Jenkit on kyl

Jenkkiromu

täysiä jenkkiromuja aina tien poskessa pelti pystyssä savuten!

18

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiVoiSentään

      Aika surkea kyhäelmä jopa provoksi. Säälittävää, että et ole viitsinyt edes yrittää. Ei ole velliperseisistä nykynuorista edes kunnon prova kirjoittamaan.

      • skodapower

        Aika pieni osa suomen autokannasta on ameriikan dollari hymyjä!


    • Römpött

      Sehän on vain hyvä, ettei joka kurvissa tule jenkkirautaa vastaan. Nämä tiet ja parkkipaikat onkin suunniteltu Skodillakeille, Volkkareille ym. rimpuloille. Eihän täällä meinaa kunnon autolla mahtua liikennöimään.

    • MoparMan

      On myös hyvä, että valtaosa ihmisistä ajaa bensapiheillä autoilla. Näin meille, keiden moottorit kuluttavat menovettä keskimääräistä enemmän, riittää sitä paremmin.

    • Lysmyinen

      No, europaskoilla ei pääse merkkikorjaamon pihaa pidemmälle.

    • nykyaikaa

      Voipi se toki olla niinkin,mun Saksalainen 160tkm ajettu dsl auto ollut nyt kuukauden korjaamolla ja hinausauton kyydissä komeasti tultiin rouvan koiran kanssa tuolta tienpäältä...
      Viimeisen päälle huollettu ja viihtynyt tänäkin vuonna merkkipajalla 3 otteeseen elikkäs mitta on täysi tähän merkkiin ja voin hyvin siirtyä jenkkiinkin jotka eivät ainakaan huonompia voi olla.

      • Musclecar

        Saksan seisoja on jo paalissa, kun kunnon jenkin elämä vasta alkaa...
        Neonit ja voyager yms. ei ole oikeita jenkkejä.


      • Chryslerforever

        Voyager on hyvä peli. Natsit, ranskalaiset myrkkykyrvät ja japsit ovat sitä vain kopioineet. Kyllä se jenkki on, kun rekisteriotteessakin lukee että "Valmistusmaa USA".


    • isolohkohöpisee

      Kuutiotuumia, tuumii hän...

    • rafu604

      kateellisen panettelua kun ei itsellä ole varaa oikeaan autoon

    • pienitarkennus

      Ei pelti voi savuta toisin on aloittajan pää.

    • onNeIhania

      Tänään näin hyljätyn 2000-luvun alun jenkin hylättynä motarille, ei enää savunnut eikä kuskia näkynyt. Ilmeisesti ei kannata enää hinauttaa korjaamolle, vaan hylätä siihen mihin kyykkäsi.

    • buhjhju

      Jos nykykinnereistä pitäisi joku valita niin myönnän suoraan, että mikään ei kelpaisi. Uskomattomia muovikasoja karmeaan hintaan, etkä itse voi tankkauksen lisäksi tehdä yhtään mitään, mutta joku nörtti pystyy näpelöimään testerin kautta:) joissain tupperwareissa ajovalon vaihtokin onnistuu purkamalla puoli autoa...ääh, lähden takaisin talliin niputtamaan isolohkoa kasaan niin pääsee taas seuraavat 500tkm..

    • sievy

      vanha chevy vani vuodelta -95 oli kyllä uskomattoman kestävä auto, olin onnellisessa asemassa että pystyin sellaisen ostamaan uutena ilman että tuli henkilökohtaista konkurssia, matkaa jatkuis pitkästi aina vuoteen 2010 asti jolloin matkapäättyi kuorma-auton töytäissessä vanin lunastuskuntoon, haikea mieli oli luopua sillä mittarissa olijo yli 700tkm korkkaamattomalla moottorilla ja vaihteistolla, ei taida uusilla olla läheskään yhtä huolettomia kilometrejä, tuossa sentään kaikki oli vielä melkein täysin mekaanista

    • Chryslerforever

      Miten minulle on sitten sattunut niin hyvä tuuri?? Chrysler on niin helkkarin hyvä auto!!!!

    • ihmettelen

      Miten se jenkkiauto on päässyt edes sinne tienposkeen jos niillä on AINA pelti pystyssä?

    • FordFairlane500

      Jaapajaa.. harvemmin näkyy jenkkejä tienposkessa, uusia tai vanhoja. Yhtä harvoin japseja.. kyllä ne tienvarret taitaa olla saksanseisojille varattu. Jenkki-Ford ja britti-Nissan tuntuu olevan ihan toimiva combo, toimii .

    • isolohkomoparisti

      ...sieltä ei muuten saa annettua virtaa noihin helvetin maksalaatikoihin, jos ei aukase peltiä...on muuten noi vanhat jenkit PALJON luotettavampia kun nää nykypaskat...ei pala valot ku joulukuusessa, saatana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe