Liian monta romuläjää myyty asiakkaille jotka pettyneinä maksavat itsensä kipeäksi
HK- Auto Kokkola
19
6640
Vastaukset
- Epäluotettava
Valitettavasti tiedän tapauksen ja kierrän kaukaa.
- Romuksiajajat
Liian monta romuläjää on asiakkaat myynyt tai tunkenut vaihdossa liikkeelle. Nuo valehtelevat käyttäjät heti vastuuseen!
- paskaamyy
Olen boikotoinut tota liikettä jo kauan
- juss2i
On ollut boikotissa kauan.
- drdrjd
HAH! meinasin kirjoitta tosta tänne mutta moni kerkesi ensin. PASKA PAIKKA!!!
- paskojaON
Eihän myyjäs oo vikaa vaan, autonromut on kulutus tavaraa!
- sgsgf
HAH! huijari mikä huijari!
- gwrrgh
Mitäs siis on vikana? Halpis ei olekaan unelmien auto ?
- vanhakettu
On ostajan syy, jos tulee huijatuksi, sanoi eräs torikauppias minulle Teneriffalla.
- Huijariidiootti
On todellakin ostajan syy, jos täältä ostaa.
- rimmintie
Kusettaja
- kattonen
En suosittele pahimmalle vihamiehellenikään
- Anonyymi
Ei anna koeajaa autoja. Keksii tekosyitä miks ei saa koeajaa. Paperit kuulemma pitää ensin tehä sitten koeajo. Ja myy rikkinäisiä autoja ja ostajan haukkuu pystyyn Kierrän kaukaa
- Anonyymi
Sama huijaus jatkuu
- Anonyymi
Koe ajoin kerran vanhaa mersua. Tuntui hydraulisesti lukkiutuvan ohjauksen, menee suoraan tiellä. Semmoinen se mersu on kuulemma. Ei tullut kauppaa kun ei olisi vaihtoautosta saanut juuri mitään.
- Anonyymi
"reilua autokauppaa" ja vitut.
Myyjä kusettaa päin naamaa.- Anonyymi
Sehän onkin lestaaluetta joten ei yllätä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän onkin lestaaluetta joten ei yllätä...
Metka paikka. Jos on tylsää niin mene hk autoon ostelee.
- Anonyymi
Reilusta autokaupasta ei tietoakaan. Myy hajonneita romuja ja kehuu täysin ajokuntoisiksi ja hienoiksi. Korjauskustannukset monta tonnia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845137Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253460Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin81959Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2601441- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731068