Normaalia muslimiperheen iltaa. Sitten söin sianpotkan.
Nuolin juuri siskoni peräreikää
7
<50
Vastaukset
- harun-el-pullah
Tero shaatana, s'olet gay!
- Siskoni_tärisi_onnesta
Minä nuolin siskoni pillua, ja kyllä sieltä hunajaa valui solkenaan.
- correction
Öhöm köh köh, enemmänkin läntistä perää.
- Millainen-tussu
Oliko vulva ympärileikattua pyöreää vai suoraa halkioviivaa?
Juurikin tuollaisia lähiperhe-iltoja muslimit viettää.
Ettei vaan perhe-neitsyt eksyisi vääriin porukoihin.
Sika on hyvä jälkiruoka ja sen jälkeen ulkoiluttamaan koiraa koko perheen voimin.
Ulkona sandaalit pitää ihan heittää pois ja näyttää jalkapohjia ohikulkijoille.
Myös kaapu pitää heittää pois ja kävellä shortseissa ja bikineissä.
Huutaa välillä "mollikka on suurin" "biitsi on jees" "hyvät perät"
Mutta Allahia ei saa pilkata edes pimeässä. Rukoilla pitää vaikka lähi ojassa kontallaan. Ruohomatto on luomua. - TodellinenMuslimi
Allahu akbar! Meidän muslimien on ehdottomasti noudatettava Allahin tahtoa ja ylläpidettävä uskonnollista puhtauttamme avioitumalla vain perheen sisällä, insh'Allah. Allahin siunausta sinulle veljeni islamissa!
- ätmimmmm
OH cmon homotki sallittiin, seuraavaks pitää saada omaa mutsia.
- AbuAbdul
Salam Aleikum veljekset. Koranissa lukee, että todellinen vahvauskoinen muslimi rakastaa eläimiä yhtä paljon, kuin ihmisiä. Alä hylkää lammasta, koska sen peräaukki on suora tie taivaseen: قراءة القرآن، يمارس الجنس مع الأغنام
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057