Onko joku tilaillut osia ulkomailta jenkkeihin, saako huomattavasti halvemmalla esim. PT Cruiserin moottorinohjausboksin? Saako sitä mitä tilaa? Suomessa maksaa yli 800€ koodaus, joten jos ulkomailta saa edes alle 500€ vois harkita.
PT Cruiserin moottorinohjausboksi
5
131
Vastaukset
- pt2003
just viime viikolla tilasin,fedex:in mukaan ens viikon tiistaina pitäis olla täällä.hintaa 199 taalaa plus verot,tullit ja postimaksut
- ruohohan
Tilasitko minkä sivuston kautta? Tuo hinta kuulostaa jo sellaiselta että kannattaa tilata.
- ruohohan
Minkä sivuston kautta tilasit? Jos on jotain oleellista mitä pitää tilatessa tietää (esim. mikä moottorinohjausboksi on englanniksi), olisin kiitollinen jos sais nekin tiedot.
- JohnnyAngel
Näitä löytyy Amrikan Ebay:sta eli ebay.com. Laitat sinne hakusanoiksi Chrysler PT Cruiser ECU. Ja muista että korvvavan ohjainyksikön tulee olla tismaalleen samalla varaosanumerolla kuin alkuperäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086