Hei. Sanotaan että inkivääritee auttaa moneen asiaan ja mietin että montako kuppia päivässä sitä saisi juoda? Olen keittänyt veden ja laittanu vihreää teetä inkiväärin kaveriksi. Mikä on liikaa? Montako kuppia te olette juoneet päivässä? Juon myös kahvia 2-5 kuppia päivän aikana.
Vastaukset 3
- ella09
Minäkin olen miettinyt montako kupillista olisi suotavaa juoda
- pottula
Inkivääriteeksi kutsuttu litku ei ole teetä vaan hauduketta, tee on aina ja ainoastaan teelehdistä valmistettua.
- Rikula
En ole nähnyt varoituksia liiallisesta käytöstä, mutta asiahan on niin, että KAIKKEA terveellistäkin pitäisi nauttia vain kohtuullisesti - monipuolinen ravinto on terveyden perusta! Kun juot muutakin, tuskin edes jaksat tai välität juoda inkiväärihauduketta liiaksi.
Itse olen juonut inkivääriä siten, että olen keittänyt parin teekupillisen verran vettä, jossa on keitettäessä mukana pieni tuoreen inkiväärin palanen. Valmiina olen lisännyt mukiini hiukan ruokosokeria. On muuten aika namia - kaiken terveyshyödyn lisäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1071300Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137804Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47707Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!32685- 69682
- 47620
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59555Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530