Chevy Matiz pätkii tyhjäkäynnillä

4367343

Moi, jenkkiautoni on alkanut pätkiä tyhjäkäynnillä, mistä voisi johtua? Kyseessä on isommalla koneella oleva 2004 Matiz isolohko 1.0.

10

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RoopeSal

Kasvaisit jo aikuiseksi.

• brikkes

nelikurkkusta vaan kehiin...kone vaatii soppaaa

• jenkkimies77

Käviskö tuohon edelbrockin spread-bore 650cfm?Mietin löytyykö sopivaa imusarjaa. Vai vaatiiko suuremman kaasarin kun on kyseessä Chevyn isompi kone?

• NäitäOnLaitettu

Ei ehkä löyvy imusarjaa, mutta tosimies vääntää sellaisen hetekanputkesta.

• EvandaBigBlock

Tuo on ihan tavallinen vika näissä vinkkelivehkeissä ja Bemari-Skooda piireissä jossa nokka on arvoiltaan enempi tuonne kiihdyttelyyn sekä itsensä viihdyttelyyn eli kaupunkiajo sekä toisten perässä mateleminen tuottaa ongelmia.
      Ratkaisu on luistattaa kytkintä jos manuaali tai automaatilla jarrupolkimen painaminen ja kaasua lisää hanaa!!
      Sitten tuonne tienpäälle takapuskuriin kyttäämään ja ohituksia sellaisiin paikkoihin että ohitettavien ilmeet jää mieleen esim ylämäet,sulkuviivat,risteysalueet ja kaarteet joissa näkyvyys nolla on parhaita.
      Myös vesisateella,peilijäällä tai säkkipimeässä hirvialueella ohittelu saa aikaan miehisen tunteen heti seuraavasta risteyksestä äkkikäännös sivutielle ilman vilkkua on munaa takanatulijoille.
      Vielä parempi tämä on rekan edessä eli ensin päätähuimaava ohitus,jarrut pohjaan ,sitten ehkä vilkku ja huoltikselle!

• betasalpaajatPeliin

Ahistaako? Terapia voisi auttaa.

• Salpalinna

Ahitaako,ketä?
        Tuota aloittajaa voi hyvinkin mutta tuota vastaajaa johon viittaat:tuskin!
        Minkälaista terapiaa suosittelet ja oletko huomannut että se auttoi?

• Kartaaani

Voi vittu että on säälittävä paskaprovo.

• dflkvmedlfgkjme

miten nää jaksaa...? hanki elämä...

• petty.r

korkeapuristeinen kone,vaatii 100 okt eli ostettava buusteria sekaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      258
      2707
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      104
      1656
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      206
      1279
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe