Miksiköhän konkurssiin verotetetut yrittäjät eivät ole kiinnostuneet mm. virastotalojen ja muiden kommunialojen vessojen siivouksesta?
Jonkunhan sitä pitää siivota SDP-virkamiesten sotkemat vessatkin.
Ja kun kerran nämä "baskahommat" ei kiinnosta... tämä tietää oitis karenssia:
ansiossidonnaista ay-väelle ja ex-yrittäjäväelle karenssia.
Noin yleensä ottaen uskon että Suomesta löytyy kyllä myös siivousaloille työntekijöitä, kunhan palkkaus on tasa-arvoista muihin Suomalaisiin verrattuna esim. Stubb... eikä paikkoja täytetä ulkomaalaistaustaisilla työntekijöillä.
Pitää myöskin muistaa että pakottamalla ei mitään hyvää aikaan saada: "arbeit macht frei" kalskahtaa todellakin pahalta kun portista pakottamalla töihin patistetaan.
MIKSI VIRASTOTALOJEN BASKOJENSIIVOUS KIINNOSTA?
345346345345234234
2
<50
Vastaukset
- sdfgergsdfgsdfg
Haistakaa...
https://www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ - asdfwefw4rthyj
Ja ihmettelevät miksi hommat ei kiinnosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt384496Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522409Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481452- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 60931