Täällä muistellaan Myyrmannin Mcdonaldsia

Nakitjamuusilla

En ole muutamaan vuoteen käynyt myyrmannissa ja vasta nyt huomasin että mcdonalds on lähtenyt sieltä pois ja tilalle on tullut tämä uusi burgerking.

Miksi mäkkäri poistettiin myyrmannista? Oliko muka liian vähän asiakkaita? Itse kun aina sillointällöin kävin siellä, niin jonoa oli aina.

12

1806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai.sitten.ei

Ehkäpä BK lisenssi on yrittäjälle tuottoisampi kuin MD lisenssi.

• paskamanni

Lähtihän Hesekin :(

• hezhezhez

Millonkas myyrmannissa oli hese?

• Vandaaliko

Olisko ollut joskus 2000- luvun alkupuolelta n. 2010 asti... Siinä liukuportaita vastapäätä. Nykyään Pentikin myymälä, H&M:n vieresssä...

• tiedetään

koko Myyrmanni on nykyään ihan dead siitä se johtuu että mäkkäri häipyi.

• dead

Zombietko ne siellä tukkii citymarketin kassajonot?

• Jonotkuinlidlissä
        dead kirjoitti:

Zombietko ne siellä tukkii citymarketin kassajonot?

Toimiiko jossain cittarissa ne kassajonot?

• Mustalaismanni

Kävin tänään päivällä myyrmannissa. Ihan kohtuullisesti oli asiakkaita paikalla, mutta joka kulmassa oli tosi aggressivisia myyjiä tuputtamassa tuotteitaan. En minä ainakaan osta tuotteita sellaiselta myyjältä joka tulee ihan silmille kovaäänisesti ja alkaa oikein väkisellä kaivamaan syytä miksen osta häneltä mitään.

• Mammakko

Minua myös ärsyttää Myyrmannin käytävillä tyrkyttäjät. Tarkoitan näitä milloin mitäkin tutkimusta tekevät ja/tai puhelinliittymää tai sähkösopimusta kauppaavat. Antaisivat kulkea ihmisten rauhassa.

• outoa
        Mammakko kirjoitti:

Minua myös ärsyttää Myyrmannin käytävillä tyrkyttäjät. Tarkoitan näitä milloin mitäkin tutkimusta tekevät ja/tai puhelinliittymää tai sähkösopimusta kauppaavat. Antaisivat kulkea ihmisten rauhassa.

Tuota tosiaan kauppakeskuksen pitäjät eivät ole ajatelleet loppuun asti. Liiallinen kaupustelu käytävillä karkottaa asiakkaita. Outoa että sortuvat moiseen.

• Lepää_rauhassa

Koskaan ei tiedä,
      onko aikaa paljon vai vähän.
      Yhtäkkiä vain huomaa,
      se päättyi tähän.
      Kun sammui sydän läheisen,
      on aika surun hiljaisen.

Mcdonaldsin muistoa kunnioittaen, asiakkaat.

• myyyyrryyryrrr

Käsittääkseni Myyrmannin Mäkkäri-yrittäjällä oli/on useampiakin ravintoloita ja Myyrmanni ehkä vähiten kannattava. Cityconin vuokrat on aika kovat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3918
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      356
      3041
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1967
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1675
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1119
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      39
      884
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      808
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe