Onko kukaan teist tilannu kyseisestä firmasta esim:auton moottoria ,pitääkö toimitus ajat paikkansa onko luotettavia ja suapko sitä mitä tilaa,kun ei uskalla tilata eräästä muusta firmasta kun on niin paljon negatiivista keskusteluja netissä.
suomen vaihto-osa oy ?
64
4955
Vastaukset
- Huijattu2017
Älä tilaa pelkkiä rikkinäisiä koneita myyvätja eivät hoida ongelmia vaan jättävät vastaamatta puhelimee älä tee sitä virhettä että ostat tästä yrityksestä mitään myyvät kalliilla ja sitten ite korjaat niitä vielä kalliilla
- Anonyymi
Bulvaani bulju! Pesevät kätensä takuu asioista ja ilmeisesti vähän muutakin.
- S.Mutikainen
Olin kuullut etteivät hoida takuuasioita ollenkaan. Tilasin kuitenkin, kun
yhteydenpito kaupantekotilanteessa oli sujuvaa.
Rikkihän se kone sitten oli loput meni niin kuin muillakin. - Moottoripaskana
Sama kokemus kuin edellisillä. Myyntitilanteessa yhteydenpito toimii, mutta kun ongelmia vaihto koneen kanssa tulee puheluihin vastaaminen loppuu ja sähköposteja tuskin edes luetaan.
- Anonyymi
Sama homma. En suosittele
- Anonyymi
En Suosittele
- Anonyymi
Sama kokemus. En todellakaan suosittele, asiani kuluttaja-asiamiehellä parhaillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kokemus. En todellakaan suosittele, asiani kuluttaja-asiamiehellä parhaillaan.
Miten meni? Mulla sama ongelma!
- Anonyymi
Itselläni homma toimi hyvin. Tilasin Audiin moottorin keväällä ja toimituksessa meni noin viikko, sain vielä tiivisteet kaupan päälle. Moottori pelannut hyvin eli ei mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä puljusta.
Olen itse ollut asentajana kohta 20 vuotta ja täytyy sanoa että tällä alalla on hankala pitää asiakkaat aina tyytyväisenä.. Ja negatiivisia ihmisiä löytyy aina, vaikka asiat menisi kuinka hyvin aina löytyy jotain sanomista. - Anonyymi
Ei mitään hyvää sanomista. Myyvät moottorin ammattitaitoisesti ja yhteypito toimi - kaupan teon yhteydessä - vielä hyvin. Moottori tuli vielä luvatussa ajassa oikeaan paikkaan. Moottorista kun alkoi löytymään vikaa niin Suomen Vaihto-Osa ratkaisi ongelman vaikenemalla täysin. Jospa kuluttaja-asiamies saa asian etenemään..
- Anonyymi
Onko asiat edenneet Suomen Vaihto-Osan kanssa onko tullut yhteyden ottoa sieltä päin?
- Anonyymi
Ei mitään yhteyden ottoa
- Anonyymi
Myyvät rikkinäisiä moottoreita eikä takuu toimi
- Anonyymi
Kuluttajaasiamies hoitaa asiaa
- Anonyymi
Pian sama täällä!
- Anonyymi
Älkää te kuluttajat jääkö yksin, varsinkin jos olette ostaneet tuotteen, johon on myönnetty takuu sillä: ”Vapautuakseen vastuusta myyjän on osoitettava, että tavaran huonontuminen johtuu todennäköisesti tapaturmasta, tavaran vääränlaisesta käsittelystä tai muusta ostajan puolella olevasta syystä. Todistustaakka on siis myyjällä.” Eli jos yhteistyö myyjän kanssa ei lähde toimimaan niin ottakaa itsellenne heti asianajaja. Kuluttaja-asiamies on hyvä, mutta melko avuton riita tilanteessa. Kuluttajariitalautakunta on ok mutta tavattoman hidas, käsittelyajat taitavat olla luokkaa 18 kk. Oma lakimies esim. autoliiton kautta niin tulosta luulisi tulevan. PS. Kotivakuutukseen taitaa kuulua oikeusturvaa…
- Anonyymi
Huijarit oikeasti en suosittele.
- Anonyymi
Huijareita ovat!
- Anonyymi
Myyvät vain rikkinäisiä moottoreita.
- Anonyymi
Tämä yritys kannattaa kiertää kaukaa. Takuuta ei moottoreilla ole kuten luvataan. Moottori rikki, takuuasioihin ei vastata.
- Anonyymi
Älkää tilatko mitään huijareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää tilatko mitään huijareita
Samaa mieltä
- Anonyymi
Mitä koneissa on rikki?
Mitä heidän takuu korvaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä koneissa on rikki?
Mitä heidän takuu korvaa?Ei ole takuuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole takuuta
Mikä koneissa on rikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä koneissa on rikki
Kiertokankien laakeriliuskat rikki. Kone huohottaa. Kyseisen yrityksen mukaan 100tkm ajettu moottori. Ei normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertokankien laakeriliuskat rikki. Kone huohottaa. Kyseisen yrityksen mukaan 100tkm ajettu moottori. Ei normaalia.
Todennäköisesti moottori on enemmän ajettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huohotus ei normaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huohotus ei normaalia
Kusetusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdyin ostamaan moottorin, sanoivat että 55 tkm ajettu. Meni rikki 8500 km ajon jälkeen. Korjaus mies sanoi että nolla puuttuu perästä! Eivät vastanneet minun soittoihin kun kerran ja sitten ei enää ollenkaan puheluihin ja viesteihin! Petetty olo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdyin ostamaan moottorin, sanoivat että 55 tkm ajettu. Meni rikki 8500 km ajon jälkeen. Korjaus mies sanoi että nolla puuttuu perästä! Eivät vastanneet minun soittoihin kun kerran ja sitten ei enää ollenkaan puheluihin ja viesteihin! Petetty olo
Ota yhteyttä kuluttajasuojaan
- Anonyymi
Kuluttajasuoja ei voi tehdä asialle mitään koska yritys ei vastaa yhteydenottoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuluttajasuoja ei voi tehdä asialle mitään koska yritys ei vastaa yhteydenottoihin
Kuluttaja-asiamies on hyödytön, ota siis yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan. Tänne olisi hyvä saada liitteeksi korjaajan lausunto moottorin kunnosta. Jos moottori on myyty noin 55tkm ajettuna ja todellisuus onkin 500 000 km niin se kyllä näkyy moottorin osien kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuluttaja-asiamies on hyödytön, ota siis yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan. Tänne olisi hyvä saada liitteeksi korjaajan lausunto moottorin kunnosta. Jos moottori on myyty noin 55tkm ajettuna ja todellisuus onkin 500 000 km niin se kyllä näkyy moottorin osien kunnossa.
Mita kuluttajalautakunta voi tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mita kuluttajalautakunta voi tehdä
Onko muilla ollut ongelmia suomen vaihto-osan kanssa
- Anonyymi
Kiertäkää tämä pulju kaukaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertäkää tämä pulju kaukaa
Taidan tilata moottorin muualta.ei kuulosta luotettavalta firmalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan tilata moottorin muualta.ei kuulosta luotettavalta firmalta.
Nii mäkin tein.eli tilasin toisesta paikasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii mäkin tein.eli tilasin toisesta paikasta
Kannattaako tilata moottori suomen vaihto-osasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako tilata moottori suomen vaihto-osasta
Ei myyvät paskaa
- Anonyymi
Ei kannata tilata paskaa myyvät ja kun ongelmia alkaa olemaan.
Yhteydenotto lopouu kun, kaupat on tehty, puheluihin vastaajanviesteihin ja sähköposteihin eivät vastaa .
Asiakaspalvelussa ja toimitusjohtaja Veeran puhelimessa taitaa olla jo aika monta vastaamatonta puhelua!- Anonyymi
Toimari on kuulemma vanhempainvapaalla ja sijainen nimetty. Tämä oletettavasti totta kun hänet moottorikaupan yhteydessä syksyllä tapasin ja oli viimeisillään.
- Anonyymi
Yhteydenotto lopouu kun, kaupat on tehty, puheluihin vastaajanviesteihin ja sähköposteihin eivät vastaa .
Asiakaspalvelussa ja toimitusjohtaja Veeran puhelimessa taitaa olla jo aika monta vastaamatonta puhelua! - Anonyymi
Asiakaspalvelussa ja toimitusjohtaja Veeran puhelimessa taitaa olla jo aika monta vastaamatonta puhelua! - Anonyymi
Kannattaa varmaan tilata jatkossa kokonaan uusi osa. Ainiin uudetkin voivat mennä rikki.. Taidanpa ottaa riskin ja soittaa...
- Anonyymi
No vastattiinko siellä? , mulle ne eivät vastaa ollenkaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastattiinko siellä? , mulle ne eivät vastaa ollenkaan .
Eikä mulle
- Anonyymi
Ootko uhkapelaaja?
- Anonyymi
Kannattaa käydä katsomassa protestilistaa...
https://www.protestilista.com/yritys/2592064-7- Anonyymi
Saako tälläinen yritys vielä jatkaa kusetusta
- Anonyymi
Onko kukaan saanu kyseisestä firmasta mitään korvausta? Itse olen nyt kaksi kuukautta yrittänyt heihin yhteyttä saada.
- Anonyymi
Pahoin pelkään et itellekin selvis nyt jälkeenpäin tää kaikki paska tosta firmasta... Uutta moottoria ei saada paikalleen koska siinä oli 3 kannenpulttia poikki ja yks niistä oli esim. Ketjun välissä. Puheluihin ei vastata ja sähköpostikin taitaa olla ihan yhtätyhjän kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoin pelkään et itellekin selvis nyt jälkeenpäin tää kaikki paska tosta firmasta... Uutta moottoria ei saada paikalleen koska siinä oli 3 kannenpulttia poikki ja yks niistä oli esim. Ketjun välissä. Puheluihin ei vastata ja sähköpostikin taitaa olla ihan yhtätyhjän kanssa
Kaikki moottorit viallisia
- Anonyymi
Pahoin pelkään ettet saa mitään - tai ainakin joudut tekemään kovasti duunia sen eteen. Kannattaa kokeilla kuluttaja-asiamiestä, kuluttajariitalautakuntaa ja asianajajaa.
- Anonyymi
Ei kannata tilata mitään tuosta firmasta. Myös minulle möivät mootorin, joka ei käynyt " heittämällä ". usean yhteydenoton tiimoilta viimein antoivat luvan ostaa käypäsän öljypohjan Laakkoselta.
Nyt kampiakseli etupään stefa vuotaa ja firma ei vastaa puhelimeen, eikä sähköpostiin. - Anonyymi
En tunne asiaa tarpeeksi, jotta voisin kommentoida, enkä tässä edes lukenut kaikkia kirjoituksia, mutta missä ihmeessä sanotaan, että auton vaihtomoottori on ostettava joltain epämääräiseltä romuttamolta?
Ehkä halpa ostettaessa, mutta toimivuus tuuripeliä.
Saattaa tosin nykyään olla niin, ettei maahantuoja enää pidä varastossaan puolimoottoreita, joten niitä ehkä ei sitten muualta saa tai ostopaikka on valittava huolellisesti.
Maahantuojan kunnostamassa lohkossa ei näitä mainittuja vikoja varmaankaan ole.
Itse ostin maahantuojalta takavuosina kunnostetun vaihtomoottorin. Vanha moottori meni paluukyydillä kunnostettavaksi ja edelleen myytäväksi.
Kiertotaloutta oli siis jo markka-aikana. - Anonyymi
Lähettivät luistavan ja vaihteita kadottaneen automaattilaatikon Saksaan tehdaskorjaukseen ja se peräti toimii kuin uusi ja kestää ihme kyllä muutamia satoja hevosvoimia niinkuin täytyykin . Kallis remontti kylläkin oli , halvempiakin olisi varmaankin löytynyt . 12 kk takuu luvattiin kirjallisena , mutta ei tarvinnut käyttää .
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831279
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?49690Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t248594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 52552
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550