Törmäsin facessa tällaiseen nettisivuun kun www.spot-a-shop.fi. Onks kellään mitään kokemuksia, onks luotettava?
Spot-a-shop.fi. Onko kukaan käyttänyt?
19
4467
Vastaukset
- blogspöt
On kokemusta, kannattaa välttää, on epäluotettava
- Mimma9_2
Tilasin sandaalit sandaalit spot-ashopista joka välittu mut zalandon sivuille tekemään ostoksen niin kuin vaikka vertaa.fi tekee. Miten mielestäsi epäluotettava? Sain tilausvahvistuksen Zalandolta ihan normaalisti.
- 136
Jotenkin tuo tuntuu epäillyttävältä.
- MiraK
Minä ainakin löysin halvimmat Converset tuota kautta ja toimi hyvin :)
- Mikko.K
Spot a shop on täysin luotettava. Käytän itse sitä aina ostaessani netistä vaatteita. Sehän siis ei itse myy mitään joten ei ole mitään epäluotettavaa siinä. Se itseasiassa etsii alennuksia luotettavista nettikaupoista jotta saisit aina parasta halvemmalla.
- Annuli_11
Olen käyttänyt kerran ja kyllä se on luotettava, ainakin oman kokemuksen mukaan. Palveluhan toimii just silleen et se hakee eri verkkokaupoista tuotteita yhdelle verkkosaitille, mikä on ainakin mun mielestä helpompaa kuin surffailla verkkokauppojen sivuilla erikseen tuotteita metsästämässä... varsinainen ostos tehdään sitten tuotetta myyvän verkkokaupan sivulla ko verkkokaupasta.
- Tiinakesä
Lopulta teet tilauksen käyttämällä Zalando tai muu paikka, jossa tuote on todella saatavilla. Joten se on 100% turvallinen ja olen käyttänyt sitä pari kertaa itse.
www.spot-a-shop.fi - Tyytyväinen_spot
Spot-a-shop on parasta, mitä meikäläisen kaltaiselle satunnaiselle vaateostajalle on tapahtunu! Aina löytyy halvalla hyvää tavaraa. Toihan on vähän niinkun momondo tai ebookers lennoissa, hakee sulle halvimmat sun tarpeeseen kaikilta tarjoajilta...
- Huo901234569
Tyytyväinen_spot kirjoitti:
Spot-a-shop on parasta, mitä meikäläisen kaltaiselle satunnaiselle vaateostajalle on tapahtunu! Aina löytyy halvalla hyvää tavaraa. Toihan on vähän niinkun momondo tai ebookers lennoissa, hakee sulle halvimmat sun tarpeeseen kaikilta tarjoajilta...
Mietin just tätä spotia ja vähän googlailin, ja löytyi tää ketju! Eikä! Jollain muullakin huonoja kokemuksia! En tykkää tästä sivustosta! Valikoimassa ei näy kaikkia ja itse nettikaupasta löytyi parempia ja halvempia. Epäluotettava tässä mielessä siis. Muutenkin tosi sekava tää spotshop. Jotenki tähän sivustolle on koottu kaikki aletuotteet, joita kukaan ei ole halunnut ostaa. Itse tein pari ostosta tän välityksellä kun olivat muka alesta ja jäi kyllä hiukan pas... maku suuhun :/ en voi suositella tätä! Nää pari tuotetta jääneet käyttämättä ja lojuu kaapissa. Harmittaa etten palauttanut niitä. Melkein 100 e kaivoon. Tarkkana pitää olla jos tätä sivustoa käyttää.... eikä hullaantua alesta joka on täysin kauppojen kikkailua. Ne tuotteet ei tosissaan oo edes edullisempia tms..
