Uusi päivä sarjan näyttelijät on ehkä parempia kuin salkkareissa mutta yksi ärsyttää ylitse muiden. Rosa Hautala (-93) joka esittää Vilma Haavistoa. Lapsellinen, ärsyttävä ja puhetapa tv-sarjassa ottaa pattiin. Yhdessä tv-haastattelussa Rosalta kysyttiin ihan tavallista asiaa ja hän hermostui ja oli epätasapainoinen. Onkohan hänen roolinsa ollut liian iso pala purtavaksi?
Uusi päivä ja näyttelijät
3
771
Vastaukset
- Teiju
Olen itse miettinyt että Vilman luonne on aika erillainen kuin Rosan oma. Vilma on hyvin itsekeskeinen ja minä vihellän sinä hypit luonne. Moni avoliitolainen jää nalkiin kun lapsilla on isän sukunimi ja lapset kiintyvät isään, joka on hieman 'hintelä' isän ja miehen vastuuseen..
Salkkareiden katselun lopetin kun Mia kuoli ja peruskaarti vaihtui.. - yksinäinenharakka
Minua ärsyttää tämä uusi Vilma, joka hyppäsi Karrin matkaan alttarilta.. Enkä ole koskaan pitänyt Emmistä, Janista ja Aleksista, muut hahmot ovat ihan hyviä.
- pölöpölö77
Paska sarja niinku salkkaritkin ja vielä enemmän ottaa pannuun kun tv2 väliajoilla tulee niitten paskoja biisejäkin tosin joskus muitten kipaleitakin niin eikö se riitä että ne vinkuu siinä sarjassa vaikkei osaa soittaa tai laulaa!! Ei kai nää käy keikkoja vetämässä ja porukka vielä maksaa siitä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468