Olin 2 viikkoa kuumeessa, välillä kotona välillä sairaalassa. Oireet olivat kuume, päänsärky, tasapainon puutos, kasvojen toisen puolen tunnottomuus,kuulon menetys, maku- ja hajuaistin puutos, sekä toisen silmän kaksoiskuvat. Verikokeita, virtsanäytteitä, vatsan ultra, likvornäyte ja pään magneettikuvat eikä mitään. Noh kuume lopulta kuitenkin laski, mutta neurologiset oireet eivät ainakaan kokonaan hävinneet, helpottivat kyllä. Kuume pysyi melkein viikon poissa. Eilen illalla tuli oikealle puolelle selkään hervoton selkäkipu, ajattelin vain, että joku lihasjumi se vaan on ja annoin olla. Tänään sitten nousi kuume 38.1, vaikka olin ottanut päänsärkyyn jo 600mg ibuprofeiinia ja 1000mg paracetamolia, selkä edelleen hervottoman kipeä ja kuulokin meni jälleen. Kaiken tämän lisäksi olen juonut tänään lähes 3 litraa vettä, mutta mitään ei ole tullut ulospäin, eli siis olen käynyt vessassa viimeksi yli 10 tuntia sitten ja minkäänlaista pissahädän tunnetta ei missään välissä ole ollut. Voiko siis munuaisissa olla jotain vikaa? Ja mihin kroppa sen nesteen sitten kasaa, jos se ei kerta tule ulos? Ja olen siis nuori ihminen, joten olisi tästä kiva parantuakin joskus. Niin ja tosiaan painokin tippunut sairastelun aikana 8kg, kun ruoka ei oikein mene alas, pahimmillaan mikä meni alas tuli myös ylös.
Mitähän sairautta tääkin on?
Kesälomasairastaja
2
<50
Vastaukset
- huonoltavaikuttaa
Mene lääkäriin takaisin.Ei tuo ole normaalia,ettei edes pissaa tule!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486