Miehelle kelpaisi ulkonäön perusteella suurin osa naisista treffeille, ja treffeillä sitten katsottaisiin tarkemmin, sopivatko ominaisuudet ja vaatimukset yhteen, koska niitä ei oikein ensinäkemältä tiedä. Naiselle taas kelpaa vain hyvin hyvin pieni osa miehistä, koska nainen haluaa jännäseksikemiaa, jonka nainen mittaa heti ensikohtaamisessa. Koska valinta on siis joka tapauksessa naisen, on parempi, että aloitteen teko jätetään suosiolla hänelle.
Aloitteen teko on naisen tehtävä
39
111
Vastaukset
- surualiikaa
Ja minä naisena vastaan, että olen sen verran vanhanaikainen etten koskaan tule tekemään aloitetta. Se on miehen tehtävä. Tällä hetkellä en kyllä odota aloitetta keneltäkään, koska on niin paljojn pohdittavaa omien sukukaisten tilanteisiin liittyen.
"Ja minä naisena vastaan, että olen sen verran vanhanaikainen etten koskaan tule tekemään aloitetta. Se on miehen tehtävä."
Miksi? Perustelut, kiitos.- ajatteleva.mies.1234
Ja varmaan ostat kaupasta mitä myyjä tarjoaa, ja teet kavereiden kanssa mitä kaverit ehdottavat, ja pukeudut niin kuin trendilehti neuvoo, koska omien valintojen tekeminen on naiselle mahdotonta. Otat myös mielipiteesi muilta, esimerkiksi sen että aloitteen teko on miehen tehtävä, koska omien ajatusten muodostaminen ei naiselta onnistu. Niinkö?
- rauhallisetaskeleet
Enpä todellakaan! Minä olen vahvasti oman tieni kulkija. Tällä hetkellä haluan olla yksin. Aika näyttää kohtaanko sellaisen ihmisen, jonka kanssa haluan elämäni jakaa.
- Eipässelitellä
"Ja minä naisena vastaan, että olen sen verran vanhanaikainen etten koskaan tule tekemään aloitetta. Se on miehen tehtävä. "
No signal on varmasti myös ihan ok että nainen hoitaa kotityöt ja lapset? Sehän on naisen tehtävä.
Myönnä pois vaan: Et tee aloitteita, koska olet liian laiska tai et halua ottaa riskejä. Sinulla ei ole tarpeeksi kanttia kohdataksesi mahdollisia pakkeja.
Ehdottomasti hyvä idea. Ainoa ongelma on se, että naiset ovat niin arkoja paskahousuja, etteivät uskalla tehdä aloitteita.
- Olet_pelottava
En tarkoita nyt tätä kommenttiasi mutta useita muita kommenttejasi. Miksi olet niin naisvastainen? Perusteluksi ei käy yleistys että naiset haluavat vain rahaa ja komean miehen, sillä maailmassa ei riitä kaikille naisille kyseistä miestä. Ja silti usea nainen on onnellisessa suhteessa.
Haluan tietää, onko joku nainen tehnyt väärin sinua kohtaan? Ehkä sinun kannattaisi käydä terapiassa tai jossain, vihasi naisia kohtaan alkaa kuulostamaan pakkomielteisen pelottavalle.
Ja roikut aina näillä palstoilla, kirjoittamassa erityisen haukkuvaa vihapuhetta naisia kohtaan.... Miksi? Eikö sinun pitäisi olla jossain muualla, löytämässä miestä itsellesi kun naiset on niin kamalia? Olet_pelottava kirjoitti:
En tarkoita nyt tätä kommenttiasi mutta useita muita kommenttejasi. Miksi olet niin naisvastainen? Perusteluksi ei käy yleistys että naiset haluavat vain rahaa ja komean miehen, sillä maailmassa ei riitä kaikille naisille kyseistä miestä. Ja silti usea nainen on onnellisessa suhteessa.
Haluan tietää, onko joku nainen tehnyt väärin sinua kohtaan? Ehkä sinun kannattaisi käydä terapiassa tai jossain, vihasi naisia kohtaan alkaa kuulostamaan pakkomielteisen pelottavalle.
Ja roikut aina näillä palstoilla, kirjoittamassa erityisen haukkuvaa vihapuhetta naisia kohtaan.... Miksi? Eikö sinun pitäisi olla jossain muualla, löytämässä miestä itsellesi kun naiset on niin kamalia?Olisit voinut vastata mielummin kommenttiini ja kertoa miksi naiset eivät uskalla tehdä aloitteita. Mutta se taisi olla liian ylivoimaista?
"Miksi olet niin naisvastainen? Perusteluksi ei käy yleistys että naiset haluavat vain rahaa ja komean miehen, sillä maailmassa ei riitä kaikille naisille kyseistä miestä. Ja silti usea nainen on onnellisessa suhteessa."
Kyllä nimen omaan vastasit omaan kysymykseesi ja se kelpaa vastaukseksi. Jokaiselle naiselle ei tietysti riitä komeinta ja rikkainta miestä. Naisten harrastaman hypergamian idea on se, että miehen pitää olla naista parempituloisempi, enemmän tai vähemmän.
"Haluan tietää, onko joku nainen tehnyt väärin sinua kohtaan? Ehkä sinun kannattaisi käydä terapiassa tai jossain, vihasi naisia kohtaan alkaa kuulostamaan pakkomielteisen pelottavalle."
Ei pelkästään minua kohtaan vaan monia muitakin miehiä kohtaan. Tasa-arvo ei toteudu parisuhdemarkkinoilla. En minä vihaa naisia.
"Ja roikut aina näillä palstoilla, kirjoittamassa erityisen haukkuvaa vihapuhetta naisia kohtaan.... Miksi?"
Asioista eri mieltä oleminen ei edelleenkään ole vihapuhetta. Vihapuheeksi väittäminen on yksi (sinkunkin osallasi epäonnistunut) yritys mitätöidä toisen mielipiteitä. Sitä paitsi, jos et pysty kumoamaan väitteitäni, niin olen oikeassa. Kommenttisi on pelkkää henkilöhyökkäystä.
"Eikö sinun pitäisi olla jossain muualla, löytämässä miestä itsellesi kun naiset on niin kamalia?"
En ole homo.
- 1212
Eli 5% miehistä saisivat kaikki aloitteet.
Muut eivät saisi mitään.Näin siinä kävisi, koska naiset yrittävät omasta tasostaan riippumatta aina saada tasokkaimman miehen.
Hyvä puoli tuossa olisi kuitenkin se, että ei muodostuisi parisuhteita, joissa mies olisi naiselle ns. kakkos- tai kolmosvaihtoehto, tai jopa aisuri.
Osa nykyisistä parisuhteista on syntynyt miesten liian sinnikkään yrittämisen tuloksena ja rahan avulla, jonka tuloksena naiset ovat parisuhdehuoria ja elävät miesten rahoilla.- 1218
Jos ei kuitenkaan saa niin parempi sentään säästää iskuyrityksiin menevä aika. Ei naisen saanti sillä edisty, että tekee aloitteita naisille, joille ei kelpaa.
- 1218
super-atm kirjoitti:
Näin siinä kävisi, koska naiset yrittävät omasta tasostaan riippumatta aina saada tasokkaimman miehen.
Hyvä puoli tuossa olisi kuitenkin se, että ei muodostuisi parisuhteita, joissa mies olisi naiselle ns. kakkos- tai kolmosvaihtoehto, tai jopa aisuri.
Osa nykyisistä parisuhteista on syntynyt miesten liian sinnikkään yrittämisen tuloksena ja rahan avulla, jonka tuloksena naiset ovat parisuhdehuoria ja elävät miesten rahoilla.Tasokkaampi on vain super-mäti mies.
- 1qqqq1
Moni mies kuvittelee että olisi mukavaa kokea naisen aloitteellisuus ja aktiivisuus mutta se on enemmänkin haitaksi. Sen kun ensin kokee niin pokailu on entistä vaikeampaa.
Johtunee siitä, että naiset iskevät ainoastaan tasoaan huomattavasti parempia miehiä. Realistisuus puuttuu heiltä täysin.
- 1qqqq1
super-atm kirjoitti:
Johtunee siitä, että naiset iskevät ainoastaan tasoaan huomattavasti parempia miehiä. Realistisuus puuttuu heiltä täysin.
No itselleni kävi ikävästi niin että exemäntä joka on itseäni tasokkaampi hoiti pokailun. Ja tuon kokeneena olen nostanut itseni niin huojuvalle jalustalle ettei ns. normaali pokailu kiinnosta.
1qqqq1 kirjoitti:
No itselleni kävi ikävästi niin että exemäntä joka on itseäni tasokkaampi hoiti pokailun. Ja tuon kokeneena olen nostanut itseni niin huojuvalle jalustalle ettei ns. normaali pokailu kiinnosta.
Aivan. Niin voi käydä myös miehille, mutta harvinaisempaa se niin päin on.
super-atm kirjoitti:
Aivan. Niin voi käydä myös miehille, mutta harvinaisempaa se niin päin on.
Mullakin kriteerit nousi heti, kun huomattavan tasokkaan oloinen nainen pokas mut.
wlfwd kirjoitti:
Mullakin kriteerit nousi heti, kun huomattavan tasokkaan oloinen nainen pokas mut.
Oma taso kannattaisikin minusta suhteuttaa aina siihen vastakkaisen sukupouolen keskimääräiseen tasoon, johon on joskus ollut mahdollisuudet.
Naisten kannattaisi lisäksi ottaa huomioon se, että melko korkean tasoinen mies voi haluta seksiä, mutta parisuhteeseen sellaista on vaikeampi saada.
- ätmel
Aika surkea tapaus kyllä semmoinen nainen, joka ei saa edes aloitetta tehtyä!
- Joku_taso_hei
Ei susta voi väkisin kiinnostua. Myös humalassa ollessaan on naisen hyvä pitää tolkku mukana.
- KaunisNainen20
Miehet on niin rumia että ei kannata alotteita tehdä. Harvassa miehessä on jotain hyvää, olette sen täällä todistaneet että miehillä on mielevikaisuutta ihan liikaa.
- ruiskukkanen
Olen naisena tehnyt aloitteita miehille eli voisitteko lopettaa monikkomuodon "naiset"?
Mulle todellakin kelpaa ihan arkinen mies eikä työttömyys ole este alkuunkaan. Riittää että pärjää pienelläkin rahalla ja osaa nauttia pienistäkin asioista. Eikä mulla ole tiettyä ulkoista ihannetta miehestä, korvien väli on tärkein.
Kuitenkin se suurin miinus on jos miehellä ei ole toiveita ja haaveita tulevaisuudelle. Mä en hänen ainoa tulevaisuuden asia olla.
Se mikä on mun markkina- arvo on miesten mielestä niin se heidän on itse arvioitava.
Mua saa lähestyä ja sen teen myös itsekin mutta harkiten. En ole iskemässä sänkyseuraa.- ätmel
Telepaattisia viestejä ei lasketa aloitteiksi.
- äläainavalita
ätmel kirjoitti:
Telepaattisia viestejä ei lasketa aloitteiksi.
Terapiaa sä ätmel olet vailla sori vaan.
Sun jutut täyttä epätoivoista ähkimstä.
Lopeta liika yksinäinen palstapähkäily ja ala elämään koneen ulkopuolella.
Olet sitä ihmistyyppiä joille ongelmia kasaantuu peräpukamilla. Ruokit itse pahaa oloasi koko ajan.
Mikä vuosi olet jotain hyvää jostakin naisesta sanonut?
Kykenetkö rakastamaan itseäsi lainkaan?
- 14plus13
Jos naiset tekisivät aloitteita, niin silloinhan niitä menisi ensisijaisesti komeille miehille. Tällöin mukaan tulisi myös aloitekyvyttömiä pelkurimiehiä. Mikä järki siinä olisi?
Aloitteen teko on miehen tehtävä siitä syystä, että siinä karsiutuvat pois munattomat miehet. Naisen lähestyminen on miehen peruskyky, jota ilman miehen ei kuulukaan päästä lisääntymään. Kun aloite on miehen vastuulla, niin tavallisen näköiset ja vähän rumemmatkin miehet voivat menestyä, kunhan vain on rohkeutta, sosiaalisia kykyjä ja sopivan rento asenne elämään. Sellaisten miesten lisääntyminen on yhteisölle ja ihmislajille hyväksi.- Koodi.nimi
super-atm kirjoitti:
Eli aivottomat ekstrovertit pääsevät lisääntymään. Onneksi olkoon logiikastasi.
Syrjäänvetäytyviä introverttejä ei olla koskaan arvostettu seksuaalipreferenssinä.
On järin kummaa, että tällainen geneettinen(?) ominaisuus on tullut näinkin yleiseksi. Koodi.nimi kirjoitti:
Syrjäänvetäytyviä introverttejä ei olla koskaan arvostettu seksuaalipreferenssinä.
On järin kummaa, että tällainen geneettinen(?) ominaisuus on tullut näinkin yleiseksi.Seksiä naiset haluavat ekstrovereilta. Mutta joku fiksu, mukava ja rikas introvertti voi olla hyvä elättäjä ja isä lapsille. Ehkä geneettisistä johtuu että naiset lisääntyvät jännämiesten ,komeiden miesten yms. meuhkaajien kanssa ja eroavat kun huomaavat ettei pelkästään seksuaalista kiinnostusta herättävillä ominaisuuksilla nykymaailmassa pärjää. Joskus aikojen alussa ja apinoiden keskuudessa uroksen kovaäänisyys, koko ja fyysinen voimakkuus on ollut se asia, josta on oikeasti ollut hyötyä (muutenkin kuin pillun saamisen suhteen).
Introverttiys ei johdu pelkästään geeneistä vaan myös kasvuympäristöstä. Uskoisin että somen, verkkopelien yms. yleistyessä ihmisten todellinen toistensa tapaaminen kasvotusten on vähentynyt huomattavasti ja se vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen.- Tiedäppäsinäse
super-atm kirjoitti:
Seksiä naiset haluavat ekstrovereilta. Mutta joku fiksu, mukava ja rikas introvertti voi olla hyvä elättäjä ja isä lapsille. Ehkä geneettisistä johtuu että naiset lisääntyvät jännämiesten ,komeiden miesten yms. meuhkaajien kanssa ja eroavat kun huomaavat ettei pelkästään seksuaalista kiinnostusta herättävillä ominaisuuksilla nykymaailmassa pärjää. Joskus aikojen alussa ja apinoiden keskuudessa uroksen kovaäänisyys, koko ja fyysinen voimakkuus on ollut se asia, josta on oikeasti ollut hyötyä (muutenkin kuin pillun saamisen suhteen).
Introverttiys ei johdu pelkästään geeneistä vaan myös kasvuympäristöstä. Uskoisin että somen, verkkopelien yms. yleistyessä ihmisten todellinen toistensa tapaaminen kasvotusten on vähentynyt huomattavasti ja se vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen.Ei introverttiys tee kenestäkään sen fiksumpaa tai mukavampaa. Samanlaisia kusipäitä heistäkin löytyy.
Tiedäppäsinäse kirjoitti:
Ei introverttiys tee kenestäkään sen fiksumpaa tai mukavampaa. Samanlaisia kusipäitä heistäkin löytyy.
