Kreikkalainen natsipuolue Kultainen aamunkoitto uhoaa korvaavansa Syrizan tämän epäonnistuneen politiikan takia. Syriza on epäonnistunut ja osoittanut, ettei se eroa PASOKista tai Uudesta demokratiasta, natsit väittävät.
Puolue on Kreikan kolmanneksi suurin ja sen rasistista ja äärinationalistista politiikkaa pidetään yleisesti uusfasistisena. Puolueen kannattajat ovat toistuvasti esiintyneet natsitunnusten kanssa, ja puolue on ollut osallisena murhissa ja hyökkäyksissä erityisesti vasemmistolaisia ja siirtolaisia kohtaan. Puolue on myös viritellyt yhteistyötä Venäjän kanssa ja tukenut Venäjää ja itä-Ukrainan kapinallisia Ukrainan konfliktissa.
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/ulkomaat/3401850/kreikan-uusnatsipuolue-uhoaa-syriza-on-epaonnistunut-nyt-on-meidan-vuoromme-aivan-kuten-kavi-suomessa
Venäjän tukemat Kreikan natsit uhoavat
5
<50
Vastaukset
- Aabrahamm
Joudutaan kyllä ojasta allikkoon jos nuo natsit pääsevät valtaan. Korkeintaan Putin hykertelee tyytyväisenä.
- antifascisti
Vaikuttaa tosiaan huolestuttavalta tuo fasismin nousu. Syriza ei ole onnistunut tavoitteessaan, mutta Kreikan kansa on toistaiseksi pysynyt Syrizan takana.
- natsien-uhka
Natsien uhka on todellinen. Venäjä hykertelee lähinnä tyytyväisenä.
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3402629/maailmanpolitiikan-professori-heikki-patomaki-syrizan-tappio-voi-edesauttaa-fasistien-ja-natsien-perillisia-valtaan - Koiratne
Paha, hyvin paha olisi Obaman Natokoirille!
- Syriza
Natsien valtaantulo olisi paha kaikille. Toivotaan, että Syriza saa asiat kuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203