Olkaa miehet rehellisiä

n24v

Ihmettelen todella miesten tapaa torpedoida ja liata omaa pesää jankkaamalla koko ajan tuota mantraa, että naisille pitää valehdella saadakseen pillua, tai ettei ainakaan rehellinen voi olla.

Mitä hittoa?

Jos todellakin on niin, niin kuinka pitkään luulette, että se voi jatkua? Nainenkin on oppivainen eläin ja tajuaa, jos jatkuvasti valehdellaan.

Miksi ihmiset on kyynisiä? No juurikin edellä mainitusta syystä.

Tiedän, että on erilaisia ihmisiä, eivätkä kaikki ajattele noin, onneksi! Mutta tämäkö on se viesti mikä halutaan aina uusille sukupolville siirtää?

Kun kerroin arvostavani rehellisyyttä, ja joku kysyi onko se samaa kuin antaminen, niin vastasin, että kyllä minä ennemmin rehelliselle pillua haluavalle annan kuin sellaiselle, joka valehtelee haluavansa vain kädestä pidellä.

Rehellisyydellä pötkii pisimmälle, uskokaa pois. Eikä tarvi ainakaan muistella kaikkia valheita.

Totuudellista tiistaita!

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkopakko

Eikö kokemattoman miehen ole pakko valehdella kun kokematon mies ei kelpaa naisille? Enkä tarkoita nyt mitään teinejä.

• old.news

Johtuisikohan siitä että vain miesten jotka on aidosti kusipäitä ei tarvitse valehdella olevansa sellainen.

• Ex__PUA

Pieni vinkki: Antakaa rehellisille miehille, ja lakatkaa valehtelijoiden palkitseminen seksillä.

Ymmärtävätkö elukat tälläisen yksinkertaisen johtopäätöksen?

• Ätmelö

Sulla itelläs on just noin. Valehtelet silmät päästäs ja pillua tulee ovista ja ikkunoista.

• Ex__PUA
        Ätmelö kirjoitti:

Sulla itelläs on just noin. Valehtelet silmät päästäs ja pillua tulee ovista ja ikkunoista.

En muuten valehtele.

Kannatan ns. luomueettistä iskentää, eli ei bullshittia, mutta vastapainoksi en ota sellaista naisiltakaan.

• Helppoamatikkaa

Mitä mantraa tarkkaen ottaen tarkoitat?
      Että pitää valehdella jotta saa pillua?

Suurin osa miehistä on kyllä sitä mieltä että naisille pitää usein esittää parempaa kuin onkaan jonka osa tulkitsee "olla parhaimmilaaan" sekä myös mahdollisesti jopa valehdella onko nainen hänen mielestään kaunis vai ei.

Miksikö?

Koska naiset pitävät kehuista ja imarteluista.

"Jos todellakin on niin, niin kuinka pitkään luulette, että se voi jatkua? Nainenkin on oppivainen eläin ja tajuaa, jos jatkuvasti valehdellaan."

Aika monet naiset valehtelevat myös. Miten pitkään kuvittelet sen "valheen" kestävän että otat pikadieetin, meikkaat ja pukeudut parhaimmilesi baariin?

En nyt puolustele valehtelua, mutta näin usein ihmiset toimivat.

Rehellisesti sanottuna "omana itsenäni" tuskin saan koskaan ketään.

• Badboyshenchman

Nice mr guys eivät tiedä koskaan mihin naiset pystyy rakkauden ulkopuolella lipevät pillunnuolijat.

• 2332

Olishan se varmaan hienoa, jos maailma noin toimisi. Mutta käytäntö on osoittanut, että valehtelemalla onnistuu useammin. Ehkä se ei toimi niin hyvin jos on parisuhde haussa. Minä kun en enää sellaista tarvitse niin käytän niitä keinoja jotka toimii.

• tiedolla

Sori vain - sinä 24-vuotias aina oikeassa oleva nainen - voin nyt kuitenkin jo useamman kymmenen vuoden kokemuksella sanoa, että olen itsestäni huolta pitävä 52-vuotias mies ja vuosi toisensa jälkeen saanut ihmetellä, miksi en kelpaa?!? Olen lopultakin päätynyt siihen lopputulemaan, että en kelpaa tällaisena mikä oikeasti olen. Ulkonäössäni ja käytöksessäni ei ole moittimista - olen vain liian rehellinen. Urheilen, harrastan musiikkia, lavatansseja jne. Mutta aina sama lopputulos; ne niin monet minua kiinnostavat, itsestään huolta pitävät naiset, päätyvät aina joidenkin stereotyyppisten, kierojen miesten käsipuoliin. Ja sitten te naiset eri palstoilla itkette, että miksi miesystäväni teki sitä ja tätä?!? Te teette vääriä valintoja! Ja tämä on tosi!

• rehrher

Hyvät kunnolliset miehet ei kelpaa, se on tullut selväksi.

• Kilttiatm

Se on nähty ja kuultu että naiset antaa valehteleville jännämiehille jotka pettää.

• EiKannata

Siinä vaiheessa kun rupesin umpi rehelliseksi en ole saanut edes yhdenillan juttuja suhteista puhumattakaan. Kun ennen esitin enemmän kun olin ja puhuin läpiä päähäni kaatui naisia mielinmäärin. Se elämä on koettu ja kun haluaisi ihan omana itsenään rehellisesti päästä parisuhteeseen ei se onnistu. En tosin jaksa sitä aikaisempaa esittämistä ja kieroilua mitä naisen saaminen vaati. Jos en omana itsenänä kelpaa elän sitten vaikka lopun elämääni yksin ja näemmä en kelpaa.