En ole niin väittänytkään. Vaihtoehtona sellaisenkin kerroin. Usein jos kiimavietin viemällä naisella vaihtoehtoina on ekstrovertti mies (luonteella ei niin väliä), tai fiksu ja mukava, mutta introvertti mies, niin nainen valitsee sen ekstrovertin.
- muttamutta
Tiedäppäsinäse kirjoitti:
Ei introverttiys tee kenestäkään sen fiksumpaa tai mukavampaa. Samanlaisia kusipäitä heistäkin löytyy.
Mutta introvertit ovat tilastollisesti keskimääräistä älykkäämpiä kuin ekstrovertit.
- supar-atm
muttamutta kirjoitti:
Mutta introvertit ovat tilastollisesti keskimääräistä älykkäämpiä kuin ekstrovertit.
niin mutta olen narsisti, ja se menee paremmin naisiin. Minulla 0nj 16,6 cm.
- womens.job
Samaa mieltä aloituksen kanssa, nainen tekee päätöksen miehen kelpuuttamisesta muutenkin niin miksi ei tekisi myös sitä suoraa aloitetta ilman että joutuisi odottelemaan epävarmaa miehen lähestymistä jota ei ehkä koskaan tule..
- Tiedäppäsinäse
Kyllähän miehet voivat lopettaa alotteiden teon jos eivät niitä halua tehdä.
Ymmärrättehän että seurauksena olisi lähinnä se että naiset kerääntyisivät yhä enemmän ja enemmän panorinkelöimään niiden muutamien alfamiehien luokse, joita pitävät lähetymisen arvoisina?Enpäs Tiennytkään Tuota, Että Sitten Oikein KAIKKI Naiset Tuon Seurauksena Noin Toimisivat.....Eli Siinä Sitten Oikein Rinkilöitäisiin Ihan Vain Tuon Seurauksena, Kun Lähestymisen Arvoinen Tarkoittaa KAIKILLE Naisille Sitten Sitä Yhtä....Oh-Hoh. 8-0
No vitsi...vitsi, eli tietynlaiset naiset varmaan kerääntyisivät rinkilöimään, mutta se voisi olla ihan hyväkin juttu......monestakin syystä. ;)- punatukkasisun
MGTOW kirjoitti:
Enpäs Tiennytkään Tuota, Että Sitten Oikein KAIKKI Naiset Tuon Seurauksena Noin Toimisivat.....Eli Siinä Sitten Oikein Rinkilöitäisiin Ihan Vain Tuon Seurauksena, Kun Lähestymisen Arvoinen Tarkoittaa KAIKILLE Naisille Sitten Sitä Yhtä....Oh-Hoh. 8-0
No vitsi...vitsi, eli tietynlaiset naiset varmaan kerääntyisivät rinkilöimään, mutta se voisi olla ihan hyväkin juttu......monestakin syystä. ;)Hahhahhaa. Naiset luulevat, mutta näkevät kuka istuu seurassasi! Punatukkainen betoniraudoittaja. Ahhahhaa. Turhaa luulevat mitään. Kaikki naiset POIS! puspus
punatukkasisun kirjoitti:
Hahhahhaa. Naiset luulevat, mutta näkevät kuka istuu seurassasi! Punatukkainen betoniraudoittaja. Ahhahhaa. Turhaa luulevat mitään. Kaikki naiset POIS! puspus
Meni ohi, siis en nyt ihan tajunnut.....missäköhän vika...? ;D
Tarkoitus oli sanoa, että eihän tuollainen "honey pot" olisi välttämättä huono tilanne.....voisihan sitä sitten kunmastella ja ihmetellä sinisillä silmillä miten ja ketkä noin toimivat, kuin "tarina" kertoi........kuka on ruorissa ja mikä purtta keinuttaa.... ;)
- kokokokokokok
Samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102318
- 661435
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321218Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971155- 111118
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671055Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43918