1. Mikä tytöissä kiinnostaa eniten?
2.Mitä katsot tytössä ensimmisenä?
3.kuinka iso kalu siinulla on?
4.kumpi o tärkeäpmi ulkonäkö vai luonne?
Gallup Pojille!!
5
176
Vastaukset 5
- Tänkeskuteluntekijä
1. Tissit pimppa ja perse
2.Tissejä ja persettä
3. Löysänä5-7 erektiossa 10-12
4. Molemmat :) - Nephew
1. Kauneus ja kiihottavuus
2. Melonit, nenä ja hiukset
3. Löysänä 7-10, jäykkänä 16-23
4. Molemmat - pamppua
1 tullessa tissejä, mennessä perseeen.
2 naaman tissit perseen
3 18cm
4 naidessa selviää se lopullinen luonne - älkäätappako98
1. kokonaisuus. en oo ite sellanen et kuolaisin joka ikisen tytön perää vaa sil perusteel et sil on hyvät tissit/hyvä perse
2. kasvoja
3. 20 cm
4. saatan nyt kuulostaa pinnalliselt, mut mun on sanottava: ulkonäkö. toki luonnekii on todella tärkee asia, mut jos nyt puhutaa suoraa, en haluais olla yhes sellasen tytön kans joka ei mun mielest näytä hyvält. kaveri voin kyl jokatapaukses olla - Suufriikki
1. Suu
2. Silmiä
3. 18cm
4. Ulkonäkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411967Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101355- 1051108
- 103930
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku14568Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511