Minulle laitettiin puoli vuotta sitten keinojuuri hammas, eli hammasimplantti puuttuvan etuhampaan tilalle. Nyt tänään huomasin että se heiluu ihan aavistuksen verran, kun koitin hammasvälistä kynnellä hieman "kangottamalla" implanttikruunua vasten. Mikähän on vialla? Vai onko normaalia? Heiluminen on siis niin pientä että sitä on vaikea huomata muuten kuin oikein tarkasti katsomalla.
Hammasimplantti heiluu aavistuksen?Hammaslääkäriä?
13
7611
Vastaukset
- 988
Taitaa liikkua se viereinen oma hammas... Implanttihammas jos liikkuu, on se menetetty!
- heti_vaan
voi olla, että implanttihampaan ruuvi on löystynyt. Kannattaa mennä heti näyttämään.
- Anonyymi
Niin minullekin kävi. Kiristettiin.
- 713
Jos ruuvi on löystynyt, liikkuu se kruunu, ei implantti. Jos implantti liikkuu, on se irti luusta. Kumpi siis liikkuu?
- 5kymppinen
Helpointa on asian selvittämiseksi käydä näyttämässä "heiluvaa" implanttia hammaslääkärille.
- heiluva_hammas
Missä implanttisi on laitettu? Jos implantti heiluu silloin ruuvi ei ole kunnolla kiinni luussa ja se on menetetty.
Itselleni laitettiin neljä implanttia yläkertaan ja osa tuli pois itsekseen heilumisen jälkeen ja osan poisti lääkäri kun totesi tilanteen. Minun implanttini laitettiin Virossa CityMed -klinikalla. En suosittele.- halvalla_ei_hyvää
Minulle laitettiin 14 vuotta sitten 12 keinojuurta Suomessa ja kaikki ovat ihan kunnolla vieläkin paikoillaan. Tosin ne keinojuuret saivat ihan rauhassa luutua tekareiden alla 9 kuukautta ennen jatkotoimenpiteitä.
- Anonyymi
halvalla_ei_hyvää kirjoitti:
Minulle laitettiin 14 vuotta sitten 12 keinojuurta Suomessa ja kaikki ovat ihan kunnolla vieläkin paikoillaan. Tosin ne keinojuuret saivat ihan rauhassa luutua tekareiden alla 9 kuukautta ennen jatkotoimenpiteitä.
Missä laitettiin?
- Anonyymi
halvalla_ei_hyvää kirjoitti:
12 kpl. Yksi maksaa yli 2000€. 12 x 2000€ = 24 000 € ! Auton hinta.
- lkjlkhvgc
Implantti menee poistoon, hoitovirhe.
- hampipampi
Hei ap kirjoittaja. Miten kävi ?
- Anonyymi
Mites ap jakselee? Olis kiva tietää mitä kävi. Sama homma menossa.
- Anonyymi
Implantin (joka on juuressa elikkä luussa kiinni) ja kruunun liikkuminen eli heiluminen, lie eri asioita. Jos implantti liikkuu, niin ei ole juurtunut, kunnolla, näkisin. Jos kruunu liikkuu (eli ns näkyvä hammasosa) niin ehkä ruuvi hampaasta löystynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886