vielä hetki sitten he pitivät itseään semi-ryssinä. Kyllä hurri raukkojen pää on aivan sekaisin, onneksi olen vaan ihan suomalainen. Ei ole tuollaisia ongelmia.
OHOH! Nyt hurrit luulevat olevansa udmurtteja
voi.jösses
2
58
Vastaukset
- Huomautus
Niin surutkin ovat ihan samanaisia suomalaisia kuin suomenkielisetkin suomalaiset uusien geenitutkimusten mukaan.
Tuo fakta vaatii vain pitkää sulattelua svekosuruilla, jos sekään auttaa. Sen verran pitkän ajan he ovat omineet ja levittäneet suomalaishalveksuntaa. Lisäksi he pelkäävät oikeiden ruotsalaisten halveksuntaa.sepä se. käännynnäisiä joille rikssvennet hymähtää. ainoo ero ruottin kieli. ainoo hajurako ja voi sitä kohkaamista. täällä puhutaan nyt ruotsia. vaadin metron kyltin ruotsiksi. olen olemassa olen suomenruotsalainen. asun kånalassa (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841403EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta103799- 54783
- 30706