Uskovako aina pelastuu? Jokainen joka sanoo minä uskon Jeesukseen - pelastuu.
Kastettu ja uskoo = pelastuu.
Olisko tuo ihan totta ? Sallikaa minun epäillä ... kuinka paljon katsotte uskon sisällöllä olevan merkitystä ?
Tarvitaanko uskossa järkeä?
Tämä aloitus on tarkoitettu yllä olevaan aiheeseen .. Siis: Mikä on uskon merkitys jos ajatellaan asiaa pelastumisen kannalta - ja jos uskon sisällöllä on merkitystä voisitte sanoa mielipiteenne siitä .. Jos alkaa juttu kääntymään liian paljon muualle niin olkaa niin mallikkaita että teette uuden aloituksen - kiitos.
Usko .. kuin usko riittää
Uskon-sanoma
1
<50
Vastaukset
- Exadventistiparka
"Uskovako aina pelastuu? Jokainen joka sanoo minä uskon Jeesukseen - pelastuu."
Kuka tuollaista sitten oikein väittää ?
En minä ainakaan ole kuullut kenenkään väittävän että esimerkiksi jokainen historiantutkija joka vakuuttuu Jeesuksen historiallisuudesta ja siis uskoo Jeesukseen, pelastuisi tuon uskon kautta.
Mistä oikein puhut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760