Uusi tuleva ILMAINEN windows 10 päivitys halutana hanakasti jakaa kaikille ja vieläpä ilmaiseksi. Jotain mätää siinä on takana. Tuolla ilmaisella päivityksellä mitä todennäköisemmin tullaan vakoilemaan ja tarkkailemaan ihmisiä entistä tiukemmin.
Ilmainen windows 10 päivitys
4
<50
Vastaukset
Ei varmaankaan kaikille. Jos ei ole koneessa minkäänlaista Windowsia, niin veikkaanpa että turha on odotellakaan mitään ilmaista Windows 10:tä.
Ja miksipä tuollaista vain-päivitys-rampa-versiota kukaan tahtoiskaan?- luulen_näin
Siinä on paremminkin raha takana eikä vakoilun halu.
Windows 10 on ilmainen aluksi, mutta sitten tulee joka vuosi suuria päivityspaketteja jotka maksavat rahaa ja jotka on varmaan melkein pakko ottaa. Kaikille? Ei.
https://www.microsoft.com/en-us/windows/features
"Windows 7 SP1 and Windows 8.1 Update required. Some editions are excluded: Windows 7 Enterprise, Windows 8/8.1 Enterprise, and Windows RT/RT 8.1."- Näkökulmaa
Linuxin coi otta tarvittaessa helposti käyttöön,mikäli windows päivitykset alkavat laskuttaa käyttäjiä.
Pelimiehille se ei tosin ole hyvä uutinen,sillä useimmat ja parhaat pelit on tehty windowsille.
Windows 10 vakoilee käyttäjiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232