Uskikset on yön aikana käyneet mun asunnossa ja illuminaatin käskystä piilottaneet mun housut! Mä en voi lähteä ulos, kun ne on lukeneet mun ajatukset ja tietää, että mä en missään shortseissa tai minihameessa liiku ulkona ikinä en ikinä. Mä riisun aina mun farkut yöpöydän päälle illalla ja nyt ne ei ole siinä!
Vitttu sairaat narsistiset uskikset, onko nyt kiva!?!? Mäe n voi käydä kaupassa ees ostaan leipää kun en löydä housuja! EnKä pääse kirppikselle ostaan uusia. Siis vitun raamatunimijät, saatana.
Soitin just mun entiseen seurakuntaan ja haukuin ne. joku kanslisti inisi siellä, että ei muka tiedetä mitää tästä. Ei muka tiedetä, JOOOOOO! MÄ rupeen kanssa varasteleen uskisten housuja, katotaan miten se naama sitten menee.
Uskikset kiusaavat minua
25
93
Vastaukset
- gs-meininkiä
Aijai. Nyt alkaa paljastua totuus koko kieroudessaan. Housut oli piilotettu yöpöydän taakse. Uskikset on pahempia kuin uskoinkaan, mut yritetään saada näyttämään hullulle! Mut ihan turhaan, mä en itse koskaan laita housuja yöpöydän taakse, vaan siististi siihen päälle. ToI ei mee läpi.
Nyt kun mä löysin mun housut , nii mä meen suoraan poliisilaitokselle. Täältä löytyy varmasti sormenjälkiä tai dna:ta. Mä meen kanssa käymään siellä kansliassa ja näytän keskaria sille kanslistille.
Antaako se raamattu luvan kiusata sellasia, jotka ei usko!?!? Tää on törkeetä. - JeesuksenOma
Synnin palkka on hävinneet housut! Se oli varmaan Jeesus kun housusi piilotti ja silloinhan sen täytyi olla sinulle ihan oikein.
Jos joku ateisti-militantti epäilee, ett Jeesus ei voi piilottaa syntisten housuja, niin todistustaakka on tietenkin hänellä, koska lähtökohtaisesti minä olen oikeassa - Jeesus sanoi minulle niin unessa. - ketjunselitysosa
Sekasauna on sekoittanut protulaisten päät ja tekstit ovat ketjussa sen mukaisia.
Ai siellä pääsee sekasaunaan. En ole koskaan tiennytkään. Olitsin ilomielin jättänyt rippileirin väliin, kun siellä ei edes saunottu...ei ainakaan sekasaunassa...pari naispuolista isosta ja pari nuorta naispastoria jäi väliin. Kai se avioliitossa elänyt miespappi/rippipappimme sitten hoiti niiden naiselliset tarpeet.
Entinen naisystäväni kävi hyvin terhakkaasti sekasaunomassa papin tyttärenä. Pidin moista huonona asiana. Hän on kuitenkin vieläkin "impi" vaikka on käynyt opiskeluaikoinaan Pääkaupunkiseudulla kaikki sekasaunat läpi! Nykyisin ei asu Pääkaupunkiseudulla.ateisti1982 kirjoitti:
Ai siellä pääsee sekasaunaan. En ole koskaan tiennytkään. Olitsin ilomielin jättänyt rippileirin väliin, kun siellä ei edes saunottu...ei ainakaan sekasaunassa...pari naispuolista isosta ja pari nuorta naispastoria jäi väliin. Kai se avioliitossa elänyt miespappi/rippipappimme sitten hoiti niiden naiselliset tarpeet.
Entinen naisystäväni kävi hyvin terhakkaasti sekasaunomassa papin tyttärenä. Pidin moista huonona asiana. Hän on kuitenkin vieläkin "impi" vaikka on käynyt opiskeluaikoinaan Pääkaupunkiseudulla kaikki sekasaunat läpi! Nykyisin ei asu Pääkaupunkiseudulla....ja parikymmentä "pikkuista" ikäistäni tyttölasta, josta olis ollut siis vara valita kenet tahansa, namnam...ja perustaa moniavioituminen Suomeen tai vaikkapa Haaremi!
- ketjunselitysosa
Suviseurojen sekosaunassa sekaannutaan vaikka toisten pieninin asioihin, kuhan se ei ole vain yli 2-vuotias.
alkuperäisillä vanteilla.
Hyvät murinat ;) - miesvaihomokissa
ateisti1982 kirjoitti:
Entinen naisystäväni kävi hyvin terhakkaasti sekasaunomassa papin tyttärenä. Pidin moista huonona asiana. Hän on kuitenkin vieläkin "impi" vaikka on käynyt opiskeluaikoinaan Pääkaupunkiseudulla kaikki sekasaunat läpi! Nykyisin ei asu Pääkaupunkiseudulla."Hän (avopuoliso) on vieläkin impi. WTF? Kauankos olette olleet avoliitossa?
Ootko ottanut kuitenkin mallia niistä homokissoistasi. miesvaihomokissa kirjoitti:
"Hän (avopuoliso) on vieläkin impi. WTF? Kauankos olette olleet avoliitossa?
