Hyvät ihmiset, näyttää tulevan hyvä marjasato, jos vaan on mahdollista kerätkää marjoja. Ilmaista ruokaa, talven varalle.
Muistutan taas
12
<50
Vastaukset
- SelittäkääHetiPaikalla
Alkakaahan köyhät selittämään mix ette oo jo marjoja keräämäs!1111 Heti paikalla tämän selitätte!1!111
- köyhäläinen
En minä ole ketään kovistelemassa, miks ei olla marjoja keräämässä. Halusin vaan innostaa ihmisiä hakemaan mersästä ilmaista ruokaa, niillä joilla se on mahdollista.
- marjamummo
Kyllä kerätään, niinkuin joka vuosi. Nyt on jo pitkä lista yksityisiä marjanostajia, joille kerään mustikkaa niin paljon, kuin ikinä ehdin. Tavoite on vähintään 1000 euron tili. Lisäksi itselle tietysti.
Kypsymistä odotellaan! - tane_
Selkä ei kestä marjan poimimista.
- köyhäläinen
Vinkkinä sinulle, ota kevyt muovijakkara mukaan metsään, ei minunkaan selkä muuten kestä, vähän hitaampaa keräämien näin on mutta kyllä omat marjat näinkin saa kerättyä.
- Einytkerätä
Ei niitä ole vielä ...
- miestyötön
Keräsin jonkun pellolta 45 litraa mansikoita ja myin ne. Tienasin 150 eurolla
- 4-7
Sieniäkään ei pidä unohtaa. Auttaa kyllä aika lailla, jos pystyy tunnistamaan muitakin sieniä kuin kanttarellin.
- herberttt
Keräsin metsästä sekalaisia marjoja ja vihreitä lehtiä. Ongelmana kuitenkin on että en tunne suurinta osaa kasveista. Toki nokkosen ja mustikan tunnen, mutta muuten on aika heikkoa:P
Mitä noista sekalaisita marjoista ja lehdistä kannattaisi tehdä? Marjoja on joku 2-3 litraa ja lehtiä iso muovikassillinen!- mehtämarja
erottele lehdet ja heitämäkeen, marjat voi lappaa suuhusi joko siltään tai hilloksi tilsittynä tai sopaksi keitettynä. hiin, tai voithan kuivata sen lehtisotkun ja köyttää teen korvikkeena.
- KiIjukaula
Niistä voi tehdä kiljua kun lisää sokera ja hiivaa.
Myös vettä.
- Henrik--
Ostan marjat torilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057