Persujen kimpussa ovat jokatoinen sekunti avauksillaan palstalla.
.
Itse eivät saaneet mitään aikaiseksi hallituskausillaan ja ovat siitä syystä kateellisia.
.
Persut on vallassa, mitään ette sille voi.
Hyysäreillä menossa täys paniikki
10
<50
Vastaukset
- Kalaton
Saihan SDP ilmaisen kalstuskorti eläkeläisille ?
- SeAvarakatseinen
No jo ... mutta sehän olikin SDP:n kuuluisan toisinajattelijan Kari Rajamäen ansiota!
SDP: ssa on lähes maanpetturiksi katsottavia vasemmistolaisia enemmistö!
Muutamien puolue olisi pitänyt olla SKDL ... ja olikin! Olivat myyrinä toisessa vasemmistopuolueessa ... jaa mutta olihan puolueita vasemmallakin runsaasti.
SKP ja Skogilaiset. Kaikki ne puolustivat Rauhaa ja rukoilivat Neuvostoliittoa lähettämään RAUHANOHJUKSIA maailmalle!
NO JYTKYTETÄÄN: Jytky jytky jytky jytky jytky jytky jytky jytky jytky jytky jytky jytky.
Että silleen.- jytky.jytky
Olen jytkyttänyt monta naista tiineeksi ensikesänä nähdään tulokset
- öööööööööööö
Empä pahemmin kehais jytkytellä persuna, häpeisin mieluimmin...takin kääntöä takinkäännön jälkeen...varmaan maailman ennätys takinkäännössä...onnea vaan....
- kbibknkinknknknknkk
Paavon ja Jutan ennätystä on mahdotonta rikkoa.
- Öööööööööööö
Voi,voi vielä kerkii ja ohikin..mamujakin tulossa ennätysmäärä..onnea..
- TyhminDuoIkinä
Mahdottoman rikkominen on tuomittu epäonnistumaan, dynaaminen duo on voittamaton takinkääntelyssä.
- ÖÖÖÖÖÖÖÖ
Paavolla ja Jutalla (ei meillä ollut 2 puolueen hallitusta) ei kääntynyt takki vaan Soinilla hänhän lupasi äänestäjilleen kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista...äänestäjät sai ....paskaa...ja vanhan takin jossa vuoret on rikki, kun on niin kovaa viuhunut...tämä on totuus mutta voihan siltä ummistaa silmänsä.....jos on sokee ja kuuro...
- kiusaamiskampanja
On ikävää, että tämä "hyysäreiden", eli siis akateemisesti koulutetun sivistyneistön kiusaamiskampanja ei rajoitu pelkästään nettiin, vaan se on toiminnassa myös työpaikoilla, yliopistoissa ja kouluissa. Jos et riittävän selkeästi ilmaise olevasi perussuomalaisia vastaan, herjaten heitä päivittäin, sinut leimataan itse perussuomalaiseksi, eli natsirasistiksi. Tästä seuraa, että kollegasi pyrkivät parhaansa mukaan nöyryyttämään ja alentamaan sinua, sekä syyllistämään ja tuomitsemaan vihamielisten ja joskus todella agressiivisten hyökkäysten muodossa. Eikä kukaan asetu puolellesi: olethan itse se paha, persunatsirasistisika, vaikka kannattaisit rajoittamatonta maahanmuuttoa ja homoavioliittoja. Sinut määritellään sen pohjalta, mikä on suhtautumisesi perussuomalaisiin, ei sen pohjalta mitkä ovat arvosi. Itse olen joutunut tällaisen kiusaamisen uhriksi yliopistollani, ja kiusaaminen on tullut jopa kotiini, asuintoverini muodossa, joka on vasemmistolainen.
Kiusaaminen on rangaistava teko myös tapahtuessaan poliittisista syistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914