Ootko ottanut kuitenkin mallia niistä homokissoistasi.Lueppas tarkemmin ...entinen tyttöystäväni yli 10 vuotta sitten. Ei hän ole ollut avovaimoni koskaan. Enhän minä nyt missään selibaatissa pysty elämään, hitto soikoon.
Miten kissani seksuaalisuus liittyy asiaan mitenkään? Eikö ne saa homoilla, jos he lystäävät vai tulisiko sekin eheyttää? Kannattaisi olla hieman avarakatseisempi kuin rajata oman mielikuvaa todellisuudesta. Eläimet yleensäkin vaan harjoittavat homoseksuaalisuutta enemmän kuin me ihmiset. Se on totuus!
On muuten eriasioita nekin, että hyväksyykö itselleen homoseksuaalisuuden vai hyväksyykö ne muille!? Itselleni en hyväksyisi homoseksuaalisuutta, mutta hyväksyn sen taas muille. Mitä ilmeisesti monet tasa-arvoista avioliittoa kannattavat sitä muille, muttei hyväksy sitä itselleen?! Pitäisikö?!ateisti1982 kirjoitti:
Lueppas tarkemmin ...entinen tyttöystäväni yli 10 vuotta sitten. Ei hän ole ollut avovaimoni koskaan. Enhän minä nyt missään selibaatissa pysty elämään, hitto soikoon.
Miten kissani seksuaalisuus liittyy asiaan mitenkään? Eikö ne saa homoilla, jos he lystäävät vai tulisiko sekin eheyttää? Kannattaisi olla hieman avarakatseisempi kuin rajata oman mielikuvaa todellisuudesta. Eläimet yleensäkin vaan harjoittavat homoseksuaalisuutta enemmän kuin me ihmiset. Se on totuus!
On muuten eriasioita nekin, että hyväksyykö itselleen homoseksuaalisuuden vai hyväksyykö ne muille!? Itselleni en hyväksyisi homoseksuaalisuutta, mutta hyväksyn sen taas muille. Mitä ilmeisesti monet tasa-arvoista avioliittoa kannattavat sitä muille, muttei hyväksy sitä itselleen?! Pitäisikö?!Lisäisin vielä, miksi oikeasti ihmisten täytyy olla suvaitsemattomia ja konservatiivisiä kaikille ihmisille ja myöskin kaikille eläimille ja ihan mille asialle tahansa, mitä kukin saavat tehdä ja mitä ei.
Sellainen kiusaa minua kaikkein eniten uskovissa, ettei ihminen saa harjoittaa seksiä (seksi on kuitenkin yksi tärkeimmistä ihmisen perustarpeista, eikä uskonto ole edes mikään tarve) kuin vasta avioliitossa (ja silloinkin se varsin monille tulisi perustua vain lasten hankintaan) ja yleinen käsitys on konservatiiveillä yleensä sellainen että avoliitossa tulisi elää selibaatissa niin kauan kunnes NIMENOMAA pappi on vihkinyt (eikä liioin Maistraatin vihkijä) ja sanonut aamen. Sitä ennen naisilla ja miehilläkin pitäisi olla mitä ilmeisemmin keskiaikainen "siveysvyö" ja naiset olla alapäästäänkin korkkaamattomia. Keskiaikainen siveysvyö tulisi olla uskovilla, joilla alkavat horjua seksiin liittyvät periaatteet ja vakaumukset jo ennen avioliittoa (vai onko se keinotekoinen vakaumus?). Niillä uskovilla naisilla, joilla on seksin suhteen vakaumuksia, että seksi kuuluu vasta avioliittoon ovat useasti raskaana jo ennen avioliittoon vihkimistä tai onko moinen vaan kaljasta muodostunut vatta. Liekö se juuri sitä "sikiämistä pyhästä hengestä" kun avioliiton ulkopuolella tullaan raskaaksi jo ennen hääyötä!? :)
Kaikkein luonnollisinta on se, että nainen tulee raskaaksi avioliiton ulkopuolella kuin että hän "teeskentelee" itselleen jonkin seksistä pidättäytymisen vakaumuksen, joka ei kuitenkaan ihan täysin luonnollisista syistä voi välttämättä pitää. Konservatiivisuus ja seksin kieltäminen on hyvin luonnotonta.
Turha on siis asetella luonnottomia rajoja itselleen (ja muille) ja olettaa että se on toisten mielestäkin "luonnollista". Luonnolliset asiat häivyttää ne luonnottomat asiat, jotka ihminen on rajoikseen aikojen saatossa keksinyt esim. uskonto, avioliitto, kaste jne. Noita ihmisten keksimiä luonnottomia asioita joku toinen voi varmaan luetella lisää.
- Jappervokki
Aika hyvää scheissea, ei kuitenkaan tämän veroista: http://bleach.kapsi.fi/homokaasu.htm
Eipä silti, homokaasutuksen uhrin kertomus on ylittämätön. - joo-0
Jeesus sovitti housusi puolestasi.
- synnin.merkki
Videon lopussa nuokin uskovaiset olivat Aatamin ja Eevan asussa.
