En uskalla tavata nettitreffi naista.

Eiookemiaavaikkaolisikin

Tutustuin netissä treffipalvelussa tosi mukavaan itseäni hieman vanhempaan naiseen jo viime syksynä. Olemme kolmenkympin ja neljänkympin välimaastossa. Juttu luisti ja kuvatkin miellyttivät molemmin puolin. Siirryttiin sähköpostiin ja lopulta alettiin tekstailla ja soitellakin.
Jutun miinus puoli on että en uskalla tavata häntä vaikka emme edes kaukana asu ja syy on täysin paskat kokemukset nettitreffeillä. Kivaksi osoittautuneet naiset ovat aina sanoneet tavatessamme että "oli ihan kivaa mutta ei oo kemiaa" On jotenkin kumma että sitä kemiaa sitten on viestitellä ja puhelimessakin mutta aina jos tapaa niin kemiat loppuu siihen vaikka kuvakin on nähty ja pitäis tietää minkälaiseen ihmiseen ulkoisesti on tutustumassa.
Jossain vaiheessa kun tapaaminen tuli puheeksi sanoin suoraan naiselle että en uskalla tavata sua koska joka ainoa kerta kun jutustelu on edennyt tapaamiseen on naisen mielenkiinto loppunut. Nainen väittää että nyt ei varmasti lopu ja sanoo välittävänsä ja tykkäävänsä. En silti usko enkä uskalla tavata. Nyt ollaan tunnettu pian vuosi ja viestitellään kymmeniä viestejä päivässä ja väliin soitellaan ja puhutaan ihan henkilökohtaisia jopa intiimejäkin asioita. Hyvät yöt myös joka ilta. Ei tässä kauaakaan ole kun nainen taas kyseli nähtäisiinkö. Sanoin että en halua menettää sua ja sun ystävyyttä että en halua tavata koska katoat sen jälkeen varmasti niinkuin kaikki muutkin naiset. Homma nyt menee näin. Tavallaan seurustellaan vaikka ei seurustella saati olla koskaan toisiamme nähty. Nainen on sanonut jopa rakastavansa minua mutta en usko sitäkään. Toisinsanoen en usko nykyään juuri kenenkään naisen puheisiin koska ovat kohdelleet mua aina kaltoin mutta tuon naisen kaveruus on mulle tärkeää ja jos haluan että hän ei jätä en voi tavata häntä olkoonkin että on vannottanut että ei koskaan jätä vaikka olisin kolmipäinen suohirviö tavatessamme. En usko sitäkään. Niinhän ne naiset aina sanoo.

48

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätineuvoo

      No jos molemmat ovat tyytyväisiä vain sähköpostisuhteeseen...mutta jos nainen haluaa enemmän niin hän aivan varmasti etsii jonkun muun joka uskaltaa tavata. Ja sitten tulos on jokatapauksessa se että menetät hänet.

      • Eiookemiaavaikkaolisikin

        Pidän sitä parempana vaihtoehtona kuin sitä ainaista nöyryytystä ja kolhuja itsetuntoon kun tavatessaan vartin kahvit päättyy lopulliseen radiohiljaisuuteen. Koska olen varma että hän ei puheistaan huolimatta kuitenkaan halua tapaamisemme jälkeen jatkaa on näin hyvin kunnes hän löytää jonkun. Se että ei enään saa viestejä ei ole niin paha kuin se että ei enään tapaa livenä. Nainen tosin väittää olevansa niin hulluna minuun että ei edes vilkuile muita miehiä. On näin itse sanonut monasti ilman että siihen tarvitsisi edes vihjailla mitenkään sanankääntein. Mutta tässähän se tulee myös sekin seikka että naisen kanssa ei voi olla edes kaveri koska pidän tätä kaveruutena. Kuten itse sanoit nainen jättää minut kun löytää uuden joka uskaltaa tavata. Eli kaveri jätetään.


      • Kaveriaeijätetä
        Eiookemiaavaikkaolisikin kirjoitti:

        Pidän sitä parempana vaihtoehtona kuin sitä ainaista nöyryytystä ja kolhuja itsetuntoon kun tavatessaan vartin kahvit päättyy lopulliseen radiohiljaisuuteen. Koska olen varma että hän ei puheistaan huolimatta kuitenkaan halua tapaamisemme jälkeen jatkaa on näin hyvin kunnes hän löytää jonkun. Se että ei enään saa viestejä ei ole niin paha kuin se että ei enään tapaa livenä. Nainen tosin väittää olevansa niin hulluna minuun että ei edes vilkuile muita miehiä. On näin itse sanonut monasti ilman että siihen tarvitsisi edes vihjailla mitenkään sanankääntein. Mutta tässähän se tulee myös sekin seikka että naisen kanssa ei voi olla edes kaveri koska pidän tätä kaveruutena. Kuten itse sanoit nainen jättää minut kun löytää uuden joka uskaltaa tavata. Eli kaveri jätetään.

        Miten niin kaveri jätetään? Jätätkö sinä itse sitten kaverisi silloin kun alat seurustella?


      • Eiookemiaavaikkaolisikin
        Kaveriaeijätetä kirjoitti:

        Miten niin kaveri jätetään? Jätätkö sinä itse sitten kaverisi silloin kun alat seurustella?

        Niinhän vastaaja edellä väittää että nainen jättää sinut kun löytää miehen.


      • Seikoquartz
        Eiookemiaavaikkaolisikin kirjoitti:

        Niinhän vastaaja edellä väittää että nainen jättää sinut kun löytää miehen.

        Siis onko epäselvää onko kyse kaveruudesta vai muusta. En tajua koko kysymystäsi ja oliko sellaista edes. Haluatko kelvata kaverina vai miehenä?


      • Ldoctor

        AP! Ensinnäkin, elämä on sellaista - onnistumisia pettymyksiä.Joskus enemmän pettymyksiä kuin onnistumisia.SIlti, pitää uskaltaa elää, mennä ja tehdä.
        Ja tiedän kokemuksesta että nettideitti on juuri tuollaista.Itse en ole löytänyt ketään sieltä vaikka 5 vuotta olen siellä jo pyörinyt.

        Tähän tapaukseesi; Mietihän asiaa siltä kannalta että jos jatkat tällä polulla, tulet todennäköisesti menettämään naisen joka tapauksessa.Häviät pelin joka tapauksessa ja vieläpä tietämättä olisiko kenties onni kenties tällä kertaa potkaissut. Toisin sanoen, jotta voisit voittaa, ei muuta kuin treffeille. Ja jos tällä kertaakaan ei onnista - ei se mitään.TIedät lopputuloksen eikä tarvitse arvailla kuinka olisi käynyt.


    • Ei pidä paikkaansa, olen etsinyt miestä , mutta vaikeaa on olen ihan hyvännäköinen eli ei siinä ja älykäs huumorintajuinen hitsi yksin olen

    • miesvm_1967x

      Poika, sulla on nyt kaksi arpaa kädessäs. Toisessa lukee jo valmiiksi "tyhjä arpa" ja toista et uskalla raaputtaa nähdäksesi mitä siinä lukee. Entä jos sekin on "tyhjä arpa"? Menetätkö yhtään enemmän tai vähemmän jos elät loppuelämäsi siinä pelossa että siinä toisessa arvassa lukee "tyhjä arpa"?

      No ehkä liian symbolista, yritän suomentaa tuota.. eli oikeastaan sulla ei ole mitään menetettävää. Nyt et uskalla elää eikä tuollaisesta suhteesta tule mitään, menetät sen naisen joka tapauksessa jossakin vaiheessa koska ei kukaan oikeasti jaksa noin suhteilla aka elää pidemmän päälle.

      Eli raaputa se arpa. Jos se on tyhjä niin et sä oikeasti mitään menettänyt. Tiä häntä vaikka olis jättipotti. Elämä vaatii rohkeutta. Joskus käy tuuri, joskus ei. Sille me ei mitään mahdeta mutta yrittää täytyy.

    • Uskaltaakovaiei

      Njaa. Jos ei mitään yritä, niin ei mikään saakaan. Tuo edellisen vastaajan arpavertaus oli varsin osuva.

      Sinulla on tällä hetkellä pelkkä virtuaalisuhde. Jos se riittää molemmille, niin mikäs siinä. Jos taas haluaisit ihan oikean suhteen, niin silloin on vähän pakko uskaltaa ja katsoa ne kortit.

      Muista myös että se nainenkin voi koska tahansa tavata miehen, joka on valmis ihan oikeaan suhteeseen ja silloin teidän virtuaalisuhde jää kyllä toiseksi.

    • Pikkujorma12cm

      Huh... sitä vissiin saat mitä tilaat. Kuuntele nyt ja älä ole luuseri: ei ole pakkeja, on vaan oppitunteja! Jonosta vaan seuraava, tai saat lopun ikääs tyytyä omaan tumppuun!!

    • sdbsdbdsb

      No mitä sitten meinasit, elämäs loppuun asti olla vaan tommosessa etä"suhteessa" näkemättä toista? Kyllä se on niin että naisen menetät jos et sitä mene tapaamaan, ennenpitkään se kyllästyy tällaseen pelleilyyn. Sama se on mullakin, pelkkiä huonoja kokemuksia nettitreffeistä, mutta nyt olis sellanen nainen ollu kiikarissa jonka haluaisin nähdä vaikka pelottaisikin. Ainut vika vaan, että nainen näyttää kärsivän samasta vaivasta kuin sinä ja sovitut treffit on peruuntuneet jo monta kertaa naisen puolelta, kun tämä näköjään pelkää että olisin samanlainen kuin muutkin miehet ja häviäisin heti kun naisen näen. Sen voin ainakin sanoa, että häviäminen on kohta mulla ajankohtainen, rajansa kaikella enkä minä jaksa tällasta nähdään-eipäsnähdäkään-leikkiä enää.

    • 18plus20

      Kyllä pitää maailmassa olla kamalia naisia, kun miehen itsetunto saadaan noin huonoon jamaan:(

    • Kilttis

      Kemiä on ulkonäkö. Jos nainen antaa tavattaessa pakit niin se johtuu naamasta.

      • epokpokoe

        Höpö höpö. Kyllähän sen naaman näkee kuvistakin. Tai vaikka skype-puheluissa. Mutta kemian tietää vasta kun tapaa. Esimerkiksi minulle on todella tärkeää miehen tuoksu. Jos haisee vähääkään ikävälle perus tuoksultaan, niin en voi suhdetta jatkaa. Sinkkuna ollessani ainakin kolmelle oikein mukavalle ja kivan näköiselle miehelle annoin ekojen treffien jälkeen pakit siksi, että heidän tuoksu ei vedonnut minuun. Olen nykyisin suhteessa mieheen, joka ei ole mitenkään erityisen komea, mutta ihan ok. Suhde eteni hiljalleen, ja se eteni siksi, koska hän tuoksui taivaallisen hyvälle. Siis toki muutkin asiat olivat kunnossa, mutta tuoksu oli piste iin päälle. Nyt yhteistä taivalta on takana jo 4 vuotta. Edelleen tuoksuu hyvälle.;) Tässä esimerkki yhdestä kemian osa-alueesta, jota ei netissä voi selvittää.


      • tuoksuttelija

        Tämä on NIIIN totta! Tuoksu on todellakin hyvin tärkeä osa sitä paljon puhuttua kemiaa. Ja maku, siinä vaiheessa kun päästää pussailuasteelle. Ja nämä kaksihan menevät käsi kädessä, hyvältä tuoksuva kyllä sitten maistuukin hyvältä. Ihan puhdasta biologiaa, kun mies ja nainen ovat riittävän kaukana toisistaan geneettisesti eli mahdolliset jälkeläiset saisivat hyvän geenisekoituksen, niin silloin nuo ominaistuoksut ja -hajutkin ovat miellyttävämpiä. Sekarotuiset koiratkin ovat terveempiä :-)


    • ReiluPeli

      No koska ei ole kemiaa, niin eikö ole silloin rehellistä vapauttaa rouva markkinoille ja jokin toinen mies saa hänestä itselleen kumppanin?

      Sinä voit sitten jatkaa tekstittelyä ja soittelua hamaan tulevaisuuteen saakka, koska eihän kukaan nainen ole sinusta kiinnostunut. Vai ajattelitko kenties laittaa "vahingon kiertämään"?

      Reilu peli, vai mitä?

      • Eiookemiaavaikkaolisikin

        En ole missään vaiheessa estänyt tätä "rouvaa" katselemasta muita miehiä saati iskeä sellaista jos haluaa. Ja ilmeisesti hän ei haluakaan. Joten jatkan tekstittelyä hamaan tappiin. Onpahan kiva kun on edes joku joka haluaa kuulla päivän asiat ja on myös kiva kun joku kertoo niitä mulle. Mutta kuten olen sanonut minusta ei kukaan tykkää kuitenkaan koskaan kun olen tavannut niin en halua pilata tätä ystävyyttä siihen että tapaan hänet jonka jälkeen hän kemiattomana katoaa elämästäni. Mitään vahinkoa en näe enkä ymmärrä viestistäsi minkä laittaisin kiertämään. Ja jaarittelijalle erikseen. En ole turhaan ollut nettideiteillä sillä olen tavannut naisia tosin aina näitä kemiattomia josta on lopulta jäänyt kammo tapaamiseen. Onhan se outoa jos nainen väittää pitävänsä minusta puhelimessa ja pitävänsä kuvistani mutta tavatessa se tykkääminen loppuu. Kyllä se on silloin valetta kaikki pitämis puheet.


      • juujuu_

        Tee vaan noin jos haluat 100% varmudella menettää sen. Nähdessä ois sentään jotain mahdollisuuksia ja saattaa voittaa jopa elämän mittasen kumppanin... mutta tyydy sitten ikuiseen yksinoloon äläkä tuu nariseen katkerana kun nainen lähtee jonkun rohkeemman ja tosissaan olevan matkaan.

        "Onhan se outoa jos nainen väittää pitävänsä minusta puhelimessa ja pitävänsä kuvistani mutta tavatessa se tykkääminen loppuu."

        Kun sitä ei vaan kuvien ja äänen perusteella voi tietää pitääkö lopulta vaiko ei, eikä ole mitään valhetta sanoa jos kerta tykkää kuvista ym. Jos ei tykkäis niin eipä se pyrkis tapaamaankaan, vai? Siks kannattas pyrkiä näkemään mahdollisimman pian eikä jatkaa tollasta lapsellista harhaanjohtamista ja löysässä hirressä roikotusta. Kerro nyt sille naisparalle edes rehellisyyden nimissä ettet aiokaan koskaan tavata häntä, niin pääsee nopeemmin eteenpäin tollasista jaarittelevista k*settajista. On näitä turhia niljakkeita tullu itelläkin vastaan ja ovat yleensä sen verran pelkureita ettei edes kuvaansa lähetä. Mitä muutakaan näistä vois päätellä kun että ovat jotakin aivan muuta mitä on kertoneet....


      • Eiookemiaavaikkaolisikin
        juujuu_ kirjoitti:

        Tee vaan noin jos haluat 100% varmudella menettää sen. Nähdessä ois sentään jotain mahdollisuuksia ja saattaa voittaa jopa elämän mittasen kumppanin... mutta tyydy sitten ikuiseen yksinoloon äläkä tuu nariseen katkerana kun nainen lähtee jonkun rohkeemman ja tosissaan olevan matkaan.

        "Onhan se outoa jos nainen väittää pitävänsä minusta puhelimessa ja pitävänsä kuvistani mutta tavatessa se tykkääminen loppuu."

        Kun sitä ei vaan kuvien ja äänen perusteella voi tietää pitääkö lopulta vaiko ei, eikä ole mitään valhetta sanoa jos kerta tykkää kuvista ym. Jos ei tykkäis niin eipä se pyrkis tapaamaankaan, vai? Siks kannattas pyrkiä näkemään mahdollisimman pian eikä jatkaa tollasta lapsellista harhaanjohtamista ja löysässä hirressä roikotusta. Kerro nyt sille naisparalle edes rehellisyyden nimissä ettet aiokaan koskaan tavata häntä, niin pääsee nopeemmin eteenpäin tollasista jaarittelevista k*settajista. On näitä turhia niljakkeita tullu itelläkin vastaan ja ovat yleensä sen verran pelkureita ettei edes kuvaansa lähetä. Mitä muutakaan näistä vois päätellä kun että ovat jotakin aivan muuta mitä on kertoneet....

        Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi. Olen naiselle sanonut että en halua tavata häntä koska ystävyytemme loppuisi siihen paikkaan. Nainen väittää toista ja haluaa olla jatkuvasti myös minuun yhteydessä. Kumma että sinä vedät herneet nenään tämän "naisparan" puolesta kuin hän olisi joku kärsijä tässä. Itse olen rehellisesti hänelle sanonut asiani enkä pakota minussa roikkumaan. Silti nainen haluaa joka ainoa päivä aamu ja ilta ilmoitella itsestään ja soitellaan myös tiuhaan. Jos olisin ongelma tai riippakivi naisen elämässä niin kai hän tottavie olisi lähtenyt kälppimään tästä jutusta jo aikapäivää sitten. Nyt suurempi ongelma minusta on sinulle kuin tälle "naisparalle" Eli ilmeisesti sinun pitäisi mennä puhumaan hänelle järkeä millaisen kpään kanssa hän viestii ja soittelee vaikka väitän että hän tuntee minut nyt jo paremmin kun edes vanhempani. Mutta ilmeisesti vastauksesi perusteella sinä tunnet minut paremmin kuin hän?


      • mutta_kun
        Eiookemiaavaikkaolisikin kirjoitti:

        Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi. Olen naiselle sanonut että en halua tavata häntä koska ystävyytemme loppuisi siihen paikkaan. Nainen väittää toista ja haluaa olla jatkuvasti myös minuun yhteydessä. Kumma että sinä vedät herneet nenään tämän "naisparan" puolesta kuin hän olisi joku kärsijä tässä. Itse olen rehellisesti hänelle sanonut asiani enkä pakota minussa roikkumaan. Silti nainen haluaa joka ainoa päivä aamu ja ilta ilmoitella itsestään ja soitellaan myös tiuhaan. Jos olisin ongelma tai riippakivi naisen elämässä niin kai hän tottavie olisi lähtenyt kälppimään tästä jutusta jo aikapäivää sitten. Nyt suurempi ongelma minusta on sinulle kuin tälle "naisparalle" Eli ilmeisesti sinun pitäisi mennä puhumaan hänelle järkeä millaisen kpään kanssa hän viestii ja soittelee vaikka väitän että hän tuntee minut nyt jo paremmin kun edes vanhempani. Mutta ilmeisesti vastauksesi perusteella sinä tunnet minut paremmin kuin hän?

        Nainenhan ilmiselvästi haluaa muutakin kun pelkkää kirjottelua eikä varmaan tajua tai suostu uskomaan ettet ole aikeissakaan tavata. Taatusti lähteekin kälppimään heti kun ihastuksen huuma laantuu, väsyy yrittämään kun ei homma etene enää mihnkään.
        Ei tässä mitään herneitä olla vedetty, sanottu vaan suoraa miltä toi sun toimintas vaikuttaa.


    • ajomieseikiirehdi

      joo ihan samanlaisia kokemuksia, tulee täydellinen hiljaisus kun käy treffeillä, mutta voin vakuuttaa että jos veisin treffeille tansseihin ja imisin korvasta vaikkua illan niin varmaanolisi kemiaa kun pikkarit olisi ihan märät

    • ei.jaarittelijoille

      Mitä sitten edes teet jossain treffipalvelussa haaskaamassa seurustelua hakevien naisten aikaa ja vaivannäköä jos et koskaan halua kuitenkaan edetä näkemiseen saakka? Noista kun yleensä haetaan ihan oikeeta seuraa eikä mitään kaveri-kirjeenvaihtoja.. Ja kuten moni on jo todennu, jos ei uskalla ottaa koskaan riskiä, ei mitään voi ikinä saadakaan. Nettideittien tapaamisista yli 95% johtaa kuitenkin pettymisiin eli on "paskoja kokemuksia" (myös naisille, kun mieluisasta miehestä ei kuulu enää mitään sen koomin), tähän on vaan parempi tottua jos meinaa jatkaa.

    • suolenpaskaeitoimi

      mihin vittuun täältä katoaa tekstit heti lähetyksen jälkeen!?

      • miesvm_1967x

        Liikaa jengiä kait palstoilla, serverit savuaa ylikuormista. Välillä viesteissä on pitklä viive ennenkuin ne ilmestyvät ja huomasin että pari viestäni ei tullut ikinä läpi.


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Liikaa jengiä kait palstoilla, serverit savuaa ylikuormista. Välillä viesteissä on pitklä viive ennenkuin ne ilmestyvät ja huomasin että pari viestäni ei tullut ikinä läpi.

        Niin eikä niissä viesteissä ollut siis mitään sellaista epäasiatonta mistä joku olisi voinut loukkaantua. Ei edes yhtään kirosanaa, ei rasismia, ei mitään mutta lähetysnappi sai ne ilmeisesti ikuisesti katoamaan :D Onneksi eivät olleet pitkiä viestejä, muutaman rivin mittaisia niin ei niin harmittanut vaikka ne katosivat.


      • ihanvaanpikkuhuom

        "Niin eikä niissä viesteissä ollut siis mitään sellaista epäasiatonta mistä joku olisi voinut loukkaantua."

        Ei kai nyt epäasiattomuudesta (eli asiallisuudesta) kukaan yleensä loukkaannukaan..? ;)


    • Jotenkin alkoi naurattamaan aloittajan ongelma :D Minun mielestäni voit olla ylpeä itsestäsi jos olet päässyt noinkin pitkälle naisten kanssa, toisin kuin minä.

      • ujoatm

        En minäkään ole ikinä puhunut naisen kanssa puhelimessa ja olisin varmasti änkyttänyt :(


    • Rakkauseioleväärinikinä

      Kummallisen hyökkääviä vastauksia aloittajalle tullut. Onhan ihmisillä ollut ja on pitkäaikaisia kirje ja nettikavereita ympärimaailmaa ilman mitään pakkoa matkustaa tapaamaan ja ne voi olla hyvin suuri voimavara tai jopa ainoat ystävätkin joillakin. Mitä se kenellekkään ulkopuoliselle kuuluu miten täällä eletään jos se vaan sopii asianomaisille itselleen niin ei se ole keltään pois vaikka viesteistä saa sen käsityksen että olisi.. Ihme kommentteja.

      • joopajoo_

        Eihän siinä mitään jos molemmin puolin sovitaan ja on selvää ettei kirjottelua kummempaa ole tulossa. Ongelma se on siinä vaiheessa jos toinen haluaa ja kuvittelee jotakin enemmän, kuten tässä tapauksessa näyttäisi olevan. Ja miksi tulla tänne kyselemään mitään jos kaikki on selvää?


      • S24.nFemakotRy
        joopajoo_ kirjoitti:

        Eihän siinä mitään jos molemmin puolin sovitaan ja on selvää ettei kirjottelua kummempaa ole tulossa. Ongelma se on siinä vaiheessa jos toinen haluaa ja kuvittelee jotakin enemmän, kuten tässä tapauksessa näyttäisi olevan. Ja miksi tulla tänne kyselemään mitään jos kaikki on selvää?

        Mä olen korviani myöten täynnä näitä sun miesvihamielisiä kommenttejasi täällä. Aloittaja tekee sen harvinaisen selväksi myös sinulle, mutta kun et femakko puuskissasi tarkoituksella halua ottaa sitä kuuleviin korviin, vaan intät pelkän ilkkumisen ilosta kuinka hän toimii väärin, vaikka onkin myös sinulle muutama kommentti ylöspäin sen asian rautalangasta vääntänyt. Se mitä iloa saat noista "taatusti lähtee" kommenteistasi on sinun päänsisäistä feminismipuuskaa ei minkäänlaista vastausta itse aloittajalle. Samanlaista diipadaapaa sä heität noilla vaihtuvilla nimimerkilläsi jokaisen miehen avaukseen täällä. Niinkun se olisi sinun elämästä pois, jos aapee ja nainen ovat virtuaalisuhteessa. Onko joulusi pilalla, jos tai kun nainen ei olekaan samanlainen femakkopaska kun sinäkin ja sattuu vaikka pitämään aloittajasta eikä lähde mihinkään? Ja viimeiseen vastaukseen. "Miksi tulla tänne kyselemään" Missä näet avauksessa kysymyslauseen??? Miksi sinä tulet tänne kommentoimaan ylipäätään mitään, koska miehiin kohdistuneet kommenttisi ovat joka avauksen alla samanlaista femakon paskanjauhantaa? Ongelma on sinun katkerassa miesvihassasi ei näissä avauksissa täällä. Ja aloittaja sitten jättää tämän huomiohuoran kommentteihin vastaamatta, jossa hänen ideansa on vain inttää ei keskustella asiallisesti.


      • miesvm_1967x
        S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Mä olen korviani myöten täynnä näitä sun miesvihamielisiä kommenttejasi täällä. Aloittaja tekee sen harvinaisen selväksi myös sinulle, mutta kun et femakko puuskissasi tarkoituksella halua ottaa sitä kuuleviin korviin, vaan intät pelkän ilkkumisen ilosta kuinka hän toimii väärin, vaikka onkin myös sinulle muutama kommentti ylöspäin sen asian rautalangasta vääntänyt. Se mitä iloa saat noista "taatusti lähtee" kommenteistasi on sinun päänsisäistä feminismipuuskaa ei minkäänlaista vastausta itse aloittajalle. Samanlaista diipadaapaa sä heität noilla vaihtuvilla nimimerkilläsi jokaisen miehen avaukseen täällä. Niinkun se olisi sinun elämästä pois, jos aapee ja nainen ovat virtuaalisuhteessa. Onko joulusi pilalla, jos tai kun nainen ei olekaan samanlainen femakkopaska kun sinäkin ja sattuu vaikka pitämään aloittajasta eikä lähde mihinkään? Ja viimeiseen vastaukseen. "Miksi tulla tänne kyselemään" Missä näet avauksessa kysymyslauseen??? Miksi sinä tulet tänne kommentoimaan ylipäätään mitään, koska miehiin kohdistuneet kommenttisi ovat joka avauksen alla samanlaista femakon paskanjauhantaa? Ongelma on sinun katkerassa miesvihassasi ei näissä avauksissa täällä. Ja aloittaja sitten jättää tämän huomiohuoran kommentteihin vastaamatta, jossa hänen ideansa on vain inttää ei keskustella asiallisesti.

        Voiko katkerassa naisvihassasi olla mitään ongelmaa?


      • poikavm_2077DXrocolla
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Voiko katkerassa naisvihassasi olla mitään ongelmaa?

        Jaha valkoritariaisuri pamahti skoda octavialla paikalle kieli ruskeana ettei pikkutytölle tule paha mieli jyrkästä mielipiteestä:D


      • ritariuljasvalkoinen
        poikavm_2077DXrocolla kirjoitti:

        Jaha valkoritariaisuri pamahti skoda octavialla paikalle kieli ruskeana ettei pikkutytölle tule paha mieli jyrkästä mielipiteestä:D

        Ritari ruskeanreiän saapuu valkoisella rats.. eiku oktavialla :)


      • kovaakalahtinäköjään
        S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Mä olen korviani myöten täynnä näitä sun miesvihamielisiä kommenttejasi täällä. Aloittaja tekee sen harvinaisen selväksi myös sinulle, mutta kun et femakko puuskissasi tarkoituksella halua ottaa sitä kuuleviin korviin, vaan intät pelkän ilkkumisen ilosta kuinka hän toimii väärin, vaikka onkin myös sinulle muutama kommentti ylöspäin sen asian rautalangasta vääntänyt. Se mitä iloa saat noista "taatusti lähtee" kommenteistasi on sinun päänsisäistä feminismipuuskaa ei minkäänlaista vastausta itse aloittajalle. Samanlaista diipadaapaa sä heität noilla vaihtuvilla nimimerkilläsi jokaisen miehen avaukseen täällä. Niinkun se olisi sinun elämästä pois, jos aapee ja nainen ovat virtuaalisuhteessa. Onko joulusi pilalla, jos tai kun nainen ei olekaan samanlainen femakkopaska kun sinäkin ja sattuu vaikka pitämään aloittajasta eikä lähde mihinkään? Ja viimeiseen vastaukseen. "Miksi tulla tänne kyselemään" Missä näet avauksessa kysymyslauseen??? Miksi sinä tulet tänne kommentoimaan ylipäätään mitään, koska miehiin kohdistuneet kommenttisi ovat joka avauksen alla samanlaista femakon paskanjauhantaa? Ongelma on sinun katkerassa miesvihassasi ei näissä avauksissa täällä. Ja aloittaja sitten jättää tämän huomiohuoran kommentteihin vastaamatta, jossa hänen ideansa on vain inttää ei keskustella asiallisesti.

        ja katkera viagrapapparainen älähti XD

        Onhan se kumma kuinka veltot sovinistisikaukot täällä saa ruikuttaa ympäriinsä kun naiset vaan (muka) jaarittelee iät ajat kirjotellen eikä halua tai "ehdi" nähdä, mutta jos mies onkin se näkemistä pihtaava osapuoli, on tästä huomauttavat naiset tietysti "huomiohuoraavia femakoita" :D


    • mikäolikysymys

      Juttele asiasta terapeutillesi.

    • ujoatm

      Minä en turhaan ole nettideitissä siksi ko sitten harmittaisi vaan kovasti, jos joku haluaisikin tavata enkä uskaltaisi kuitenkaan.

    • happyendikö

      Miten tämä tarina päättyi? Tuliko tolkkua?

    • omia_kokemuksia

      3 helppoa sääntöä:

      1. Jos et lähde haluamasi perään, et koskaan saa sitä
      2. Jos et kysy, vastaus on aina ei
      3. Jos et astu eteenpäin, olet aina samassa paikassa.

      Tuntuu, että AP on jumittunut mukavuusalueensa ja ei uskalla mennä eteenpäin. Itse olin suhteessa ja en halunnut edetä suhteessa, vaikka olimme monta vuotta yhdessä. Naiselle riitti lopulta ihan ymmärrettävistä syistä ja erosimme. Menetettyäni tuon ihmisen ymmärsin, että elämässä on pakko mennä eteenpäin vaikka joskus siinä on isot riskinsä. AP:n kohdalla tapaisin naisen, koska nainen tulee enemmin tai myöhemmin jättämään hänet, jos tuo "suhde" ei kehity koskaan tapaamisasteelle. Mieluummin kokeilisin ja menettäisin naisen kuin voivottelisin vuosien päästä, että miksi en edes yrittänyt. Tuossa voi ihan hyvin olla onnellinen loppu, jos kuitenkin puhutte puhelimessa ja olette tunteneet noin kauan.

    • miemeenhirteen
      • Spurgeri

        Tämä hyvä :)


    • lsadfkjsflakj

      Missä aloittajan itsetunto. Mitäs jos kääntäisit asian niinkun se on, eli ethän SINÄKÄÄN voi tietää tunnetko kemiaa naisen kanssa kun tapaatte?!!!! Mun mielestä tilanne on täysin tasapuolinen!!! luuseriasenteella häviösi on valmis. Pidät huolen, että kun tapaatte, olet parhaimmillasi, puhdas siisti jne..ja tarjoat naiselle ne kahvit. Kyllä se siitä! Ja lopeta heti tuo ruikutus " ei kukaan kumminkaan tykkää " ruikuttajan ennustus käy toteen jos sitä pitkään jatkaa..

      • 2plus2

        Ei ihmisten tapaaminen ole mitään ruikutusitsesääliä. Itse tiedän saavani aina pakit joten vaikka fiksu olenkin kun kirjoittelen naisten kanssa niin kyllä se vie pohjan kaikilta tapaamisilta kun AINA saa pakit. Kun omaa ruman naaman niin kaikki vaan on ennustettavissa.


      • pienessämielessäkään
        2plus2 kirjoitti:

        Ei ihmisten tapaaminen ole mitään ruikutusitsesääliä. Itse tiedän saavani aina pakit joten vaikka fiksu olenkin kun kirjoittelen naisten kanssa niin kyllä se vie pohjan kaikilta tapaamisilta kun AINA saa pakit. Kun omaa ruman naaman niin kaikki vaan on ennustettavissa.

        Surullista mutta totta. Itselläni on kanssa ruma naama ja en edes haaveile mistään treffeistä sen takia.


      • mikäitsetunto

        On aivan sama vaikka olisi kuinka hyvä itsetunto, puhdas vaatetus/olemus yms mutta jos ei omaa komeaa ulkonäköä on pakit varmat. Onhan se kumma et naisilla on aina kemiaa komeille miehille vaikka olisivat kuinka paskoja luonteeltaan tahansa mutta ei rumille miehille vaikka olisivat hyväluontoisia. Luonteet ei aina täsmää mutta ulkonäkö aina on se pointti joka ratkaisee. Siinä ei itsetuntoja silloin kysellä.


    • kakkahommia

      Hyvä että olet tajunnut jättää tapaamatta livenä,ei se ois kuitenkaa antanu perseeseen vetää,mikä on miesten lempipuuhaa.

      • nusnusnus

        Ja sitten kun aletaan oikeen nussimalla nussimaan niin siinä on naiset vaan tiellä! ;)


      • kakkoseekakkosviestissä

        Tuo peppuseksi kannattaa kysyä jo toisessa viestissä.. jos ekassa kysyy niin harva vastaa.. sen olen todennut ;D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe