Chevy Matiz pätkii tyhjäkäynnillä

4367343

Moi, jenkkiautoni on alkanut pätkiä tyhjäkäynnillä, mistä voisi johtua? Kyseessä on isommalla koneella oleva 2004 Matiz isolohko 1.0.

10

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RoopeSal

Kasvaisit jo aikuiseksi.

• brikkes

nelikurkkusta vaan kehiin...kone vaatii soppaaa

• jenkkimies77

Käviskö tuohon edelbrockin spread-bore 650cfm?Mietin löytyykö sopivaa imusarjaa. Vai vaatiiko suuremman kaasarin kun on kyseessä Chevyn isompi kone?

• NäitäOnLaitettu

Ei ehkä löyvy imusarjaa, mutta tosimies vääntää sellaisen hetekanputkesta.

• EvandaBigBlock

Tuo on ihan tavallinen vika näissä vinkkelivehkeissä ja Bemari-Skooda piireissä jossa nokka on arvoiltaan enempi tuonne kiihdyttelyyn sekä itsensä viihdyttelyyn eli kaupunkiajo sekä toisten perässä mateleminen tuottaa ongelmia.
      Ratkaisu on luistattaa kytkintä jos manuaali tai automaatilla jarrupolkimen painaminen ja kaasua lisää hanaa!!
      Sitten tuonne tienpäälle takapuskuriin kyttäämään ja ohituksia sellaisiin paikkoihin että ohitettavien ilmeet jää mieleen esim ylämäet,sulkuviivat,risteysalueet ja kaarteet joissa näkyvyys nolla on parhaita.
      Myös vesisateella,peilijäällä tai säkkipimeässä hirvialueella ohittelu saa aikaan miehisen tunteen heti seuraavasta risteyksestä äkkikäännös sivutielle ilman vilkkua on munaa takanatulijoille.
      Vielä parempi tämä on rekan edessä eli ensin päätähuimaava ohitus,jarrut pohjaan ,sitten ehkä vilkku ja huoltikselle!

• betasalpaajatPeliin

Ahistaako? Terapia voisi auttaa.

• Salpalinna

Ahitaako,ketä?
        Tuota aloittajaa voi hyvinkin mutta tuota vastaajaa johon viittaat:tuskin!
        Minkälaista terapiaa suosittelet ja oletko huomannut että se auttoi?

• Kartaaani

Voi vittu että on säälittävä paskaprovo.

• dflkvmedlfgkjme

miten nää jaksaa...? hanki elämä...

• petty.r

korkeapuristeinen kone,vaatii 100 okt eli ostettava buusteria sekaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8563
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4658
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4198
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3742
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2461
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2163
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2087
    Aihe