...niin mitä luulet, että hän olettaa sinusta?
Kun ulkomaalainen kuulee, että olet suomalainen...
8
67
Vastaukset
- PanoLiita
Jos olen mies, että olen väkivaltainen juoppo. Jos nainen niin että olen helppo pano.
- 419191927672
Varmaan nauraa ja pitää hölmönä ja helposti huijattavana. Näin ainakin mulle on muutamakin vierasmaalainen luonnehtinut kokemuksiaan suomalaisista.
Siksi mä aina sanonkin olevani jostain muualta, useimmiten Venäjältä tai Puolasta. - Hanu45
Jos virolainen kuulee että joku on suomalainen niin vorolainen ajattelee heti että onko sillä suomalaisella vielä jotain varastettavaa.
- tg54yh4h
"Tuossapa idiootti joka kustantaa minun ja koko sukuni elämisen maailman tappiin, ja jos se kieltäytyy niin sen omat viranomaiset rankaisee sitä."
Jotenkin noin se tuumii. - ja_ovat_oikeassa
Natsien liittolaisia 2. maailmasodassa, edelleen nurkkakuntaisia rasisteja ja fasisteja.
Kovasti negatiivisia vastauksia täällä... mutta jos asia on teidän mielestänne noin, näyttäkää itse positiivista esimerkkiä suomalaisesta jokapäiväisin esimerkein. Vasta sitten, kun ulkomaalaiset tottuvat läsnäoloosi ja asioimaan kanssasi, he saavat paremman kuvan kokemuksen kautta.
- Plörbsähdys
Mikäli kyseessä on nuori arjalais-germaaninen poika, niin minä en silloin luule mitään, eikä hän ehdi olettamaan mitään. Minä olen Alistaja, Rankaisija ja Häpäisijä ja minä olen RUSKEA LAKI!
Lakaisukone on silloin äkkiä hänen takanaan, suolikaasumaski painetaan hänen kasvoillensa ja hän onkin jo pian lakaisukoneen rikkasäiliössä näkemässä Ruskeaa Unta. Nuoruus on ohi ja vankeus alkaa!
Hän tulee heräämään Ruskeaan Todellisuuteen ja silloin on jo AIVAN LIIAN myöhäistä väittää vastaan kun mahtijärkäle lankeaa suuhun , salami täyttää rectumin ja solmuruoska sanelee olemassaolon armottomat ehdot! - Tällaistavaan
Kanadassa ainakin eräs naishenkilö ilahtui kovasti, kun kuuli että olemme suomesta. Sanoi vau! Ja alkoi todella innokkaasti kyselemään asioita. Pitkä tovi juteltiin.
Kanada muutoinkin aivan loistava maa, ihmiset muutoinkin ystävällisiä. Eli tässä tuli nyt edellisen reissun kokemuksesta vain vastaus kysymykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837