- spottailija
Huo901234569 kirjoitti:
Mietin just tätä spotia ja vähän googlailin, ja löytyi tää ketju! Eikä! Jollain muullakin huonoja kokemuksia! En tykkää tästä sivustosta! Valikoimassa ei näy kaikkia ja itse nettikaupasta löytyi parempia ja halvempia. Epäluotettava tässä mielessä siis. Muutenkin tosi sekava tää spotshop. Jotenki tähän sivustolle on koottu kaikki aletuotteet, joita kukaan ei ole halunnut ostaa. Itse tein pari ostosta tän välityksellä kun olivat muka alesta ja jäi kyllä hiukan pas... maku suuhun :/ en voi suositella tätä! Nää pari tuotetta jääneet käyttämättä ja lojuu kaapissa. Harmittaa etten palauttanut niitä. Melkein 100 e kaivoon. Tarkkana pitää olla jos tätä sivustoa käyttää.... eikä hullaantua alesta joka on täysin kauppojen kikkailua. Ne tuotteet ei tosissaan oo edes edullisempia tms..
Oon ite tilannu tätä spotashopin kautta jo ari vuotta ja ei mitään valittamista. Kyseessähän on sama konsepti kun esim. vertaa.fi tai hintaseuranta, spotashop on vaan alevaatteille. Palutan itse aina yli puolet ostoksistani, mutta jos ei sitä jaksa tehdä niin kannattaa mennä kivijalkaan ;)
- Miira.L
Huo901234569 kirjoitti:
Siinä vaiheessahan se on sen tuotteen myyjän vika jos tuotteet olivat huonoja. Eikä varmastikkaan näy jokaista tuotetta mitä etsit jos se ei ole sillä hetkellä alessa
- Muffendale
Kai on ihan luotettava ja kai suomalainenkin. http://www.lily.fi/blogit/pupulandia/spot-shop-kaikki-netin-alennusmyynnit-yhdessa-osoitteessa
Ostan varmaan itse tämän ihanan Canada Goosen takin, suomessa en oo ikinä nähny elennuksessa, yuhuu! :)
http://www.spot-a-shop.fi/product/canada-goose-expedition-parka-4565l-df164.html?sex=naisten- tuuva15
Canada Goosen omilla nettisivuilla voi tarkistaa valtuutetut jälleenmyyjät ja Coolshop ei ole listalla, eli takit on todennäköisesti feikkejä. http://www.canada-goose.com/ca/en/find-a-retailer/find-a-retailer.html
- Iida.o
tuuva15 kirjoitti:
Canada Goosen omilla nettisivuilla voi tarkistaa valtuutetut jälleenmyyjät ja Coolshop ei ole listalla, eli takit on todennäköisesti feikkejä. http://www.canada-goose.com/ca/en/find-a-retailer/find-a-retailer.html
Ne eivät myy siellä mitään, vaan etsivät ale tuotteita ja ohjaavat sinut sivulle. Ei ole jälleenmyyjä vaan etsintäkone joka yhdistää parhaat alet mitä vaatekaupoissa on.
- Zombiesmurffi
Usein esim. Stockmann ilmoittaa alennuksista kaikille tuotteille niin, että alla on teksti "ei koske canada goosea". Tämä sen vuoksi, että niitä ei saa myydä alennuksella. Saman tiedon sain myös partioaitasta. Menee kuulemma heti myyntiluvat jos laittaa aleen.
- Ninnula
Siis eihän tää spot a Shop oo itte kauppa vaan enemmänkin hakukone mistä löytää aletuotteita eri verkkokaupoista. Mä löysin ainakin pari hupparia alella joita en kyl bongannut suoraan zalandosta
- Runos
Olen kerran erehtynyt käyttämään sport - a. - shop: in palveluita
Hyvin epämääräinen yrittäjä kyseessä.
Rapi käyttää itse naisten vaatteita.
Ja ei osaa edes kirjoittaa.
Nuuskii palautettuja naistenvaatteita = perverssi - Muualta
Tämä firma ottaa jokaisesta ensimmäisestä tilauksesta tiedon mukaan 20% tilauksen loppusummasta. seuravista tilauksista vähemmän. Tästä syystä liikevaihtoon niin iso! Nettitilaajia riittää maailmalla....
- Anonyymi
Onko mennyt konkkaan viime vuonna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818