Kreikkalaiset: "Me voitimme"

Sittenneljäs

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hävittiin
    • VesaKaitera

      Kyllähän Kreikka on saamassa suuremman lisälainen, kuin mitä se oli havitellut, mutta hyvin tiukoin ehdoin. Yksityistämiseen tulee panna Kreikassa kosolti lisää vauhtia, mikä ei varman miellytä Syrizan kannattajia. Uskon, että Kreikan suurimmalla hallituspuolueella tulee vielä kova työ yritää pitää omat joukkonsa kurissa. Tässä vaiheessa ennustan kuitenkin, että Kreikka nielee karvaat pillerinsä ja hyväksyy parlamentissaan euroalueen ja velkojien ehdot. Näin se saisi lisälainansa. PS:lla tulisi Suomessa suuria ongelmia uuden tilanteen nielemisessä. Luulen kuitenkin, etteivät Perussuomalaiset tämän asian vuoksi lähde hallituksesta.

      • josjoo

        Kreikka ollut jo sata vuotta konkursissa ja maksattanut velkansa ja elämisensä muilla ja nyt hölmöt antaa vaan entistä enemmän rahaa tuhlattavaksi.


      • Älä.nyt.viitsi

        VesaKaitera, kyllä Kreikka lupaa vaikka kuun taivaalta saadakseen rahansa mutta mitä väliä sillä on vaikka millaisia lakeja säädetään kun ei niitä lakeja valvota eikä noudateta?!

        Viisi vuotta Kreikka on vedättänyt EU:ta ja tehnyt vain nimellisiä uudistuksia. Nyt muka sitten tuo umpikiero porukka tekisi mitä lupaisi?!


    • Hyvåps

      Sama se ketä äänsetää rahan tulo on varmaa.

      • kauppakäy

        Kreikkalaiset itkee myöhemmin, Saksa käy hakemassa omansa pois vaikka panssarivaunuin.


    • EU-koira

      Nöyryyttivät Suomea. Nöyryyttivät persuja.

      • Ihan sama, kunhan Persuja nöyryytetään :P


    • VainEnääHäviäjiä

      Otsikointi on vaikea laji palstalla näköjään.

      Tässä Kreikka hölmöilyssä ei ole voittajia - enää. Riskillä Kreikkaa ja muita kriisimaita lainoittaneet olivat voittajia, kun veronmaksajien varoin heidän riskinsä ja voittonsa otettiin veronmaksjien piikkiin, eli maksettiin riskipelurit selville vesille.

    • Lapiomiesduunari

      Eikun laatimaan neljättä tukipakettia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      94
      2578
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      186
      1661
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      79
      1608
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1350
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      1002
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      837
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      810
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      749
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      690
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      688
    Aihe