ja siltä näytänkin. Tiedätte kun tulen!
Olen vittu persu
8
197
Vastaukset
- ohhohhoijjaa
Miten vittu persu eroaa tavallisesta persusta?.
- westerni
Vittupersu ajelee vanhalla hondalla että saa pyöriä mersu miesten kaa vehon nurkilla.
- ihahaahaa
sattuuko sinnuun, äiti puhaltaa...
- Bror-Erik
Mukavaa kun olet.
- daidai
Tule tule, kohta voi olla jo liian myöhäistä. Meidän pitäisi astua ulos karsinoista ja näyttää että suomen kansa ei ole enään taipuvainen päättäjien riistoon. Se siemen on kylvettävä itse. Sitä päivää odotan kun sudet ulvovat kaduilla ja tilit tasataan. Ei näin voi jatkua, meitä on raiskattu jo riittävästi, tälle on tultava loppu!
- tilipussittasaiseksi
Hyvä olen samaa mieltä
- EiPerpanssi
Mistä voin tuntea juuri SINUT koska niitä saatanan punaniskaperpanssimukaporvariääliöitä on joka helvetin paikassa??
- perskutarallaa
mihin sinä tulet? miesystäväsi peräsuoleen vai suukkuun?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760