Lataa tankoon 20 kiloa enemmän kuin maksimi ja tekee negatiivisen vaiheen hitaasti ja kontrolloidusti kunnes painot on turvaraudoilla. Sen jälkeen ottaa 30 kiloa tangosta pois ja tekee positiivisen vaiheen ala-asennosta. Tämä on yksi toisto.
Tavoite nostaa maksimia.
Onko järkeä treenata näin (penkki/kyykky)?
eksentrinentreenaaja
1
75
Vastaukset
- toimii.ainakin.naisella
Tuo on hermoston herättelyä. Voi tehdä myös ilman laskua siten, että lataa tankoon n. 30 % enemmän painoa mitä oikeasti saa ylös, ottaa sillä aloitusasennon, hyvä tasapaino, lihat tuntumalle ja raudat takaisin räkkiin. Sitten toistot itselle sopivan levon jälkeen.
Tai sitten voi tehdä kerran pari hyvin lyhyitä 1-3 toistoja painavammilla raudoilla, millä aikoo treenin tehdä. Sama asia, huijataan hermostoa, tuntuu helpommalta nostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984