Odotin vieraita ja menin avaamaan oven niin eiköhän ollut oven takana kaupustelija. Kierosti kyseli kaikkea siivoukseen liittyvää ja sitten haki autostaan valtavan mustan kassin jossa oli imuri. Esitteli imuria ja imuroi sänkymme joustinpatjaa. Sitten esitteli miten valtavasti patjasta tuli pölyä. Ei tämä esittely vielä mitään mutta lopuksi selvisi imurin hinta.Se oli 1650 €. Mielestäni oli kyllä imurille laitettu "pikkuisen" ylihintaa!Ja kuten saatattekin jo arvata en ostanut kyseistä ihmelaitetta. Tämä vaan varoituksen sanana varsinkin vanhempaa väkeä ajatellen, älkää päästäkö tällaisen ylihintaisen laitteen kaupustelijaa sisälle. Halvemmallakin imurilla saa varmasti siivottua!
Imurikauppias liikkeellä!
5
55
Vastaukset
- aaaaaaaaaaa
Miksi itse päästit sen siivoamaan pölysiä paikkojas
Olisit lyönyt heti oven kiinni, kun oli vieras henkilö ovella. - zegeliushoover
olisit kysyny niinkun kummelis että saako maksaa luonnossa panettaa niin pirusti....eipä niitä enää liiku muutakun hyväuskoisten alueilla...
- ullapulla62
tai olla sama kauppias joka kävi meilläkin imurin lähtöhinta oli sama ja aikani tinkiessä olisin saanut imurin 500E lopuksi sanoin etten tartte kun on tuo keskusimuri niin myyjäpyysi nimeä paperiin että olis saanut palkan koska on käynyt esittelemässä imuria kauppoja ei tullut
- äsyai
Mä oon ruukannu kysyä heti kärkeen kulkukauppiaan nimeä, ja ilmoottanu että oon verotoimistos töis. Lähti eräskin pikaasesti karkuhun, eikä tullu tupahan vaikka käskin.
- Halvalla_menee
Entä tiedä mitä imuria sulle on kaupattu mutta meillä kävi Lux imurikauppias ja hinta oli 2400€.
Kaupat jäi tekemättä,400 olisin maksanu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847