konkreettista aikaan, kaikki on ollut pelkkää räksytystä tähän asti. Varsinkin vasurien ja demarien taholta, vihreätkin mukana.
Jälleen kerran taas nähdään mitä vasemmistolaiset ovat, kun ei päästä valtaan niin silloin ollaan katkeria haukkujia.
OPPOSITIO EI OLE SAANUT MITÄÄN
8
<50
Vastaukset
- IdiootilleTiedoksi
Onko ymmärryksessä jotain vikaa, hallitus tekee kaikki päätökset, ei oppositio, idiootti!
- trröötttt
Niin ja oppositio yrittää niitä torpata....vitun homo. Tai antaa vaihtoehtoja hallituksen linjauksille.
- Byäääää
trröötttt kirjoitti:
Niin ja oppositio yrittää niitä torpata....vitun homo. Tai antaa vaihtoehtoja hallituksen linjauksille.
Oletko jo pistänyt kortesi kekoon Persujen homopatsashankkeen puolesta. Ties vaikka oppositiokin lähtee mukaan, byääääääää
- fdhye653
Persujen historiallinen saavutus on jo se, että viherpunkit ja rkp eivät ole hallituksessä väsäämässä veronmaksajien verta kuppaavia lakeja.
Tuhannet kiitokset kaikille PS äänestäjille.- järkeämaahanmuuttoon
Hyvä saavutus,mutta kyllä minä äänestin persuja muista syistä jotka ei taida toteutua.Tämä tietää paluuta vanhaan seuraavissa vaaleissa pelkkä rkp ja vihervasemmisto ulos ei mulle riitä.
- väsyneet
eihän ne hallituksessakaan saaneet mitään aikaan.
- AhkuBiebmu
Siis, Mitä tarkoittaa 'räksytys' tässä asiassa? Viestinne menisi paremmin ymmärrykseen jos jätätte turhat kiro- ym täytesanat pois. Tutkijat ovat panneet merkille, että Persut ovat jatkaneet mjuiden arvostelua varsin epäkohteliain sanamuodoin. Voisiko joku valistaa heitä, että ei minuísterin arvovaltaan sovi muiden pilkkaaminen. Sellaista on nyt tullut esiin usealtakin persujen minittämäktä ministeriltä. Esoimerkiksi ulkoministeri Soini pilkkasi vihreiden ja RKP puolue-elinten kannanottoja julkisesti.
Erittäin epäkorrekstia käytöstä, koska ministerinvalassakin ilmaistaan koko Suomen puolesta toimia. Ja em järjestöt ovat laillisia maan organisaatioita, joiden päätökset ovat samoin. On eri asia, jos ja kunm joku 'toriparlamentin kannattaja' laukoo typeriä.
Aivan oma lukunsa on oikeus- ja oliko hän myös työministeri, jolta tullut useampi lapsus-lausahdus suustaan. Muistaakseni nimensä on Jari Lindström. ?
Toki arvostella saa ja pitääkin tuoda vaihtoehtoja esiin. Ovatko po puolueen ministerit ottaneet selvää, kunpi tyyli tuottaa parempia tuloksia? Itsekehu ja -pullistelu, vai asioihin perehtyminen ja oppimine, joista johtuu asialliset keskustelut ja ehdotukset? - Eikasaakkaan
Kun vaalien jälkeen olleet miltein kokoajan lomalla, loma loppuu vissiin syksyllä ja sitten on jo syysloma ja sen jälkeen joululoma, vaikeeta siinä on mitään aikaseksi saada kun ei pääse edes töihin kun pitää vaan lomailla ja jos töihin asti pääsee niin ollaan valiokunnissa tai maakunta matkoilla jossakin uuden paskahuusin avajaisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808