Pitkään paastottuani ja pohdiskeltuani olen tullut siihen tulokseen että ihan kaikki on syntiä!
Pohdinnan tulos
12
63
Vastaukset
- Lohdutusta
Kunhan löydät Kristuksen niin asiat alkavat selkiintyä.
Joh. 6:44
Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Jer. 31:3 Kaukaa ilmestyy minulle Herra: "Iankaikkisella rakkaudella minä olen sinua rakastanut, sentähden minä olen vetänyt sinua puoleeni armosta.
Hoos. 11:4 Ihmissiteillä minä heitä vedin, rakkauden köysillä; minä ikäänkuin nostin ikeen heidän leukapieliltänsä, kumarruin heidän puoleensa ja syötin. - Herätykseksi
Näin on, tässä pahan vallassa olevassa, saata naa tuomiokseen palvelevvan maailman touhussa ja politiikassa.
Johon mukautuneesti / osallisuudessa, lähes KAIKKI eri krist. kuntiin / yhdistyksiin lukeutuvatkin, siitä ULOS kutsuttuina, kuitenkin vieläkin elävät. Sen puolesta, kukin kaikellaan ja kaikkineen toimien ja vaikuttaen, sitä tuomioksi ja tuhoksi "pirun" hyväksi myllyä, kukin osaltaan / osallisena pyörittänen, myös yllä ja vallassa, valinnoillaan ja valtuuttamisilaan pitävästi.
Jeesuksen nimessä... Totuutta. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä, puhuva ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.- LisääLohdutusta
3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
- a---a
Huvittavinta on, että melko monen uskovan mielestä asia todellakin on noin. Tai vähintäänkin niin, että kaikki mistä he eivät syystä tai toisesta pidä, on syntiä.
- syntisynniksi
Tuo kommentti on syntiä.
- HuvitteleRauhassa
Omituinen asenne atella.
On mielestään pätevä kertomaan kuinka uskovien tulisi ajatella ja toimia.
Luuletko, että uskovilla ei ole tietoa omista ajatuksistaan ja Jumalan sanan ohjeistuksesta?
Uskovissa on maitoruokinnalla olevia lapsia ja ruisleipää syöviä eli uskossaan kasvaneita Jumalan lapsia.
Tietysti lapsella ja aikuisella tuleekin olla eroja henkisessä kasvussa myöskin.
Oliko ylläri?
- Tuulah
hyvin pätelty aloittaja. se todellakin on niin. teitpä/sanoitpa mitä vain on syntiä. olit tekemättä eli et, niin sekin on syntiä. synti tuli siellä aatamin ja eevan aikaan ja siitä asti se on ollut pysyvää ihmiskunnan keskellä. vain Jeesus Kristus on syntiemme sovittaja ja ilman häntä me kaikki jouduttaisiin kadotukseen.
- KTSEiKirj
Mut israelfanitus on toki poikkeus eix nii.
Jumalassa ei ole syntiä. Ihminen selviää elämästä vain luottamalla Jeesukseen.
Room. 7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
Biblia (1776) Sillä Kristus on minulle elämä, ja kuolema on minulle voitto.No onpas vanhalla tutulla veljellä hieno nimimerkki ja avatar. Oleks Espoon kyttiksellä hommissa? Kilon poliisi.
CIAo Jarmo! Paljastuin. Voi harmi! Nyt kaikki kaikkoo :-(
Olin taannoin HOK:n maitokaupassa ostoksilla. Senja tuli kauppaan ja kysyi tapansa mukaan kovalla äänellä: - Onks peruunii!?
Myyjä: - On.
Senja: - No tonni niitä!
Jookato, katojoo. Mä hiffasin et mun rohviilissa oli sittenkin käytössä lista (ei kuiteskaan tiitislista). Kartutan listaa jäiden polttelun ohessa :D
Erinomainen päätelmä, koska raadollisesti asia on juuri niin. Tämän raadollisuudenhan Jeesus toi esille vuorisaarnassa. Tämän tosiasian olisi hyvä myös Mikko Ainasojan käsittää tekojensa kautta vanhurskauteen pyrkimystensä keskellä. Ihminen ei oikeastaan kliinisesti ottaen tee muuta kuin syntiä. Ihminen on syntinen, elää synnissä ja tekee syntiä kaiken aikaa, jopa hallitsematonta ja tahdostamme täysin riippumatta, koska me emme nauti Jumalan virrassa olemisesta, vaan olemme siitä eronneet. Niin kauan kunnes täydellisyys tulee, niin kauan ihminen ei muuhun kykene kuin syntiin. TÄSTÄ SYYSTÄ JEESUS ON NIIN TÄREKÄ MEILLE!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707