Nuorta ja nättiä ladyboyta tai kivan näköistä kundia. Olen reilut 20-v nainen. Mistä löytäisin tällaista seuraa?
Haluaisin panna miestä tai transua straponilla.
13
191
Vastaukset
- Peppupoika
Ja oon kyl ennenki työnnelly sormia ja leluja sisääni;) ja nuollut pillua ja perse reikää;) silti aina halunnut naisen sormettavan mua tai panevan straponilla tai dildolla
Onkos sträppääjä lomalla tai pelästynyt omaa ehdotusta? Rohkeutta peliin naiset:)
- tiukassa-asussa
On aika ihana ajatus tuo ja olla jopa sidottuna, että toinen vaan leikkii.
- Transtyty
Mui <3. Oon transnainen ja miulla on viel penis jos kiinnostaa... Oon aika alistuva ja vastaanottava.
- Anonyymi
Kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa
Tämä pölvästi jaksaa (ja viitsii) etsiä tosi vanhoja ilmoituksia ja mukamas vastata niihin.
Olettaa kai tyhmyyttään, että joku odottelee vuositolkulla hänen seireenimäistä kutsuaan, mikä ei koskaan voi realisoitua.
Se on tätä mielenterveyshuollon säästölinjaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä pölvästi jaksaa (ja viitsii) etsiä tosi vanhoja ilmoituksia ja mukamas vastata niihin.
Olettaa kai tyhmyyttään, että joku odottelee vuositolkulla hänen seireenimäistä kutsuaan, mikä ei koskaan voi realisoitua.
Se on tätä mielenterveyshuollon säästölinjaa...Lisää ilmiantoja kehiin oikea meininki
Kuulostaa kivalta. Saanko olla sua nuorempi?
- Anonyymi
Tarkoitatko ikää vuonna 2015 vaiko nyt?
Mistä oletat, että kirjoittaja istuu koneensa ääressä ja odottelee vastaustasi? Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko ikää vuonna 2015 vaiko nyt?
Mistä oletat, että kirjoittaja istuu koneensa ääressä ja odottelee vastaustasi?Ei sitä koskaan tiedä. Aina kannattaa yrittää.
Lottoatko?- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Ei sitä koskaan tiedä. Aina kannattaa yrittää.
Lottoatko?Joo, mut vaan 5 numerolla, nii muillakin on mahdollisuuksia.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203