• Mies3210

Voisitko tarkemmin kertoa kokemattomalle, että millainen kieroilu auttoi pääsemään pikkareihin?

Aloittajalle sen verran, että eihän sen valheen tarvitsekaan kantaa kuin muutama tunti.

• ätmel

Ei nainen voi oppia yhtään mitään niin kauan kuin hänen ymmärryksensä asioista liikkuu tasolla, jossa ne "vain tapahtuvat".

• pakotettu.valehtelem

Täytyy valehdella olevansa lääkäri/lakimies/lentäjä kun ei kelpaa matalapalkkaisena naisille..

• emiliann

En tajua tätä miesten "olen liian rehellinen, siksi en kelpaa" -itkemistä täällä keskusteluissa. Mitä te tarkoitatte rehellisyydellä? Mitä ihmettä te rehellisyytenne nimissä oikein kerrotte naisille, kun ette sen myötä enää muka kelpaa?

• Se tarkoittaa tietenkin sitä, että omana itsenään ei kelpaa.

• Hätäkeinothoksaa

Olkaa miehet rehellisiä. :DDDDDD. Noh, olet vasta 24.

• niinpäjuuriniin

Niinpä. :D
        Ehkä vielä oppii kun ikää tulee lisää. Voi sitä nuoruuden naiivia ajattelua.

• nainneeenn

Emmä ainakaan antas kellekään joka ei sano et mä oon ihana.

• hotboy69xD

Mä oon ihana, mut sori, en laittais sua pitkällä tikullakaan.

• nainneeenn
        hotboy69xD kirjoitti:

Mä oon ihana, mut sori, en laittais sua pitkällä tikullakaan.

Mun se piti olla ihana, ei sun! Ymmärsit väärin.

• Ei tämäkään asia ole sukupuoli kysymys, totuus vain on se, että oikeasti rehellisiä yksilöitä on aika harvoja....ikävää mutta totta.

Kuinka paljon ihmiset kieroilevat monissa eri asioissa, kuinka moni kieroilee vaikka esimerkiksi työelämässä ihan luonnostaan ja osa kieroilee "pakotettuna" enemmän tai vähemmän.....toinen vaihtoehto on monelle, että ei ole töitä, vaikka tosin eipähän niitä muutenkaan kauheasti ole tarjolla, mutta jos olet oikeasti rehellinen yksilö, niin sitä vähemmän on mahdollisuuksia....

Mutta olen silti sinun kanssasi samaa mieltä siitä, että rehellisyys kunniaan, vaikka sitten siitä oma selkänahka monesti kärsiikin...tosin joillekin yksilöille epärehellisyys tuottaa enemmän kipuja selkänahassa.

"Eikä tarvi ainakaan muistella kaikkia valheita."

Jeps, jos on vahvat tunteet ja omatunto, niin on parempi pitää omatunto puhtaana.....varsinkin valheista, joilla toisia satutetaan tai loukataan yms.

• 1317

Hyvin pitää paikkansa sanonta. "Jos alat valehtelemaan pitää olla hyvä muisti"
        Riippuu tietysti mitä on hakemassa, mutta omalla kohdallani valheen ei tarvi kantaa kovin pitkään. Yön yli max.

• 1317 kirjoitti:

Hyvin pitää paikkansa sanonta. "Jos alat valehtelemaan pitää olla hyvä muisti"
        Riippuu tietysti mitä on hakemassa, mutta omalla kohdallani valheen ei tarvi kantaa kovin pitkään. Yön yli max.

On minullakin ihan hyvä muisti varsinkin näissä asioissa, toisaalta taas voin kyllä unohdella jotain muita asioita... ;D

Mutta sitten asiaan, eli kukin tyylillään ja tuohon sinun valheeseenhan ei lankea muuta kuin ne yksilöt jotka harrastavat ns.pikasuhteilua, eli eivät tutustu kunnolla, joten saavat varmasti sitä sitten mitä olivat vaillakin, ei ainakaan pitäisi tulla kovin isona yllätyksenä, että "näin nyt kävi"...........

Tuntuu vain, että moni syyllistyy itse myös valheeseen, jos väittää, että en ollut tälläistä hakemassa, mutta näin TAAS kävi, varsinkin jos käy monta kertaa aina samalla tavalla......jos ei muuta niin ihminen valhetelee vähintään itselleen, eli ei osaa olla rehellinen EDES itselleen....

• atännä

Nii-i.

Eipä tuohon kai ole lisättävää :)

• Kyllä seksiä saa huomattavasti helpommin jos vähän (tai paljon) valehtelee. Pitempiaikaisessa suhteessa ei tietenkään niin hyvin onnistu, koska valheella on lyhyet jäljet.

• 43f5uyrhujht

Tietty rehellinen saa olla mutta moni luulee sen olevan avautumista joka asiasta, mikä taas on turn off kelle tahansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      201
      4281
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      58
      3052
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      89
      1658
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1296
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      12
      1284
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      8
      1076
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1067
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      48
      1028
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      237
      1024
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      956
    Aihe