Haluaisin panna miestä tai transua straponilla.

sträppääjä

Nuorta ja nättiä ladyboyta tai kivan näköistä kundia. Olen reilut 20-v nainen. Mistä löytäisin tällaista seuraa?

13

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppupoika

Ja oon kyl ennenki työnnelly sormia ja leluja sisääni;) ja nuollut pillua ja perse reikää;) silti aina halunnut naisen sormettavan mua tai panevan straponilla tai dildolla

• Onkos sträppääjä lomalla tai pelästynyt omaa ehdotusta? Rohkeutta peliin naiset:)

• tiukassa-asussa

On aika ihana ajatus tuo ja olla jopa sidottuna, että toinen vaan leikkii.

• Transtyty

Mui <3. Oon transnainen ja miulla on viel penis jos kiinnostaa... Oon aika alistuva ja vastaanottava.

• Anonyymi

Kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa

Tämä pölvästi jaksaa (ja viitsii) etsiä tosi vanhoja ilmoituksia ja mukamas vastata niihin.

Olettaa kai tyhmyyttään, että joku odottelee vuositolkulla hänen seireenimäistä kutsuaan, mikä ei koskaan voi realisoitua.

Se on tätä mielenterveyshuollon säästölinjaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä pölvästi jaksaa (ja viitsii) etsiä tosi vanhoja ilmoituksia ja mukamas vastata niihin.

Olettaa kai tyhmyyttään, että joku odottelee vuositolkulla hänen seireenimäistä kutsuaan, mikä ei koskaan voi realisoitua.

Se on tätä mielenterveyshuollon säästölinjaa...

Lisää ilmiantoja kehiin oikea meininki

• Kuulostaa kivalta. Saanko olla sua nuorempi?

• Anonyymi

Tarkoitatko ikää vuonna 2015 vaiko nyt?
        Mistä oletat, että kirjoittaja istuu koneensa ääressä ja odottelee vastaustasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko ikää vuonna 2015 vaiko nyt?
        Mistä oletat, että kirjoittaja istuu koneensa ääressä ja odottelee vastaustasi?

Ei sitä koskaan tiedä. Aina kannattaa yrittää.
        Lottoatko?

• Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

Ei sitä koskaan tiedä. Aina kannattaa yrittää.
        Lottoatko?

Joo, mut vaan 5 numerolla, nii muillakin on mahdollisuuksia.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2268
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1184
    Aihe