Jatkuvat uniongelmat

huumorilopussa

Treenipäivän jälkeen nukun max 4 tuntia jonka jälkeen herään virkeänä keskellä yötä saamatta enää unta ja töissä meinaan nukahtaa loppupäivästä seisaalteen. Töiden jälkeen nukun 12 tuntia putkeen.

4

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srtgshyasdgsaedg

Treenaat liikaa. Ja väärin. Se syö kehon resursseja liikaa. Pidäppä parin viikon totaali tauko kaikesta treenistä ja ole ihmeissäsi kun uni palaa takaisin.

• Blueteam

menisit nukkumaan

• Eli menet nukkumaan klo20:n tienoissa tai jonkin verran sen jälkeen.
      Mihin aikaan aamulla sinun on lähdettävä liikkeelle? Jos kyse ei ole todella aikaisesta lähdöstä niin ihmetteln aikaista pehkuihin menoa!

Totta kai napakan treenin jälkeen elimistö jää ylikierroksille. Maltillinen, verryttelyluontoinen jäähdyttely saattaisi tasata kierroksia.

Saatta tuo olla myös merkki testo>
      Elämä on epistä. Nuorena oli kaiken maailman rajoituksia. Nyt olen elänyt ihanteellisia vuosia. Aamupala klo6 - 7. Salille 9:n tienoissa. Kotiin tultua kevyt protsku/hiilari pöperö. Sapuska klo14 ja sen jälkeen puolen tunnin torkut.
      Nuorempi tyyppi voisi tällä ajankäytöllä vetää 10 viikkotreeniä. Minä vedän 6 vaihtelevaa.

En kehu vaan pahoittelen nuorten väistämättömiä rajoituksia. Työttömät ovat etuoikeutetussa asemassa!

• yötönyökö

Kun ihminen sanoo heräävänsä keskellä yötä, se ei välttämättä tarkoita samaa, kuin että heräisi keskiyöllä :)
        Voihan tyyppi mennä nukkumaan vaikka kymmeneltä ja herätä kahdelta. Kyllä tuo mulle on heräämistä keskellä yötä...

Aloittajalle: kuinka myöhään treenaat? Ennen nukkumaanmenoa olisi hyvä olla pari tuntia ihan rauhallista aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3010
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2919
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2836
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      439
      2541
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      153
      1863
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1231
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1139
    10. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1136
    Aihe