Uskonnottomuus on myytti - http://mikaeltorppa.puheenvuoro.uusisuomi.fi/198378-uskonnottomuus-on-myytti
Ateisti on mielikuvitusolento
24
<50
Vastaukset
- ateistit_oikeassa
Kaikki uskovaiset ovat idiootteja ja vain uskovaisilla on mielikuvistusolentoja. Ateistit tietävät kaikesta kaiken ja meillä on TIETEEN faktat sekä TIETEELLINEN TODELLISUUTTA VASTAAVA AINOA OIKEA maailmankuva. Uskovaiset idiootit pitäisi kärrätä Jeesuksensa kanssa keskitysleireihin ja tuhota.
- uskeli
Kaikki ateistit ovat uskovaisia.
- uskeli
RepeRuutikallo kirjoitti:
Trolli.
Oot vai?
- naimakääryle
Kaikki uskovaiset ovat ateisteja
- t-t0rppa
Prnosenttiaalisesti totta.
Kristittykin uskoo yhteen jumalaan, mutei usko 999999999999999999999 muuhun olemassa olevaan, eikä minun mielikuvitusJulmala Zitoon!
Eli, pölyprosentti on aika pieni, jos uskot vain yhteen jumalaan Jumalista!
- Assiantuntijja
Ilmeisesti nimimerkki t-torppa tiedostaa pelkkiin uskomuksiin perustuvan uskonsa ongelmalliseksi, koska hän yrittää määritelmiä vääristellen ateistitkin näyttämään "uskovaisilta". Itse en ole ateisti, mutta t-torpam vääristely on epärehellista ja lapsellista.
Kun ympäröivä, objektiivinen todellisuus käsitteineen ja määritelmineen on kreationistin näkökulmasta kiusallinen ja ongelmallinen on kreationistin ratkaisu vääristellä käsitteitä.
Tämähän ollaan nähty siinä kuinka nimimerkki JC__ yrittää ketkuilla todennäköisyysmatematiikan määritelmiä vääristelemällä.- Totta-Mooses
kekek-kekek kirjoitti:
Niin se uskovaisuus uskovaista hävettää.
Samaa vääristelyä harrastaa mm. Puolimatka ja emeritusrohvessoori, nykyinen hörhö Leisola.
- kreakrea
Kreationistin kolme suurinta harmia:
1. HOMOT
2. Evoluutio
3. Ateistit
Mutta onneksi kaikki ovat myyttejä ja mielikuvitusta. - Fiksu_kreationisti
Aamen.
- Sepis_on_vajakki
Sepis on kade ateisteille. Ateistit ovat älykkäitä. Sepis on idiootti vajakki. Ateistit ovat rehellisiä. Sepis on patologinen valehtelija. Ateistit perustivat maailmankuvansa objektiiviseen tietoon ja tieteeseen. Sepis perustaa elämänsä uskomuksiin, luuloihin ja jeesuspörinään. Ateistit saavat naisia. Sepis ei saa edes miestä.
Sepis_on_vajakki kirjoitti:
Sepis on kade ateisteille. Ateistit ovat älykkäitä. Sepis on idiootti vajakki. Ateistit ovat rehellisiä. Sepis on patologinen valehtelija. Ateistit perustivat maailmankuvansa objektiiviseen tietoon ja tieteeseen. Sepis perustaa elämänsä uskomuksiin, luuloihin ja jeesuspörinään. Ateistit saavat naisia. Sepis ei saa edes miestä.
Saahan Sepis lammaksen!
- Sepin-Lammas
kekek-kekek kirjoitti:
Saahan Sepis lammaksen!
Mää? Emmää!
- Sepin-Lammas
kekek-kekek kirjoitti:
Saahan Sepis lammaksen!
Mää? Emmää!
- taivahantosi
T.dorkka ei usko Tiamatiiin,eli minun näkökulmasta hän on ateisti.Väärän Jumalan palvoja ja paholaisen sanansaattaja.
Heh. Torpan ääliötä selkeästi risoo muiden uskonnottomuus.
Hei Torppa, arvaa mitä? Ei haittaa - antaa risoa vaan!- Tosiuskonnoton
Juuri näin.
- tosiuskovainen
Ei näin.
Entäs jos uskontulkinta on henkilökohtainen valinta, eikä sinun tulkinnoistasi ole kukaan kiinnostunut, kuin ehkä huumorimielessä..?
- Taikauskonnoton
"Koska kukaan ihminen ei ole ollut todistamassa maailman varhaishistoriassa sitä mistä, miten ja miksi elämä alkujaan syntyi niin siksi jokainen ihminen joutuu lähestymään näitä kysymyksiä uskon kautta."
Menneisyyden tapahtumia voidaan selvittää käymättä menneisyydessä. Tiedämme esimerkiksi TÄYSIN VARMASTI ettei maailmaa ole luotu muutama tuhat vuotta sitten, sillä siitä on täysin pitävää näyttöä.
"heidän [humanististen materialistien] täytyy materialistisen todellisuuskäsityksen perusteella lukea tämä jumalallinen kyky luoda myös tyhjyydelle (ei millekään)."
Käsittääkseni muut kuin jumaluskoiset eivät väitä, että maailmankaikkeus olisi syntynyt tyhjästä.
"Kuitenkin kaikki objektiiviset empiiriset todisteet osoittavat ettei tyhjästä (ei mistään) voi syntyä mitään ilman syytä ja tekijää."
Miten tyhjästä voi syntyä mitään edes tekijän kanssa?
"Koskaan ei ole myöskään havaittu että aine (materia) tuottaisi itsestään informaatiota."
Nyt tuli vale. Tai laitetaan tuo nyt tällä kertaa tietämättömyyden piikkiin.
Huomaatko, päättelyketjussasi on niin monta virhettä, että sen voi todeta täysin arvottomaksi!
Koska minulla ei ole minkäänlaista jumaluskoa (eikä myöskään uskoa muihin yliluonnollisiin taikahenkiin) voin hyvällä omallatunnolla sanoa olevani uskonnoton. Käsittääkseni en myöskään ole taruolento.- kgjkkgjjgjgjk
Luonnonvalinta on yliluonnollinen taruolento jolla on evoluutioteorian mukaan taikahenki ja jota ei ole olemassa mutta sinä uskot siihen.
""Koskaan ei ole myöskään havaittu että aine (materia) tuottaisi itsestään informaatiota."
Nyt tuli vale. Tai laitetaan tuo nyt tällä kertaa tietämättömyyden piikkiin."
Kyllä kyse oli valitettavasti ihan silkasta valheesta. ToniT:lle on sen sata kertaa selitetty ja esimerkein osoitettu kuinka materia tuottaa informaatiota esim. genomeihin.- Taikauskonnoton
kgjkkgjjgjgjk kirjoitti:
Luonnonvalinta on yliluonnollinen taruolento jolla on evoluutioteorian mukaan taikahenki ja jota ei ole olemassa mutta sinä uskot siihen.
Luonnonvalinta ei ole olento, vaan luonnollinen prosessi. Evoluutioteoria ei myöskään puhu mistään taikahengistä, mutta ymmärrän että haluat väittää näin, koska olet kreationisti ja näinollen sinulla on pakkomielle valehteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794