- mielenkiintoisssta
Tällainen on siis ateistin mielenmaisema.
Eikä vain yhden ateistin, vaan - luonnollisesti, tietysti, tunnetusti, tieteellisesti, uskonnollisesti ja mahtipontisen yliluonnollisesti nähtynä - kaikkien ateistien mielenmaisema. Ja ruumiin, ja sielun.
Vakavasti sanottuna veikeää sketsiä edustaa aloitus mielestäni. Jotenkin tuo mieleen jopa uskovaisten usein esittelemät perusvainoharhat.- mielenkiintoisssta
A10097 kirjoitti:
Eikä vain yhden ateistin, vaan - luonnollisesti, tietysti, tunnetusti, tieteellisesti, uskonnollisesti ja mahtipontisen yliluonnollisesti nähtynä - kaikkien ateistien mielenmaisema. Ja ruumiin, ja sielun.
Vakavasti sanottuna veikeää sketsiä edustaa aloitus mielestäni. Jotenkin tuo mieleen jopa uskovaisten usein esittelemät perusvainoharhat.Nyt en ymmärrä, mistä sinä itikka puhut. olet Idiotti.
- kris-tit-ty
mielenkiintoisssta kirjoitti:
Nyt en ymmärrä, mistä sinä itikka puhut. olet Idiotti.
Hän vain myönsi, että kaikki ateistit kärsivät vaikeasta uskovaisiin kohdistuvasta vainoharhasta.
- aamukahvilla
kris-tit-ty kirjoitti:
Hän vain myönsi, että kaikki ateistit kärsivät vaikeasta uskovaisiin kohdistuvasta vainoharhasta.
Juuri näin!
kris-tit-ty kirjoitti:
"Hän vain myönsi, että kaikki ateistit kärsivät vaikeasta uskovaisiin kohdistuvasta vainoharhasta."
Mistäköhän se mahtaa johtua? Siitä että vääristelette kenties totuutta ja lyötte kaikkia Raamatulla päähän!? Ei ole vainoharhaa se että mätkitte Raamatulla päähän!!- oikein.se.on
ateisti1982 kirjoitti:
"Hän vain myönsi, että kaikki ateistit kärsivät vaikeasta uskovaisiin kohdistuvasta vainoharhasta."
Mistäköhän se mahtaa johtua? Siitä että vääristelette kenties totuutta ja lyötte kaikkia Raamatulla päähän!? Ei ole vainoharhaa se että mätkitte Raamatulla päähän!!Kyllä syntisille pitää antaa sanasta niin että oppivat olemaan. Eihän kukaan jaksa yhteiskuntakelvottomia loputtomiin.
oikein.se.on kirjoitti:
Kyllä syntisille pitää antaa sanasta niin että oppivat olemaan. Eihän kukaan jaksa yhteiskuntakelvottomia loputtomiin.
Älkää sitten yhtään ihmetelkö kun saatte paskaa niskaanne!
oikein.se.on kirjoitti:
Kyllä syntisille pitää antaa sanasta niin että oppivat olemaan. Eihän kukaan jaksa yhteiskuntakelvottomia loputtomiin.
Synneistä keskustelu ei ole yhteiskuntakelvollinen eikä se kuulu myöskään nykyiseen hyvinvointi- ja sivistysvaltioon, jossa tärkeintä on poistua valtion teokratiasta yhteiskunnasta yhä sekulaariseen yhteiskuntaan.
Muuta pois Suomesta sinne Vatikaaniin, jos haluat mätkiä ihmisiä Raamatulla päähän (taitaa olla niitä viimeisempiä teokratian kolkkia)! Samalla voit mun puolestani alkaa vaikka itse Paaviksi, mutta lopeta tuo syntien lätkyttäminen Suomessa jo hyvän sään aikana. Kuten sanoin älkää ihmetelkö koskaan, jos saatte saavikaupalla paskaa niskaanne. Se on teidän oma vikanne ja siitä saatte syyttää vain itseänne. Uhrilampaaksi on turha teidän tällöin ryhtyä jos kerran kerjäätte verta nenästänne!?
Tietenkin uskovainen kirjoittaa aloituksen jonka keskeisenä teemana on salaliittoteoria ja vainoharhaisuus, eräät uskovaisuuden keskeisimmistä elementeistä.
- kjfadf
On ateisteilla ihmeellisiä vainoharhoja. Sitä se harhausko teettää.
Perustele harhausko?
Jumalaa ei ole olemassa, mutta silti kaltaisesi vässykät uskovat kaiken Raamatussa mainitun paikkansa pitäväksi, mutta eivät samalla Taru sormusten Herrasta Sauronia. Mä olen nähnyt sen elokuvissa, joten Sauronin on pakko olla olemassa.
Jos Jumalanne on totta niin silloin täytyy olla Sherlock Holmeskin olemassa!
Kenen aivot/tyhjä pää sitä perustelee kulloinkin harhauskoaan todeksi, jossa Raamattu riittää todisteeksi, ettei kristinusko ole harhausko!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554335Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182881- 1402623
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151533
- 1131445
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038