Meil aamubalags tänään koiran raksuja ku ei muuhun ol varaa. Meil muksut aamul rAksuja rouskuttaa. Onks tää pahoinvointivaltio??
Ei varaa edes parantaa omaa hiivatulehust!!11
Köyhien aamusbala
3
<50
Vastaukset
- täysrehua
hyväähän olet syönyt. koiranmuona on tasapainoista, tutkittua ja turvallista täysrehua. Ei tarvitse muuta kuin raikasta vettä'. Sillä elää niin musti kuin mustin palvelijakin.
- senkinlaiskuri
Ja jos köyhä oot,ei sulla ole todellakaan varaa ostaa koiranmuonaa!Puuroryynit ei paljoo maksa,ja kun keittää keittoa,ja leipoo itse sämpylöitä,halvalla saa hyvää ruokaa.Laiskuutta ja uusavuttomuutta,sanon minä!Netissä vaan roikutaan,ja makeeta syödääm,tulee sitten hiivatulehduskin!
- Kaurahammas
Samaa mieltä.
Koiranruoka on kallista.
Koiran ruokasäkin hinnalla saa paljon enemmän kaurahiutaleita, joista keittää hyvää kaurapuuroa.
Kaurapuuron päälle vaan puolukkasurvosta, joka on omista marjoista tehtyä.
Kaupassa puolukkasurvos maksaa paljon ja siinä on enemmän vettä, kuin puolukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750