Hei sinä komea mies pilvenpyörässä. Näimme ekan kerran jonossa, jossa olin kolmen lapsen kanssa. Sulla oli seurassa kaksi n.6-8v. tyttöä. Sinulla oli ruudulliset shortsit ja joku vaalea paita. Iältäsi olet ehkä 35-40v. ja pituus n.185cm. Vaihdoimme katseita. Istuit laitteessa tyttöjen keskellä. Näimme vielä satujunan luona juuri ennen sulkemisaikaa, mutta en saanut sanotuksi mitään ja jäi vaivaamaan. Minulla on mustat pitkät hiukset ja olen 174cm ja olin liikenteessä lasten ja ex-puolison kanssa. Myös exäni huomasi katseiden vaihdot ja kysyi jälkeenpäin miksi en tehnyt mitään... Niinpä! Miksi?! Jos tunnistat itsesi ja haluat ottaa yhteyttä niin s-postini on [email protected]
Tykkimäki 15.7.2015
kismet-85
2
<50
Vastaukset
- Hiukseton
Hmm... Olin pilvenpyörässä ja näin tummahiuksisen naisen lasten kanssa. Mulla mukana kaksi tyttöä :) tuli semmonen tunne et pitäs sanoo jotaki... Mut vaik vaatteet sattuu kohalle niin en istunu tyttöjen välissä pilvenpyörässä :)
- ap-kismet
Hiukseton, vastailin just sun s-postiviestiin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740