et elä lähe, mut se varotus ei ollu vakavan tuntune ja liian helppoa oli vastustaa...odoti kokoaja millo jumala pysäyttää mut siitä kapinoinnista..jumala ei koskaa pysäyttäny..jumala jätti mut..
ps. te haukutte nyt mut hengessä koska en ole hengessä ja kirottu, sitte ku olen hengessä jos joskus olen sitä vielä ja kerran vähä mukavammi saman tarinan ni sitte hymyilette mulle...vaikka sielu ja henki on kuollu, aivot sillo tällö vielä toimii..
mä muista vielä ku pyhä henki varotti mua
5
<50
Vastaukset
- tehmies24v
mähä sano et aivot sillo tällö toimii vaikka henki ja sielu on kuollu....etsikää niin te löydätte...
- tehmies24v
"ja tämä on vastaus niille joilla on silmät nähdä täällä ja jotka lukee mun kirjotukset" .. Henki tutkii kaikki, jopa jumalan syvyydet...
ps tähä sielunvihollinen aka läheiset ei oikee tykkää ku alat hengen silmillä kattelee niitä...sano mun SANONEE!
- pääsitielle
Olet oikeassa: ihminen voi olla fyysisesti ja sielullisesti elossa vaikka hengellisesti onkin kuollut. Kyllä sinun hengessä vielä elämän kipinä on janoat elämää. Totaalisesti kuollut ei enää kaipaa elämää, vaikka tiedostaa kadotetun tilansa.
Olin illalla rukouskokouksessa ja siellä paikkakunnalla sukuloimassa oleva nainen kertoi elämästään luopion tilassa. Pitkään hautoi itsemurhaa, mutta ei uskaltanut sitä tehdä jouduttaakseen ennenaikaista helvettiä. Sai armon päästä uudelleen Jeesuksen yhteyteen ja nyt uhkuu elämän voimaa ja on onnellinen. - Itsenäinen-Ajattelija
Täällä postaavat uskikset ovat hyviä esimerkkejä siitä, miten uskonnot vaurioittaa aivotoiminnot ja tekee heistä aivan idiootteja.
Onneksi en ole uskis. - Mirka6652399T
Jumala ja pyhähenki ovat satua ja höpötystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022