Spot-a-shop.fi. Onko kukaan käyttänyt?

Mimma9_2

Törmäsin facessa tällaiseen nettisivuun kun www.spot-a-shop.fi. Onks kellään mitään kokemuksia, onks luotettava?

19

4740

Äänestä

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blogspöt

On kokemusta, kannattaa välttää, on epäluotettava

• Mimma9_2

Tilasin sandaalit sandaalit spot-ashopista joka välittu mut zalandon sivuille tekemään ostoksen niin kuin vaikka vertaa.fi tekee. Miten mielestäsi epäluotettava? Sain tilausvahvistuksen Zalandolta ihan normaalisti.

• 136

Jotenkin tuo tuntuu epäillyttävältä.

• MiraK

Minä ainakin löysin halvimmat Converset tuota kautta ja toimi hyvin :)

• Mikko.K

Spot a shop on täysin luotettava. Käytän itse sitä aina ostaessani netistä vaatteita. Sehän siis ei itse myy mitään joten ei ole mitään epäluotettavaa siinä. Se itseasiassa etsii alennuksia luotettavista nettikaupoista jotta saisit aina parasta halvemmalla.

• Annuli_11

Olen käyttänyt kerran ja kyllä se on luotettava, ainakin oman kokemuksen mukaan. Palveluhan toimii just silleen et se hakee eri verkkokaupoista tuotteita yhdelle verkkosaitille, mikä on ainakin mun mielestä helpompaa kuin surffailla verkkokauppojen sivuilla erikseen tuotteita metsästämässä... varsinainen ostos tehdään sitten tuotetta myyvän verkkokaupan sivulla ko verkkokaupasta.

• Tiinakesä

Lopulta teet tilauksen käyttämällä Zalando tai muu paikka, jossa tuote on todella saatavilla. Joten se on 100% turvallinen ja olen käyttänyt sitä pari kertaa itse.

www.spot-a-shop.fi

• Tyytyväinen_spot

Spot-a-shop on parasta, mitä meikäläisen kaltaiselle satunnaiselle vaateostajalle on tapahtunu! Aina löytyy halvalla hyvää tavaraa. Toihan on vähän niinkun momondo tai ebookers lennoissa, hakee sulle halvimmat sun tarpeeseen kaikilta tarjoajilta...

• Huo901234569
        Tyytyväinen_spot kirjoitti:

Spot-a-shop on parasta, mitä meikäläisen kaltaiselle satunnaiselle vaateostajalle on tapahtunu! Aina löytyy halvalla hyvää tavaraa. Toihan on vähän niinkun momondo tai ebookers lennoissa, hakee sulle halvimmat sun tarpeeseen kaikilta tarjoajilta...

Mietin just tätä spotia ja vähän googlailin, ja löytyi tää ketju! Eikä! Jollain muullakin huonoja kokemuksia! En tykkää tästä sivustosta! Valikoimassa ei näy kaikkia ja itse nettikaupasta löytyi parempia ja halvempia. Epäluotettava tässä mielessä siis. Muutenkin tosi sekava tää spotshop. Jotenki tähän sivustolle on koottu kaikki aletuotteet, joita kukaan ei ole halunnut ostaa. Itse tein pari ostosta tän välityksellä kun olivat muka alesta ja jäi kyllä hiukan pas... maku suuhun :/ en voi suositella tätä! Nää pari tuotetta jääneet käyttämättä ja lojuu kaapissa. Harmittaa etten palauttanut niitä. Melkein 100 e kaivoon. Tarkkana pitää olla jos tätä sivustoa käyttää.... eikä hullaantua alesta joka on täysin kauppojen kikkailua. Ne tuotteet ei tosissaan oo edes edullisempia tms..

• spottailija
        Huo901234569 kirjoitti:

Mietin just tätä spotia ja vähän googlailin, ja löytyi tää ketju! Eikä! Jollain muullakin huonoja kokemuksia! En tykkää tästä sivustosta! Valikoimassa ei näy kaikkia ja itse nettikaupasta löytyi parempia ja halvempia. Epäluotettava tässä mielessä siis. Muutenkin tosi sekava tää spotshop. Jotenki tähän sivustolle on koottu kaikki aletuotteet, joita kukaan ei ole halunnut ostaa. Itse tein pari ostosta tän välityksellä kun olivat muka alesta ja jäi kyllä hiukan pas... maku suuhun :/ en voi suositella tätä! Nää pari tuotetta jääneet käyttämättä ja lojuu kaapissa. Harmittaa etten palauttanut niitä. Melkein 100 e kaivoon. Tarkkana pitää olla jos tätä sivustoa käyttää.... eikä hullaantua alesta joka on täysin kauppojen kikkailua. Ne tuotteet ei tosissaan oo edes edullisempia tms..

Oon ite tilannu tätä spotashopin kautta jo ari vuotta ja ei mitään valittamista. Kyseessähän on sama konsepti kun esim. vertaa.fi tai hintaseuranta, spotashop on vaan alevaatteille. Palutan itse aina yli puolet ostoksistani, mutta jos ei sitä jaksa tehdä niin kannattaa mennä kivijalkaan ;)

• Miira.L
        Huo901234569 kirjoitti:

Siinä vaiheessahan se on sen tuotteen myyjän vika jos tuotteet olivat huonoja. Eikä varmastikkaan näy jokaista tuotetta mitä etsit jos se ei ole sillä hetkellä alessa

• Muffendale
    • Zombiesmurffi

Usein esim. Stockmann ilmoittaa alennuksista kaikille tuotteille niin, että alla on teksti "ei koske canada goosea". Tämä sen vuoksi, että niitä ei saa myydä alennuksella. Saman tiedon sain myös partioaitasta. Menee kuulemma heti myyntiluvat jos laittaa aleen.

• Ninnula

Siis eihän tää spot a Shop oo itte kauppa vaan enemmänkin hakukone mistä löytää aletuotteita eri verkkokaupoista. Mä löysin ainakin pari hupparia alella joita en kyl bongannut suoraan zalandosta

• Runos

Olen kerran erehtynyt käyttämään sport - a. - shop: in palveluita
      Hyvin epämääräinen yrittäjä kyseessä.
      Rapi käyttää itse naisten vaatteita.
      Ja ei osaa edes kirjoittaa.
      Nuuskii palautettuja naistenvaatteita = perverssi

• Muualta

Tämä firma ottaa jokaisesta ensimmäisestä tilauksesta tiedon mukaan 20% tilauksen loppusummasta. seuravista tilauksista vähemmän. Tästä syystä liikevaihtoon niin iso! Nettitilaajia riittää maailmalla....

• Anonyymi

Onko mennyt konkkaan viime vuonna

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      60
      1059
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1034
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      882
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      812
    5. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      60
      810
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      124
      795
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      689
    8. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      52
      674
    9. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    10. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      625
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      620
    12. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      83
      586
    14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    15. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      575
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      128
      573
    17. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    18. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      568
    19. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      11
      529
    20. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      527
    Aihe