekin nämä asiat ovat helpompia monestakin syystä ja toisille taas ei.....syitä on monia, eikä kaikki ole aina sitä miltä näyttää tai voisi olettaa... ainoastaan avoimella ja rehellisellä puheella oikeat syyt voisi tietää, mutta se vaatii sitä "oikeaa" vuorovaikutusta.

• 1709

Lisään vielä että ulkonäöllä ei olisi mitään väliä, olen itse 158/103.

• ätmioon

158 on siis pituutesi ja 103 rinnan ympärys

• TaasTätä

Olet "tapaillut" muutamia. Tarkoittaa ilmeisesti, että olet antanut pillua. Kuinka monelle?

• 71522

Palsta miesten mielnkiinto loppui kun nainen ei ollutkaan hoikka ja kaunis. MOT, ruman ätminkin pitäisi saada kaunis nainen.

• ätmel

Tuo ei ole vain "ei hoikka", tuo on sairaalloisen ylipainoinen. Mullakin on vähän mahaa, mutta olen 25 senttiä pidempi ja 10 kiloa kevyempi.

• 71522
        ätmel kirjoitti:

Tuo ei ole vain "ei hoikka", tuo on sairaalloisen ylipainoinen. Mullakin on vähän mahaa, mutta olen 25 senttiä pidempi ja 10 kiloa kevyempi.

Eli olet vain ronkeli Turha enää vedota siihen että naiset saa aina miehen mutta mies ei naista.

• ätmel
        71522 kirjoitti:

Eli olet vain ronkeli Turha enää vedota siihen että naiset saa aina miehen mutta mies ei naista.

Paljonko sinulla on ylipainoa?

• 51722
        ätmel kirjoitti:

Paljonko sinulla on ylipainoa?

Saako nainen aina miehen vai ei ?

• ätmel
        51722 kirjoitti:

Saako nainen aina miehen vai ei ?

Ai yli 50 kiloa, vai?

• kylläsesiitä

Et vain ole tavannut sellaista jonka kanssa kummastakin tuntuisi samaan aikaan siltä että tässä se on/voisi olla yms. Tai että kumpikin ihastuisi/olisi valmiita tai halukkaita oikeasti aloittamaan suhteen. Sitä sattuu kaikille, iästä, koosta, sukupuolesta ja luonteesta riippumatta. Ei se vaikka ei häipyisi ole edes mikään tae että suhde olisi toimiva, hyvä ja kaikkea sellaista.

Syytät ujouttasi jostain syystä ja sitten syytät miehiä, syyttely ei taida auttaa.
      Oletko oikeasti sosiaalisesti muka kyvytön jos olet tutustunut kuitenkin moneen, etkä leiki toisten tunteilla kuten ne miehet?

terv. kiltti myös

• ruma-ätmi

Naisilta ei saa mitään vastauksia jos mies kertoo olevansa kokematon. Nainen kyllä heti saa miehen jos vain haluaa oli kokematon ruma lihava tai muunlainen. Miehen ei tarvii olla edes lihava niin naisia ei kiinnosta.

• ReipasMies1

Ongelmia tulee usein jo siinä että ujotkin naiset vaativat showta ja retoriikkaa ujolta mieheltäkin jotta tulisi kipinää. Jos tavikset ujot miehet koettavat pärjätä kentällä naisten kanssa jotka ovat tottuneet showmiehiinsä ennenkin, on siinä vaikea yrittää olla jotain mitä ei ole.

En siis väitä että naisen tulee olla tyypin kanssa johon ei tunne juurikaan vetoa vaan sitä että nainen itsekkin ottaisi vastuuta tutustumisen edistymisestä eikä vain pelkästään suodattaisi ja pisteyttäisi tutustumista yrittäviä miehiä. Passiivinen naisen emmätiedä-tyyli on kovin yleistä. Tee siinä sitten tutustumis duunia jos ei tiedä yhtään toisesta miten ja minne menee koko homma.

Tilannetta korventaa edelleen se että jos nainen on vielä jalat-maassa- tyyppiä ja silloin pidättyväinen jarruttelu tulee vain entistä enemmän hankaloittamaan tutustumista. En siis väitä että peiton on heiluttava latte kupin juonnin jälkeen parilla. Tai joo, jos niin käy, on kyseessä helkkarinmoinen komeus, naistenmies, tai epätoivoinen nainen. Tai niitä kaikkia.

Kiltteyskin voi olla monen tekijän summa, monikaan asia ei etene jos on ujo ja vätys-siis miehenä tämä asia on oleellinen että pystyy johtamaan tutustumista romanttisessa mielessä vaikka miten ujostuttaa.

Tietysti ne naisia kokeneesti käsittelevät miehet vievät ujoja naisia kuin kissaa narussa ja monesti ei kyyneleiltä säästytä kun joku "mielenkiintoisempi" daami jostain löytyy.

Kyllä minä arvostan ujoja naisia ja tietenkin kahdestaan voi pitää kivaa niin kuin sielu sietää muutenkin kuin joraamalla mutta ei helvetti jos pitäisi bailata ja jorata pari kolme kertaa viikossa muotimestoissa naisensa kanssa niin en lähtisi.

• Ne miehet ovat tietenkin olleet vain "kilttejä" mutta eivät ujoja.

Ujo mies ei pidä/voi pitää tähtäimenä mitään "taas uuden naisen valloittamista", koska eihän se valloitus koskaan onnistu sitä ensimmäistäkään kertaa.

• Kilttiatm

Kiltteys ei näy ulkonäöstä. Naiset näkee komean miehen ja luulee sen olevan kiltti naiselle ja kohtelevan hyvin naista. Monesti nähty että naiset on väärässä ja se komea mies onkin jännämies.

• Faktat.kehiin

"Toisaalta olen epäillyt sitäkin, onko jokainen mies pohjimmiltaan tänä päivänä kusipää."
      Kyllä ne aina kusipäitä ovat olleet. Miehen tehtävä nyt vaan on levittää sitä spermaa mahdollisimman moneen pilluun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      144
      5282
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      132
      3397
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3299
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3203
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      43
      2674
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      37
      2265
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      22
      2208
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      229
      1996
    9. prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!

Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".
      Maailman menoa
      11
      1884
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      89
      1795
    Aihe