Teini huutaa kun kulli työntyy tiukkaan lihaan

lihatiukassa

10

5682

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • good!

    • -- :)

    • Jou :)

    • Magee oli!

    • Baras !

    • 0616

      No joo... teini, eli "teen ages" tulee lukuarvoista "sevenTEEN", "eighTEEN", "nineTEEN"... Eli teen ages. Tämäkin varttuneempi veteraani oli todella kaukana teinistä.

    • Anonyymi

      Teini tuli viereen nukkumaan, nakkasin peiton päälle, katsoin noin 18v tyttöä pyöri peiton alla kohta tuli päällyhousut, paita ja vielä vähän pyöri peiton alla tyli viereen tunsin täysin alasti nosti jalan jalkojeni päälle tunsin paljaan piilun karvat sievästi koski jalkaan kuiskas oletko kiltti, katsoin oletko sinä. Tunsin käden kalulla kuiskasi olet iso liian iso mutta jatkoi hiplaamista.
      Käännyin ja koskin rintoihin kuiskasi, sievästi imin sievästi huokali onko nätit näykin nännejä kiemurteli ja sanoi en normaalisti ole tämmöinen mutta nyt haluttaa ja pelottaa, koskin pilluun kuiskasin olet tosi pieni sanoi jatka ja kääntyi nousin ja kosketin kalulla pillua piti kiinni että en työnny kovasti, sain vähän sisään jännitti kovasti sanoin rentoudu meni pikku hiljaa otin välillä pois ja uudelleen sain kun sainkin sisään kuiskasi sitten laita syvemmälle työnnin sisään oli silmät kiinni ja suu auki kun vedin poispäin kuiskas uudelleen kohta kiljahteli sattuu vähän pane liikuin jo nopeammin kiljui kuinka tuntuu hyvältä nuori pylly nousi matkassa painoin pohjaan pidin siellä kiljui ja heilutti lantiota kiersi jalat vapisi ja huusi kuiskas älä lopeta jatka liikuin hiljaa piti jalkoja polvitaipeista kiinni levitti jalkoja halusi vaan lisää ei mennyt pitkään kun sitoi jaloilla tuli toisen kerran laukesin sisään huusi pitkään. Nousin pois kuiskasi Heli kertoi että sinulla on suuri siksi jäin teille, mistä Heli tietää nauroi on vakoillut. Sanoi hiljaa se oli niin kivaa kuin haaveilin. Nauroi olen vieläkin aivan auki ainakin tuntuu niin kokeilin työnsi heti pillua sormiin. Reini nousi päälle istumaan ja teki naima liikkeitä, puhelin soi kuiskas poikakaveri poika kyseli missä on ja mitä tekee tyttö nauroi minulle ja selvitti olen kaverilla kun vittuilit minulle, en en tule. Samalla minulla kalu kasvoi ohjasin sitä sisään tyttö esteli mutta sain sen sisään oli täysin istuallaan kalun päälä ja keinui kertoi pojalle tulen huommenna niin sovitaan ja nakkasi puhelimen, huokaili sovitaan sovitaan katsoi minua sopiihan se hyväilin päärynä rintoja nyt naitiin oikeasti huokaili ihanan iso ja olet tullut minuun kerran se oli ihana tuntuista liikkui nopeammin ja kiljahteli en saa tätä liikaa en kun tuli junttasi kunnolla kalua vasten värisi ja kiljahteli nyyyt nyyyt laukesin samalla laskeutu ja sanoin tämä on ihaninta hymyili saan olla kiimapillu sinun kiimapillu poikakaveri ei ymmärtäs takoo vain omaa hyvää. kuiskas saahan olla sisässä tuntuu siltä tyttö nukahti käänsin viereen.
      Aamulla olin keittiössä tyttö tuli alasti katsoinkuin enkeli nätti pieni pylly nätit rinnat kuiskas et herättänyt katsoi kaarevaa kalua laskeutu ja sanoi tätä en maistanut ja otti imuun imi ja nuoli katseli ja ihasteli, kuin häpeillen kääntyi kontalleen sohvalle työnnyin sisään oli jo aivan märkä kuiskasi onko kiimapillu panin nopeaa kiljui himosta sanoin älä lopeta loppuun asti panin koko ajan ilman mitään taukoja huusi ja kiljahteli kun laukesin nosti pyllyä ja huokaili onko tämä totta , on. Laitoin vielä vähän aikaa, tttö antoi sperman valua latialle ja meni pesuhuoneeseen. Sanoi pitää lähteä kotia Sami tulee varmaan sopimaan nauroi pitää antaa odottaa pillu on hellä ihanan hellä. Myöhemmin kesällä jos sovittiin tapaaminen naitiin autossa hurjana kerran tai kahdesti, kertoi että himottaa antaa pillua vanhemmalle tulee ihana olo kun saan itse määrätä.

    • Anonyymi

      Harhaan johtava otsikko!
      Todenmukaisempi olisi että
      Iso-äiti huutaa kun kulli työntyy väljään lihaan

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe