Muistutan taas

köyhäläinen

Hyvät ihmiset, näyttää tulevan hyvä marjasato, jos vaan on mahdollista kerätkää marjoja. Ilmaista ruokaa, talven varalle.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SelittäkääHetiPaikalla

Alkakaahan köyhät selittämään mix ette oo jo marjoja keräämäs!1111 Heti paikalla tämän selitätte!1!111

• köyhäläinen

En minä ole ketään kovistelemassa, miks ei olla marjoja keräämässä. Halusin vaan innostaa ihmisiä hakemaan mersästä ilmaista ruokaa, niillä joilla se on mahdollista.

• marjamummo

Kyllä kerätään, niinkuin joka vuosi. Nyt on jo pitkä lista yksityisiä marjanostajia, joille kerään mustikkaa niin paljon, kuin ikinä ehdin. Tavoite on vähintään 1000 euron tili. Lisäksi itselle tietysti.

Kypsymistä odotellaan!

• tane_

Selkä ei kestä marjan poimimista.

• köyhäläinen

Vinkkinä sinulle, ota kevyt muovijakkara mukaan metsään, ei minunkaan selkä muuten kestä, vähän hitaampaa keräämien näin on mutta kyllä omat marjat näinkin saa kerättyä.

• Einytkerätä

Ei niitä ole vielä ...

• miestyötön

Keräsin jonkun pellolta 45 litraa mansikoita ja myin ne. Tienasin 150 eurolla

• 4-7

Sieniäkään ei pidä unohtaa. Auttaa kyllä aika lailla, jos pystyy tunnistamaan muitakin sieniä kuin kanttarellin.

• herberttt

Keräsin metsästä sekalaisia marjoja ja vihreitä lehtiä. Ongelmana kuitenkin on että en tunne suurinta osaa kasveista. Toki nokkosen ja mustikan tunnen, mutta muuten on aika heikkoa:P

Mitä noista sekalaisita marjoista ja lehdistä kannattaisi tehdä? Marjoja on joku 2-3 litraa ja lehtiä iso muovikassillinen!

• mehtämarja

erottele lehdet ja heitämäkeen, marjat voi lappaa suuhusi joko siltään tai hilloksi tilsittynä tai sopaksi keitettynä. hiin, tai voithan kuivata sen lehtisotkun ja köyttää teen korvikkeena.

• KiIjukaula

Niistä voi tehdä kiljua kun lisää sokera ja hiivaa.
        Myös vettä.

• Henrik--

Ostan marjat torilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe