Suomesta iso maa

nopea_kasvu

Muualla maailmassa Suomen kokoisissa maissa saattaa olla 100 miljoonaa ihmistä. Miksi meillä ei olisi? Voisimme kertaheitolla muuttua mahtimaaksi ottamalla, sanotaan vaikka 80 miljoonaa siirtolaista maahamme. Venäjäkään ei uhkailisi samalla tavalla kun tietäisi, että täällä on väkeä riittämiin.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lololl

      Voi jukra siinä olisi hommaa opettaa niille kieli ja lait kun ne eivät oikein tahdo mennä perille parille tuhannelle nimeltä mainitsemattomalle moniosaajalle edes 20 vuoden yrittämisen jälkeen.

      • Tahtotilakysymys

        Isoissa maissa on aina monta eri kieltä ja niinhän meilläkin pitäisi olla. Ja eri alueilla voitaisiin soveltaa hieman toisistaan poikkeavia lainsäädäntöjä. Pienellä joustavuudella tämä toimisi jos tahtotilaa vain löytyy.


      • ensiltitaho
        Tahtotilakysymys kirjoitti:

        Isoissa maissa on aina monta eri kieltä ja niinhän meilläkin pitäisi olla. Ja eri alueilla voitaisiin soveltaa hieman toisistaan poikkeavia lainsäädäntöjä. Pienellä joustavuudella tämä toimisi jos tahtotilaa vain löytyy.

        Joo mikäs siinä. Kunhan tulijat ovat Kiinasta, Thaimaasta, Brasiliasta ja vastaavista maista.


      • Kaikki_samalla_viivalla
        ensiltitaho kirjoitti:

        Joo mikäs siinä. Kunhan tulijat ovat Kiinasta, Thaimaasta, Brasiliasta ja vastaavista maista.

        Äläpäs viisastele siinä. Tiedät kyllä mistä ja minkä värisiä siirtolaiset ovat. Se ei kuitenkaan tee heitä yhtään sen huonompiarvoisempaa kuin sinä tai minä.


      • sillai_kai
        Tahtotilakysymys kirjoitti:

        Isoissa maissa on aina monta eri kieltä ja niinhän meilläkin pitäisi olla. Ja eri alueilla voitaisiin soveltaa hieman toisistaan poikkeavia lainsäädäntöjä. Pienellä joustavuudella tämä toimisi jos tahtotilaa vain löytyy.

        "Ja eri alueilla voitaisiin soveltaa hieman toisistaan poikkeavia lainsäädäntöjä."

        Tämän vuoksi on olemassa jako lääneihin, joilla on oma hallinto.

        Minulle on ollut katkerinta se, että Turun ja Porin lääni yhdistettiin, vaikka me porilaiset olemme ihan erilaista väkeä.


      • KehitysmaaksiSiisHaluat
        Kaikki_samalla_viivalla kirjoitti:

        Äläpäs viisastele siinä. Tiedät kyllä mistä ja minkä värisiä siirtolaiset ovat. Se ei kuitenkaan tee heitä yhtään sen huonompiarvoisempaa kuin sinä tai minä.

        Kyllä ne kammottavat rikostilastot osoittavat, mitä sakkia neemut ovat sisimmältään.

        Jos Suomeen otetaan tätä tahtia neemuja lisää, korkea syntyvyys siihen päälle, tarkoittaa, että Suomen kohtalo on muuttua kehitysmaaksi - jossa tosin ei banaani kasva paskantelemalla siihen juurelle, kuten noiden kotimaissa.


    • Siis...aivan. Grönlannin saari se vasta aika jööti on pinta-alaltaan. Asukkaita eteläkärjessä vain kourallinen.
      Mikä heikkarinmoinen este muutaman kilometrin paksuinen jääpeite muka on? Haastava, mutta ei tosikarpaaseille.

      • waithaus

        -mitenkähän liittyi aiheeseen..?..?..?


      • Tyhjiötä_ei_ole

        Täällä on infra valmiina toisin kuin jossain jäätiköllä. Tyhjiä teitä, peltoja ja metsiä iso maa täynnä, mutta ei asukkaita. Tämmönen maa vallataan ennenpitkää. Joten parempi täyttää se omin ehdoin ennen kuin joku muu tekee sen väkisin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe