Kunniarotta Tapio Puolimatkalle!

Onnittelut Tapio Puolimatka saavuttamastanne Kunniarotta-palkinnosta!

Olette palkinnon vilpittömästi ansainneet sitkeällä apologetiatyöllänne ja pseudotieteen hyväksikäytöllä uskonnollisen agendanne edistämisessä.

Tästä ja Huuhaa-palkinnosta teidät tullaan muistamaan.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EttäSilleen

      Paitsi että teitittelyssä kuuluu sanoa "olette ansainnut".

      • Totta, mutta ei se mitään. En minä tuota oikeasti niin kunnioittavaksi tarkoittanutkaan.


      • EttäSilleen
        illuminatus kirjoitti:

        Totta, mutta ei se mitään. En minä tuota oikeasti niin kunnioittavaksi tarkoittanutkaan.

        Ja kyllähän jakomielistä voi teititellä ihan oikeasti monikossakin.


    • dumari-ruohio

      Eikös kunniarotta palkinto paremmin kuuluisi Leisolalle, joka biologina pitäisi ymmärtää evoluution päälle, mutta silti saarnaa nuoren maan kreationismia? Hän on mm. kirjottanut kirjan "Luonnontieteet eivät tunne evoluutiota". Rotta kun haukkumasanana ihmisten kesken usein tarkoittaa kieroilijaa, valehtelijaa tai vastaavaa:)
      Puolimatka on kasvatustieteen ja tieteenfilosofian tuntija, niin hänellä ei välttämättä ole vastaavaa ymmärrystä evoluutiosta ja voi puhua niin kuin ihan oikeasti uskoo asioiden olevan.

      • Leisola on biokemisti eikä biologi eli inssipuolen miehiä.
        Toki biokemia liippaa biologiaa paljon lähempää kuin Puolimatkan alat.
        Niin ja Tapsahan on tietääkseni teistinen evokki myös eikä YE-kretu.


      • dumari-ruohio
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Leisola on biokemisti eikä biologi eli inssipuolen miehiä.
        Toki biokemia liippaa biologiaa paljon lähempää kuin Puolimatkan alat.
        Niin ja Tapsahan on tietääkseni teistinen evokki myös eikä YE-kretu.

        Niin eihän Leisola suoraan biologian tutkija ole, mutta biokemialla on niin paljon yhteistä solubiologian, molekyylibiologian ja molekyyligenetiikan kanssa, että kyllä sen ymmärtäminen edellyttää biologian ymmärrystä.


      • Leisolalle kuuluu kyllä ansioistaan Huuhaa-palkinto, ja sen hän on tienannutkin jo kahdesti. Ties vaikka tekisi vielä hattutempun!

        Kunniarotta-palkinnon taas myöntää SETA ry homofobian edistämisestä, siihen Leisola ei ole antanut aihetta.


      • dumari-ruohio

        Ai se oli sellainen palkinto:)


      • dumari-ruohio kirjoitti:

        Ai se oli sellainen palkinto:)

        Kreationistien konnantyöt ovat moninaiset :-)


      • wilkersmith

        Tuskin Leisola on kirjoittanut mainitsemaasi kirjaa, kääntänyt kyllä.


    • Ateistit

      Mahtavaa. Huuhaa-palkinto huuhaan tekijälle. Ja ansaitusti.

    • Aika vaisua kommentointia. Eikös täällä enää lainkaan pyöri Puolimatkaan retkahtaneita kreationisteja?

      No, ehkä asiasta pitää olla tyytyväinen.

      • JC__

        "Aika vaisua kommentointia. Eikös täällä enää lainkaan pyöri Puolimatkaan retkahtaneita kreationisteja?"

        En tunne miestä sen tarkemmin, luomisoppi tuskin tarvitsee uusia profeettoja. Mutta puolimutkan kanssa tuli taas keskusteltua vanhasta tutusta aiheesta. Minusta tuntuu että löin hänet varsin perusteellisesti, sitkeydestään hän toki ansaitsee täyden tunnustuksen.

        Seurasitko illuminatus näytösottelun Kasparov-Short? En haluaisi verrata itseäni ensimmäiseen, mutta puolimetka toi kovasti mieleeni jälkimmäisen. He molemmat todellakin kokivat kovia. Kumpikin taisi olla alusta alkaen toivottoman haasteen edessä, ainakin puolimutka.

        Sillä onhan vielä äärettömästi toivottomampaa yrittää todistaa epätodennäköisen tapahtuman toteutuvan satunnaiskokeessa aina, kuin pelata shakkiottelu Kasparovia vastaan. Kasparovkin sentään voi joskus hävitä, mutta totuus ei koskaan.

        Mutta mukava nähdä sinuakin palstalla. Vielä kun moloch tulisi takaisin olisi kaikki niin kuin ennen. tieteenharrastajan kirjoitteluja minun on välillä vaikeaa ymmärtää. Ehkäpä sinä illuminatus voisit hänen muutamia väärinkäsityksiään oikoa kun hän ei tunnu minun sanaani millään uskovan.


      • J_Ehova

        Nythän on niin,että sinä JC et tuntisi totuutta vaikka se purisi sinua nenään.


    • Jee_Sus

      Syvällä sydämmessään kretionistit kyllä ymmärtävät palkinnon arvon.
      Silkka inhimillinen tyhmyys vain estää myöntämästä sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe