Millainen on " Venäjämielinen" ?
Itse olen Venäjämielinen ja lisäksi vastustan EU:ta ja Natoa.
Mielestäni Urho Kekkonen on ollut kautta aikain paras presidenttimme ja hänen valtakaudellaan Suomen hyvinvointi rakennettiin idänkauppaan nojaavalla politiikalla - Suomi ja Urkki osasivat hyödyntää NL:n täysin. Suomi sai valtavan määrän rahaa idänkaupallaan ja suomalisista suuri osa työskenteli idänkaupan eteen ja Suomi sai maksuksi mm. öljyä jonka Neste jalosti ja myi eteenpäin hyvällä voitolla.
EU:sta Suomelle ei ole mitään hyötyä, ainoastaan haittaa. Suomen olisi välittömästi erottava tuollaisesta unionista ja samalla lempattava virolainen ym. täällä muka " töissä" käyvä väki ulos maasta ja työllistettävä oman maan kansalaisia.
Natolla Suomi ei tee yhtään mitään, mutta Nato taas tekisi suomella jotakin, nimittäin Balttian puolustus on se mitä Nato täältä hakee. Suomi ei koskaan tule liittymään Natoon.
Natoon liittymisprosessi etenisi seuraavalla tavalla:
A) Suurimman osan suomalaisista olisi kannatettava Natoon liittymistä. Ja tuollaista enemmistöä täällä ei tule koskaan olemaan.
B) Eduskunnan olisi äänestettävä Natoon liittymisestä ja siellä vaadittaisiin että vähintään 2/3 osa edustajista kannattaa liittymistä ja jokainen tietää ettei tuollaista kokoonpanoa tule koskaan olemaan.
Eli Suomi ei tule liittymään Natoon.
Minä:
46-vuotias Mies
Maarakennusyrittäjä
Hyvin toimeentuleva
Sissikoulutus ja AUK
Autona uudehko iso Audi
Omakotitalo, kesämökki ja vene
Velaton, Vapaa ja lapseton
Lomailen 1-2 kertaa vuodessa auringon lämmössä ( USA, Thaimaa, Australia ... )
Perussuomalaisten äänestäjä
Raitis, savuton ja hyväkuntoinen
Tällaisia ajattelee " Venäjänmielinen" Mies
Olen " Venäjä-mielinen"
7
119
Vastaukset
- mielinen
Onneksi on kaltaisiasi varottavia esimerkkejä. Tuo lapsettomuutesi on myös hyvä asia.
- kadetiiko.hän
Oletko kateellinen?
- suomimielinen
Minä kannatan itsenäistä Suomea, jolla olisi oma ullkopolitiikka ja saisi itsenäisesti päättää suhteistaan naapurimaihin. Tällä hetkellä sellaista tilannetta ei ole. Olisi myös kiva, jos meillä olisi mahdollisuus päättää omasta talouspolitiikasta. Minusta tuntuu että nykyinen talouspolitiikka ja ihnteet millä tavalla taloudellista kehitystä tulisi hoitaa sanellaan meille jopa Eu-alueen ulkopuolelta. (uusiliberaalimalli).
Oma rahakin olisi kiva olla, että ei tarvitsisi maksaa toisten maiden velkoja. Suomi ei ole minun mielestäni mikään pankki, joka osallistuu toisten maiden tukemiseen. Nyt tämä EU-juttu on nähty, mihin se johtaa ja miten meille käy kun jokaiseen ytimeen mennään maksumieheksi. Tämän lisäksi tehtiin Naton kanssa isäntämaasopimus, joka antoi Suomen alusmaaksi heidän suunnittelemille sodille. Tämä kaikki ilman Eduskunnan hyväksyntää. - suomimielinen
Minä kannatan itsenäistä Suomea, jolla olisi oma ullkopolitiikka ja saisi itsenäisesti päättää suhteistaan naapurimaihin. Tällä hetkellä sellaista tilannetta ei ole. Olisi myös kiva, jos meillä olisi mahdollisuus päättää omasta talouspolitiikasta. Minusta tuntuu että nykyinen talouspolitiikka ja ihanteet millä tavalla taloudellista kehitystä tulisi hoitaa sanellaan meille jopa Eu-alueen ulkopuolelta. (uusiliberaalimalli).
Oma rahakin olisi kiva olla, että ei tarvitsisi maksaa toisten maiden velkoja. Suomi ei ole minun mielestäni mikään pankki, joka osallistuu toisten maiden tukemiseen. Nyt tämä EU-juttu on nähty, mihin se johtaa ja miten meille käy kun jokaiseen ytimeen mennään maksumieheksi. Tämän lisäksi tehtiin Naton kanssa isäntämaasopimus, joka antoi Suomen alusmaaksi heidän suunnittelemille sodille. Tämä kaikki ilman Eduskunnan hyväksyntää. - missävika
Tuli sama vastaus kahteen kertaan. Tämä sivusto temppuilee, eikä toimi kunnolla. Aluksi kun yritin kirjoittaa ei tullut laskurikenttää ollenkaan. Kun painoin lähetä. Ohjattiin pois sivulta ja sitten tuli virheilmoitus että palvelu on tilapäisesti pois käytöstä. Eipä ollut pois kun suomi-keskustelut oli auki samaan aikaan toisella selaimella ja sillä keskusteluita pystyi selaamaan. Ihmetouhua.
- PimeydenSydän
"EU:sta Suomelle ei ole mitään hyötyä, ainoastaan haittaa. Suomen olisi välittömästi erottava tuollaisesta unionista ja samalla lempattava virolainen ym. täällä muka " töissä" käyvä väki ulos maasta ja työllistettävä oman maan kansalaisia."
----
Onkohan noilla kremliinien loppukaneeteilla kenties joku "sisempi" tarkoitus?
https://www.youtube.com/watch?v=e5XQ_ATVySI - untouneksija
Kylähullu sinä olet. Rahaton ja suruton haaveilija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889