Tämä nyt ei ehkä tänne kuulu mutta laitan silti koska en löytänyt muutakaan.
Minulla oli aivan normaali työpäivä, kiireinen heti aamusta asti, aika kului joutuisasti kunnes tuli minun aikani pitää ruokatauko, menin taukotilaan syömään ja juomaan kupin kahvia, tauon jälkeen palasin takaisin töihin. Seuraava auto koitui minun kohtalokseni ja oli viedä henkeni, auto oli rakennettu viimeisen päälle hienoksi, omistaja oli nuori poika joka katsasti autoa ensimmäisen kerran, oli ostanut auton ulkomailta ja katsasti sitä nyt suomen rekisteriin. Kaikki sujui siihen asti hyvin kunnes oli aika avata konepelti, pyysin omistajaa avaamaan sen ja kun tartuin konepeltiin päässäni sumeni enkä muista siitä enempää. Seuraava muistikuva minulla on kun herään kahden viikon päästä sairaalassa, olin saanut pahan sähköiskun joka oli viedä henkeni. Tuosta sähköiskusta minulle tuli epilepsia sekä sydämen vajaa toimintaa ja paljon muita pikku vikoja. Työkykyni on palautunut pikkuhiljaa ja olen palanut takaisin entiseen työhöni, epilepsia pysyy hallinnassa lääkkeillä ja saan siksi ajaa autoa ym. Sähkö isku johtui autoon asennettujen musiikki laitteiden sähköjohtojen kosteudesta, oli sade sää eikä johtoja oltu suojattu kunnolla, vesi pääsi sähköjohtoihin aiheuttaen minulle tällin. Itse olen lukenut tämän vahinko raportista sekä minulle kerrottiin tapahtumista.
henki säästyi mutta terveys ei
snowice
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074682Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1631049
- 271028
- 6954