Muualla maailmassa Suomen kokoisissa maissa saattaa olla 100 miljoonaa ihmistä. Miksi meillä ei olisi? Voisimme kertaheitolla muuttua mahtimaaksi ottamalla, sanotaan vaikka 80 miljoonaa siirtolaista maahamme. Venäjäkään ei uhkailisi samalla tavalla kun tietäisi, että täällä on väkeä riittämiin.
Suomesta iso maa
9
<50
Vastaukset
- lololl
Voi jukra siinä olisi hommaa opettaa niille kieli ja lait kun ne eivät oikein tahdo mennä perille parille tuhannelle nimeltä mainitsemattomalle moniosaajalle edes 20 vuoden yrittämisen jälkeen.
- Tahtotilakysymys
Isoissa maissa on aina monta eri kieltä ja niinhän meilläkin pitäisi olla. Ja eri alueilla voitaisiin soveltaa hieman toisistaan poikkeavia lainsäädäntöjä. Pienellä joustavuudella tämä toimisi jos tahtotilaa vain löytyy.
- ensiltitaho
Tahtotilakysymys kirjoitti:
Isoissa maissa on aina monta eri kieltä ja niinhän meilläkin pitäisi olla. Ja eri alueilla voitaisiin soveltaa hieman toisistaan poikkeavia lainsäädäntöjä. Pienellä joustavuudella tämä toimisi jos tahtotilaa vain löytyy.
Joo mikäs siinä. Kunhan tulijat ovat Kiinasta, Thaimaasta, Brasiliasta ja vastaavista maista.
- Kaikki_samalla_viivalla
ensiltitaho kirjoitti:
Joo mikäs siinä. Kunhan tulijat ovat Kiinasta, Thaimaasta, Brasiliasta ja vastaavista maista.
Äläpäs viisastele siinä. Tiedät kyllä mistä ja minkä värisiä siirtolaiset ovat. Se ei kuitenkaan tee heitä yhtään sen huonompiarvoisempaa kuin sinä tai minä.
- sillai_kai
Tahtotilakysymys kirjoitti:
Isoissa maissa on aina monta eri kieltä ja niinhän meilläkin pitäisi olla. Ja eri alueilla voitaisiin soveltaa hieman toisistaan poikkeavia lainsäädäntöjä. Pienellä joustavuudella tämä toimisi jos tahtotilaa vain löytyy.
"Ja eri alueilla voitaisiin soveltaa hieman toisistaan poikkeavia lainsäädäntöjä."
Tämän vuoksi on olemassa jako lääneihin, joilla on oma hallinto.
Minulle on ollut katkerinta se, että Turun ja Porin lääni yhdistettiin, vaikka me porilaiset olemme ihan erilaista väkeä. - KehitysmaaksiSiisHaluat
Kaikki_samalla_viivalla kirjoitti:
Äläpäs viisastele siinä. Tiedät kyllä mistä ja minkä värisiä siirtolaiset ovat. Se ei kuitenkaan tee heitä yhtään sen huonompiarvoisempaa kuin sinä tai minä.
Kyllä ne kammottavat rikostilastot osoittavat, mitä sakkia neemut ovat sisimmältään.
Jos Suomeen otetaan tätä tahtia neemuja lisää, korkea syntyvyys siihen päälle, tarkoittaa, että Suomen kohtalo on muuttua kehitysmaaksi - jossa tosin ei banaani kasva paskantelemalla siihen juurelle, kuten noiden kotimaissa.
Siis...aivan. Grönlannin saari se vasta aika jööti on pinta-alaltaan. Asukkaita eteläkärjessä vain kourallinen.
Mikä heikkarinmoinen este muutaman kilometrin paksuinen jääpeite muka on? Haastava, mutta ei tosikarpaaseille.- waithaus
-mitenkähän liittyi aiheeseen..?..?..?
- Tyhjiötä_ei_ole
Täällä on infra valmiina toisin kuin jossain jäätiköllä. Tyhjiä teitä, peltoja ja metsiä iso maa täynnä, mutta ei asukkaita. Tämmönen maa vallataan ennenpitkää. Joten parempi täyttää se omin ehdoin ennen kuin joku muu tekee sen väkisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406